Meeting heel Bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Cunna

Meeting heel Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 16:08

Hallo
zoals sommigen het al gelezen hebben komt er een grote bokt meeting.
We zijn al aan het regelen voor een plek neem deze week telefonisch contact op.
Maar om dit echt door te laten gaan zoeken we wel vrijwilligers:

De Leiding is:zigomar17,jolliegirl,paysbas
Deze mensen kunnen jullie pb'en.
Ook is er vanaf morgen een email adres:
boktmeeting@hotmail.com

Nu moeten we nog iemand hebben die de muziek wil doen instalatie neer wil zetten etc.
Ook hebben we nog een ringmeester nodig die bij de ring blijft.
Ongeveer 3 mensen die bij de parkeerplaats alles beetje in orde houden.
En 2 personen die bij de in/uitgang staan [wel betrouwbaar]..
Natuurlijk hopen wij ook dat moderatoren zich aanmelden die houden immers bokt nu ook in stand.
Ook moet diegene die zich meld kunnen komen als de leiding een vergadering houd.

WIE MELD ZICH ????

Je kan je zowizo altijd aanmelden als vrijwilliger en dan krijgje wel een plaatsje maar deze dingen moeten echt voorzien zijn van mensen.

Datum is nog niet bekend maar ga ermaar vanuit dat het zo tegen de zomervakantie aankomt.

Groetjes Mieke
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-01-06 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek verduidelijkt.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:25

Ik wil best wat doen, plan mij maar ergens in, maakt niet zoveel uit wat ik doe.. Offuh? Mag ik uitsmijter zijn? *maakt zich heeel groot. Haha nee grapje.

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:51

1.Graag je expertise vermelden

2.Ervaring met wat je aanbiedt
Zoals achtergrond info over de personen die zich aanbieden.

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:09

Àls jullie dit met de Boktwedstrijd willen samenvoegen: dat duurt nog wel even.
Ik wil ECHT niet kinderachtig doen, maar zou ik ook nog wat te zeggen mogen hebben, aangezien het toch wel een beetje mijn idee was? Het is geen eis hoor (komt misschien zo over) maar gewoon een vraag...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:13

@PaysBas: Je weet dat je mij ook mag indelen met iets...ik wil graag helpen met dit grote evenement!! Laten we hopen dat het allemaal gaat lukken...

Thirza

Re: De grote bokt meeting...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:20

zoals ik in het vorige topic al aangaf lijkt het me wel leuk om te helpen. Als jullie nog iemand zoeken voor een ring meester (meesteres ) dan lijkt het mij leuk om te doen.

ervaring heb ik niet maar ik hou wel iederedag behoorlijk wat kinderen in bedwang

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:22

Waar wordt het gehouden?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:43

Ik kan niet echt uit het eerste bericht opmaken wat nu het plan is. Een feest, wedstrijd, iets anders?
Duidelijkheid graag

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:22

expertise wasda?!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:26

lijkt me handig als we eerst weten waar het gehouden word, dan krijg je ook niet heel veel reacties en is het later toch te ver weg. of zie ik dat verkeerd?

roam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:27

Flew even wat duidelijker praten in plaats van wasda gewoon wat is dat dan is het wat duidelijker

Duvel91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:29

Zelfdevraag als Mocca

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:33

Ik had in het vorige topic aangeboden om misschien een demo te geven. Ook ik zou graag meer weten wat nou precies de bedoeling is. Is het een wedstrijd, of clinic, of feest?

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:36

Anzjuhlaa schreef:
Ik had in het vorige topic aangeboden om misschien een demo te geven. Ook ik zou graag meer weten wat nou precies de bedoeling is. Is het een wedstrijd, of clinic, of feest?

zelfde vraag

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:53

De bedoeling is een grote meeting met vanalles en nog wat op paardengebied..

iemand die iets leuks met haar paard kan kan dat dus laten zien..
en voor duidelijkheid het is dus niet alleen dressuur maar de bedoeling is dat voor ieder wat wils komt..

en als ik het goed heb is er contact gelegt met Ermelo?

alsnog bied ik me aan als vrijwilleger heb geen ervaring oid maar geef maar een gil als je me ergens voor nodig hebt

Jolliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:19

Juist cloverdale, ik heb al even getemd of de titel wat veranderd kan worden voor meer duidelijkheid!!

Vanaf morgen dus alle AANEMDLINGEN naar dat emailadre sturen of Zigomar17 of Jolliegirl pb-en!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:05

tja, ik kan opzich foto's maken en als ik tegen die tijd een mobiele fotoprinter heb direct afdrukken en verkopen ofzó...

Maar echt professioneel ben ik niet, en daarnaast pas 13 jaar dus ik wordt wss niet een serieus genomen door al die "grote mensen"

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:38

hmm.. misschien is het ook een idee om een snackkraam op te zetten en eht geld wat we ervoor krijgen naar het Brooke Hospital sturen?

ik wil ook wel helpen, als ik weet waar het is, dan wil ik eventuueel de kraam wel doen, met nog een andere lieve bokker

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:40

Maar is het niet beter om eerst te kijken waar jullie het willen gaan houden en wanneer. Zo melden zich verschillende mensen aan, maar misschien krijg op deze manier ook wel veel afvallers..

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:42

Jolliegirl schreef:
Vanaf morgen dus alle AANEMDLINGEN naar dat emailadre sturen of Zigomar17 of Jolliegirl pb-en!

Ik ga me niet opgeven totdat ik de datum, tijd, locatie weet. Wat er te doen is en wie er allemaal komen is ook wel fijn

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:45

Ik heb ent eens zitten denken en hebw el wat leuke ideetjes voor de hele meeting of het haalbaar is, dat is nog neit zeker, het zijn ook slechts maar ideeën hoor..

- Een aantal mensen die aan vrijheidsdressuur doen, dat die een demonstratie geven.

- Een kinderboerderijtje met een aantal geitjes schaapjes enz.

- Een dressuur- en springwedstrijd (dat was al gezegd dacht ik)

- misschien dat we wat winkels kunnen vragen of ze daar hun spullen willen verkopen (bijv. Mister Ed, Divoza?)

Tja en dan ben ik een beetje idee-loos... we zitten uiteraard ook nog met het geld. misshcien dat we inschrijfgeld voor de wedstrijden kunnen vragen, uhmm entreegeld?

Jolliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:51

Mocca schreef:
Jolliegirl schreef:

Ik ga me niet opgeven totdat ik de datum, tijd, locatie weet. Wat er te doen is en wie er allemaal komen is ook wel fijn

Aanmeldingen mogen onder voorbehoud..!! wij kunnen niet eerder dingen organiseren voor we weten wanneer wie kan en wie wat wilt

O.A : Dressuur, en western , springen, mennen, vrijheidsdressuur

Waarschijnlijk een kleine demo over het gebruik van een slofteugel met een van de paarden hierzo.
En mischien nog iemand die met mijn verzorgpaard wat wilt gaan doen, moeten we nog bespreken en regelen

Rommelmarktje, bokkers die zich inschrijven(beperkt aantal) kunnen daar kun goed verkopen, op bepaalde tijden!

DATUM: rond de zomer(vakantie) als het goed lekker weer is iniedergeval, zodat we van buitenaccomodatie gebruik kunnen maken!!

we spreken op dit moment nog niet over geld, dat moeten we nog regelen, als het echt iets groot's word vragen we natuurlijk enteegeld!

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:57

want voor de wedstrijden moetne uiteraard ook rozetten en bekers gekocht wordne en dat kost ook wat...

Jolliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:38

haffie_lover schreef:
want voor de wedstrijden moetne uiteraard ook rozetten en bekers gekocht wordne en dat kost ook wat...

dat moet niet, en we weten nog niet of we er wedstrijden van maken...

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:49

Nu moeten we nog iemand hebben die de muziek wil doen instalatie neer wil zetten etc.

Haaah; ik dacht nu gaan we een flink feestje bouwen met iedereen op Bokt. Word het een wedstrijd.