Wie gaat er naar KNHS PaardenAllround(update: wk5)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Wie gaat er naar KNHS PaardenAllround(update: wk5)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 21:28

Ik ga me dus inschrijven voor de Instructieweek Paarden Allround in Ermelo

of misschien voor de M/Z Dressuur, maar die lijkt me net wat serieuzer, en wil niet alleen maar dressuur rijden heel de week, of ja eigenlijk wel, maar er zijn bv lezingen enzo en die kunnen of heel leuk zijn, of heel saai!

de allround week dan heb je per dag 1x dressuurles & 1x springles of een buitenrit, bij de dressuur kan je wel zelf buiten gaan rijden maar ja dat gaat niet echt super met Quentin in mn eentje!en ik vind springen ook heel leuk!en Quentin vind springen ook echt super!

dus ga denk ik toch voor de allround en dan week 3 of week 5, wie gaan er nog meer?
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 23-01-03 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-03 21:48

hoe oud is je paard nu?je wordt ingedeeld naar het niveau van je paard, dus denk dat ze ook met een wat jonger paard wel rekening kunnen houden!

verder ben ik er nog nooit geweest dus ben heel benieuwd naar verhalen erover!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-03 12:42

ja SGW vind ik ook leuk, maar ja heb er helemaal geen ervaring mee!dus die springlessen tijdens de allround week zijn al moeilijk genoeg voor Quentin en mij!gelukkig vind hij het heel leuk en heb ik met mn pony wel veel gesprongen!

maar ik heb me opgegeven!

1e keus week 5 en 2e keus week 3!

hoop dat ik erbij zit!
heb er nu al zin in!denk dat het echt supergoed is voor Quentin en mij, hij is zo'n aansteller op vreemd terrein, alles wat anders is dan wat hij is gewend is voor hem een reden om te gaan staken of dwars te doen, en lijkt me echt leuk 5 daagjes samen met je paard weg en een hoop dingen doen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 14:39

ik ben in week 5 ingedeeld?wie nog meer?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers