Welke lefgasten gaan mee naar Six-Flags??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:16

Ook al van de zomer Scheve mond, mensen het heeft toch geen zin om dat nu al te gaan vragen? Dan blijven er maar mensen afvallen en weer anderen bijkomen en zie je door de bomen het bos niet meer... en daar naast blijft het topic ook gedurende nog eens een paar maanden van boven naar onderen vallen op Boktmeetings en staan er binnen no-time zoveel BM-topics op het forum dat het onmogelijk wordt om iets vooruit te plannen...



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:21

"Dus, mijn vraag, wie heeft er van de zomer ( of ergens in mei ofzo ) zin om naar zes vlaggen te gaan?"
Er staat toch echt "van de zomer" OF "ergens in mei" maargoed, als ik mee wil hoor je dat ergens in april denk ik wel... ik zou het zo van te voren echt nog niet weten, en ga het niet eens uitzoeken omdat er straks toch zo iets weer tussen kan komen waardoor er weer mensen afvallen etc..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:36

Tallie1979 schreef:
Jaaaamaaaar Roy.. *LOL*

In mei is het al zomer Haha!

Heb het even aangepast Haha!


sorry ben een beetje kribbig en geirriteerd vandaag Bloos


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers