Boktmeeting in het Kuinderbos * UPDATE*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:27

Ik ben altijd in voor een mooie rit, maar zal toch even moeten overleggen met mijn vriend, aangezien ik zelf niet met de trailer mag rijden, en hij zich dan ook moet kunnen vermaken Knipoog Maar het duurt nog even toch?


joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:43

Ik zal binnenkort even de agenda erbij pakken Knipoog En met man-lief overleggen (hij krijgt het er wel druk mee... Elke week naar les met verzorgster, regelmatig weg, ik moet echt snel een E-rijbewijs halen, voor zijn zin op is Knipoog )

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:49

Als het een racewedstrijdje wordt, dan mag je mij schrappen. Daar pas ik voor... Andrew heeft last van zijn luchtwegen en gaat over zijn grenzen omdat hij dan niet achter wil blijven.
Daarbij houd ik er zelf ook niet van, omdat ik graag naast elkaar rijd, en dan wordt het een enorm getrek als ik hem leer dat hij mag racen. Ben net zo blij met mijn relaxte galopjes naast een ander paard!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:09

Oke, dan is het goed... Ik reed laatst met iemand buiten met een kleinere, maar zeer snelle pony, die dus ook na een "galopje?" voorstel als een raket wegspoot en er een race van maakte... Ook nog op een modderig pad langs een sloot... Ik ga dus niet meer met diegene uitrijden. Het tempo paste niet, en ik houd niet van die trekjes. Een galopje vind ik heel leuk, iets harder ook wel, maar niet als mijn pony alleen nog maar kan trekken en zijn longen uit zijn lijf loopt. Dan is het voor mij geen ontspanning meer. Op de terugweg (ritje van een uur) was Andrew moe, en stapte gewoon rustig ontspannen door terwijl die pony stevig door dribbelde. Ik dacht: laat hem maar lopen... maar toen ze zo'n 75 meter verder waren raakte Andrew gestressed en ging het zijwarts springend en dravend tot we weer in de buurt waren. Hij wil dan dus absoluut niet achterblijven als hij samen met anderen weg is. (werd in Appelscha ook eens ingehaald van achteren. Het was dat ik liep met mijn vriend, anders had ik nog veel meer moeite gehad hem bij me te houden. Iemand van voor tegenkomen is minder een probleem. Alleen is hij gewoon onzeker, en gaat liever met anderen paarden aan de wandel dan alleen met mij Knipoog )

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:52

Heb gister eindelijk de agenda van mij vriend te pakken gekregen, een probleem! Hij gaat namelijk racen in Assen op het circuit die zondag.
Alleen als het weer niet droog is, gaat hij niet!
De kans zit er in dat ik dan dus geen chauffeur heb! (wel auto en trailer, dus als iemand met E-rijbewijs zich aanbiedt Verward )

Heel vervelend, vooral omdat ik dan pas op het laatste moment weet of ik mee kan of niet. Als hij dus niet naar Assen gaat omdat de weg niet droog is, dan wil hij wel rijden...

Frusty Verdrietig

Nou ja, in elk geval zie ik een aantal van jullie eerst in Havelte volgende week!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:05

Ik heb een vriend gevraagd of hij zou kunnen rijden als mijn lieve vriendje toch gaat racen, waarschijnlijk hoor ik van de week nog of hij dan wel of niet kan... Ik hoop het maar! Havelte wordt waarschijnlijk niets voor mij omdat Andrew kreupel gaat lopen op ongelijke bevroren bodem. Boos!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 12:08

Ik bedoelde dat ik morgen niet mee kan naar Havelte, en daar van baal, en dat ik hoop dat ik dus wel een chauffeur heb voor 9 maart, omdat mijn vriend bij droog wegdek gaat racen in Assen (of gaat kijken)
Kwa weer zal het eerder stortregenen dan vriezen denk ik Knipoog
Andrew kan je ook bijna altijd wel een pony in parkeren, schopt ook niet...
Met andere paarden is hij ook braaf in normaal verkeer.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 23:31

Een vriend van mij wil wel rijden, dus als er niet nog iets mis gaat kan ik dus echt mee... Heeft er iemand een routebeschrijving naar dat paardensportcentrum? Zo ongeveer vanaf de weg joure richting Lemmer?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:23

Begrijp ik goed dat als ik vanaf richting Joure kom, dat we afslag Bant nemen en dan dus naar links gaan? (i.p.v. rechts zoals in route beschrijving)...Staat de tijd nog op 11.00 verzamelen? Die vriend van mij komt dit weekend terug van wintersport, dus ik hoop dat hij gezond en wel thuis komt Knipoog Het komt nu echt dichterbij!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:28

Andrew kan wel springen, maar weet niet of hij wel over een doek heen wil *LOL* Afijn, heb nog steeds geen contact gehad met mjn chauffeur, dus hoop dat alles goed gaat... Andrew was nogal sloom de laatste dagen, dus ik hoop dat hij ook weer wat bijtrekt! Hoe lang is het met trailer rijden vanaf Joure (ongeveer) Dan weet ik hoe laat we ongeveer weg moeten *LOL*

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:34

Heb mijn chauffeur net gesproken, en alles is geregeld Knipoog
Ik hoop dat Andrew er zin in heeft, en het een beetje vol houdt! Ik doe nu in elk geval iets rustiger aan, dan heb ik hem niet al van te voren moe gereden *LOL* Tot zondag, en ik hoop dat we het in een keer kunnen vinden!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:32

Tja, dat weet ik dus niet, hij heeft dus in lichte mate COPD, maar op dit momnt hoest hij eigenlijk weinig, een enkele keer aan het begin. Zondag en maandag had hij dikke klieren/holtes, maar eigenlijk is hij al een paar weken niet echt enthousiast. Ook in de omgang enorm rustig (viel zelfs de hoefsmid op Knipoog Die zei: wat is jouw pony "ontspannen " Joyce... Dat hebben we wel anders meegemaakt *LOL* )
Ik probeerde conditie op te bouwen voor de langere ritten, maar dat lijkt wel averechts te werken. Bij ons in de bak is het al erg zwar dus daarin kan hij al bijna niet normaal lopen. Woensdag bij de rijverebiging ging het juist weer erg lekker (maar ook niet te lang gereden)
Misschien een voorjaarsmoeheid? Verminderde weerstand? Hij ziet er voor het oog prima uit...

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 15:59

Pellie schreef:
Weird Joyce, lijkt me niet leuk. Boos! maar wat COPD is....?


COPD is de medische term voor chronische bronchitus/dampigheid.
Andrew heeft een stofallergie, staat daarom op houtkrullen, elke dag in de winter buiten en als het even kan zomers dag en nacht buiten. (Wat een heel gedoe is omdat hij ook zomereczeem heeft en heftig reageert op muggenbeten)

Kortom: ik heb een allergie patientje Verdrietig

Omdat hij er prima uitziet en ook gewoon met de oortjes naar voren staat en nergens chagereinig op reageert is het moeilijk te bepalen of hij ziek is of ergens pijn heeft... Hij is gewoon enorm sloom en heeft weing puf/zin om te lopen. Verward

Ik hoop dat hij morgen met de andere paarden en in een nieuwe omgeving wel gewoon zin heeft... Zou gember werken Haha!

Nou, ik zal mijn spullen in orde gaan maken! Tot morgen!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers