En mijn verhaaltje over de meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

En mijn verhaaltje over de meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 01:48

Jaja, eindelijk was dan toch de dag van de derde DVT-meeting aangebroken. 's Morgens werd ik wakker met een hoofd als een heipaal, althans, zo voelde het, maar na een ibuprofentablet kon ik er helemaal tegen. Percy en Assie stonden om een uur of twee voor mijn deur en samen vertrokken we richting Middelrode om Ethelate (Ietheliet! Haha! ) op te halen.

Natuurlijk moesten we eerst de beroemdste Haflinger van Bokt genaamd Toscar nog even bekijken. Hij stond in de wei en "meneer kwam àltijd als ie geroepen werd". Uitzonderingen bevestigen echter de regel, dus de heer Tos stak eens vriendelijk z'n hoofd omhoog om vervolgens weer lekker verder te grazen aan de andere kant van de wei. Nou ja, als de berg niet naar Mohamed komt, dan zelf er maar naartoe. Tos is een hartstikke stoere Haf, hoor, en hij ziet er supergezond uit. Hij had ook nog een grappig weidemaatje, een bonte Shet genaamd Nellie die wel een beetje bang van ons was, maar haar nieuwsgierigheid toch ook niet kon bedwingen. Toen we terug liepen naar de uitgang werden we helemaal achtervolgd door Nellie, en Tos liep dus ook maar mee, bang als ie was om iets mis te lopen *LOL* .

En toen op naar Apeldoorn. Gelukkig konden we het makkelijk vinden en tegen half vijf wandelden we het bowlingcentrum binnen. De hele familie Baving (Greetje, Sundancer, MarijeR, etc.) zat er al gezellig en langzaam aan kwam ook de rest binnen gedruppeld. Best spannend voor sommigen, want niet iedereen had al eerder een meeting meegemaakt.

Uiteraard volgde er een heleboel gekakel en geklets, totdat het tijd was om ons naar de baan te begeven. Een paar mensen konden helaas wegens lichamelijk ongemak niet mee bowlen, maar die hebben zich ondertussen geloof ik prima vermaakt aan hun bijklets-tafeltje.

Ik had me bij het groepje van Sundancer, Ruiter-in-rust, Piggy!!!, Sypheron en Percy gevoegd. Ruiter-in-rust gooide of z'n leven er van af hing met alle kracht die hij had en Sundancer gooide zo hard dat hij zelf iedere keer bijna mee over de baan vloog. Haha! Zelf bakte ik er vooral de eerste ronde niet zoveel van, ik kreeg die verrekte ballen amper over de baan geslingerd. Piggy!!! gooide in elk geval een stuk beter dan ik. De tweede ronde stond ik eindelijk op winst, maar toen was halverwege de tijd voorbij. Huilen

Na het bowlen volgde het eten. Er was een grote tafel voor alle mensen die van de BBQ aten en nog zo'n tafel voor de fonduegroep en de steengrillers, waar ik ook bij zat. Het eten was lekker en zeker meer dan genoeg, hoewel ik het wel een beetje duur vond in vergelijking met de kwaliteit. Ik zat gezellig met Cassidy, Jurga, Sypheron en Piggy!!! aan de grill en natuurlijk viel er weer genoeg te kleppen tijdens het eten.

Helaas heb ik een aantal mensen eigenlijk amper meer gesproken, dat is het nadeel van zo'n tafelindeling en het bowlen. Je blijft dan toch een beetje bij het groepje waar je op dat moment bij zit. Maar ach, bij de volgende meeting bij MarijeR is er vast wel weer gelegenheid om de anderen te spreken. En dan hoop ik dat degenen die vandaag niet konden er dan wel bij kunnen zijn, want ik heb hen toch wel een beetje gemist!

Na het eten vertrok een aantal mensen om Apeldoorn onveilig te gaan maken en de rest keerde zo langzaamaan huiswaarts. De meesten moesten tenslotte nog een flink eind terug reizen.

Al met al was het weer een zeer geslaagde meeting. Het enige wat mij een beetje tegenviel is het aantal foto's dat gemaakt werd. Dat waren er namelijk veel te veel! Haha!

En Percy, bedankt voor het rijden!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 02:33

Haha! leuk verslag! en die foto`s! Haha! het bleef flitsen! van alle kanten!

Laang leeeve de Digi!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 02:57

Leuk verslag Gwen! Gelukkig word mijn vermoeden van de vele foto´s bevestigd Lachen ! Ik wacht dus maar dapper op de volgende Knipoog !

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 03:17

Ik heb jou ook gemist Gwen Lovers Haha!
Lekker lang verslag, heb me helemaal in kunnen leven in het avondje waar ik helaas niet bij kon zijn

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:47

haha de eerste keren met bowlen ging het goed.....Gwen stond toen onderaan...en de 2e keer gooide iedereen slecht behalve Gwen! *LOL*

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 12:16

Sundancer schreef:
haha de eerste keren met bowlen ging het goed.....Gwen stond toen onderaan...en de 2e keer gooide iedereen slecht behalve Gwen! *LOL*


Zeg, zeg, ik stond niet helemaal onderaan! Al scheelde het niet veel...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 13:01

Hmmm nee dat klopt, de 2e keer bij was het alleen de goot.....en een paar kegels...maar het was gezellig en daar ging het om!