Even een heel kort verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Even een heel kort verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 01:35

Want ik ben een beetje moe en toch weer een beetje misselijk dus ik kruip straks lekker in mijn bed.

Vanmorgen was ik echt heel erg beroerd en ik was even bang dat ik het niet ging redden maar nadat ik toch nog een pilletje had weten op te duiken en wat andere opstartproblemen knapte ik gelukkig weer een beetje op.
Eerst op het station Assie opgehaald. Toen ik een grote blauwe rugzak met een meisje er aan zag wist ik dat het Assie moest zijn Knipoog

Dankzij Assie's hulp bij het navigeren kwamen we ook bij het huis van Gwen aan en met zijn drieen reden we naar Ethelate.
Haar huisnummer stond bij een garage en wij dachten allemaal dat Ethelate in een garage woonde maar er bleken toch nog gewone huizen achter te zitten Haha!

We vonden niet alleen Nelly maar ook Tos heel leuk, behalve dan dat hij ons liet lopen door de bevroren wei. Vooral zijn hoofd is echt heel leuk.

Na nog even flink doorrijden en de hulp van Gwen kwamen we bij een parkeergarage. We dachten een eind te moeten lopen maar tot onze verbazing stonden we vlakbij het bowlingcentrum.
Het bowlen zelf ging iets minder briljant bij sommigen. Nimber gooide de ene strike na de andere maar bij een aantal van ons, waaronder ik dus, gingen de meeste ballen linea recta de goot in. Ruiterinrust probeerde mij, toen ik voor stond, nog uit te schakelen met een tackle tegen mijn knie maar helaas voor hem werd ik hierdoor alleen fanatieker en stond de tweede ronde zelfs even voor. Maar dat was maar heel even Knipoog

Daarna hebben we gezellig gegeten. De kaasfondue van mijn overbuurvrouw bestond alleen uit kaas, stokbrood en wat fruit maar in ruil voor af en toe een doop in haar fondue mocht zij wat van onze gebakken aardappels.

Ik heb nu wat vreemde foto's op mijn digi staan, gemaakt door Nimber maar op het resultaat daarvan zullen jullie even tot morgen moeten wachten.

Het was heel gezellig in elk geval!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:50

Leuk verslag heb je geschreven! (Ik hoop trouwens dat je niet verder ziek wordt !!)
Ik "thuisblijver" Verdrietig wacht er met smart op de foto´s Pling !!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 10:30

tsk en Fernando eerst maar roepen dat ie zo onwijs goed was en niet wou opvallen... Had zn bowlingpakkie, eigen bal en eigen schoenen maar thuis gelaten voor deze gelegenheid zodat ie niet zou winnen en gunde de anderen dus ook een kans. Komt ie later aangelopen met een blessure *heb er een foto van hoor Haha! *

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 10:38

leuk verslag
en bedankt voor het meerijden! Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:26

Sterre schreef:
Ik "thuisblijver" Verdrietig wacht er met smart op de foto´s Pling !!!!


Me too!

Nogmaals -ondanks dat wij het gister ook gezelli hadden en laat (04.30 eer ik thuis was Haha! ) heb ik jullie allemaal gemist en baal er van dat ik er niet bij was! Huilen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 13:42

Ik baal er ook ontzettend van, vooral omdat het leren dus niet wilde... *zucht* volgende dvt meeting ben ik er echt wel bij!