Boktmeeting op Duindigt? Is al geweest!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 09:22

Clautje schreef:
Lijkt me cool! Haagsemeid komt er ook vaak! Ik heb zelf geen paardje... dus kan niet mee-racen Tong uitsteken


Achter me rug om praten heh Knipoog
Ik heb deze vakantie ff geen zin om te race, heb al vaak genoeg geraced met Marilyn bij Barry op de baan. En als ik het me nog goed herriner mocht ik ook een keer van Gab op Duindigt race met Marilyn.

Maar nou ff geen zin in voel me ziekjes enzo. Maaaaaaaaaar ik wil wel komen hoor geen probleem mee, voel me er prima thuis Haha!

Kan ik ook nog ff langs Florida'tje en Blue Sound Lovers

22 Januari verwachten we ons kleintje


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 09:23

promptertje schreef:
.Op de drafbaan zal je ook niet mogen denk ik, daar mag je alleen maar op draven..


Op de drafbaan, mag ik in ieder geval wel Tong uitsteken ik weet niet of dat voor iedereen geldt Schijnheilig

Maar als er een datum bekend is zou iemand dan zo lief willen zijn mij te Pbe...ik wil graag van de partij zijn namelijk, neem ik ook ff Joe mee

Clautje ga jij ook?

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 14:34

bubbels schreef:
Vrijdag 27 december van 12 tot 13 uur mag ik op de trainingsbaan.


Cooooool, heb er nu al zin in!!!!!!! Ik ben opzeker van de partij samen met Joey!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 13:14

HAHA, Joe is me vriend, niet me paard. En met Marilyn zou ik toch wel mogen maarja doe ik niet, omdat ze dan al moe is voordat ik op de baan sta

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 08:38

Je hoeft helemaal niet nerveus te zijn (haha moet ik nodig zeggen, ik was ook meestal wel nerveus als ik op de baan ging Haha!) Ik zal je tuig ook nog ff goed checke

Heb je al een goede cap/helm?

En uhhm wat prompertje al zegt...ff goed kijken waar de in/uitgang is zodat je dat ff weet. Ik kan het je wel laten zien, als niemand anders dat al doet. Ik kom trouwens ook wel eerder, ben gek op duindigt Haha!

Nou en de rest komt allemaal goed.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 07:58

Jammer! Maar ik blijf van de partij!

Maar het is wel beter voor je paardje, beter het zekere voor het onzekere!
Hopelijk gaat het snel weer toppie met um Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 19:01

Ik ben vandaag ook niet geweest, Virginialover ook niet. Ze komt met mij mee.

Maar dan komen we maandag wel met ze 3e'tjes en hopelijk nog een paar bokkers.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:41

Gewoon bij de ingang? Of bij de tribune? Na afloop kunnen we wel ff bij de stallen kijken.

Nou ikkuh ga mee Lachen me vriend gaat mee
Tanya mag geloof ik niet?

Anders moet je Apple enzo ff Pbe..er waren er namelijk nog 2 die ook MISSCHIEN mee wilde gaan, maar die wilde nog de datum weten.

Die 2 staan op pagina 1

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 14:27

Me 2!!!!!! Beter is het morgen redelijk weer en is hopelijk me archillespees "beter" anders heb ik zo een pijn als ik moet lopen.

Maar je gaat om 12 uur racen heh, maar hoelaat ben je ongeveer op duindigt? Kom je net iets voor tijd of ruim voor tijd?

En komt iemand van duindigt nog kijken of je komt ofzo? Of laten ze je helemaal aan je lot over?

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 14:36

Jammer joh, maarja als je een keer langs wil komen bij Marilyn moet je maar een gil geven Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:05

Sorry ik heb geen Body protector, misschien ff lenen op duindigt?
Als ik jou was zou ik je beestje ook ff wamr lopen in de padock, dat is de meest geschikte plaats om ff te stappen en misschien ff te draven.

Promptertje was Ilse met jou mee naar Purple? Ze vertelde dat ze O'Really Star had gezien. Was dat niet O'reilly? of O'lucky?
Laatst bijgewerkt door Haagsemeid op 29-12-02 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:47

Ik wil ook wel een keer Purple zien op de baan Lachen welke stal staat Purple? Ja ik dacht al wat doet Barry op de baan er zijn geen koersen meer op duindigt! Toen dacht ik ook meteen zal wel O'Reilly zijn van Willem das de enige O'.... Star op duindigt.

Maar Ilse...dat is niet dezelfde als op de foto Lachen maakt opzich niks uit ik vind O'Reilly ook wel mooi hoor. Maar ben zelf heel gek op Florida Way

Sorry dat dat allemaal offtopic was

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:12

Oooow ik dacht dat ze op een stal op duindigt stond! Maarja daarzo hebben jullie natuurlijk ook een baan! Ja dan kunnen wij ook meeten. En dan kan ik misschien nog ff Silvano'tje ff bij Barry knuffelen. (beter zie ik Wimpie dan niet Haha!)

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 14:52

Heej, we hebben niet gemeet maar dat komt omdat jullie helemaal aan de andere kant van de baan stonden. Ik dacht dat je bij de gewone ingang van de renbaan erin kwam. Maar je kwam via de drafbaan.

Hahaha en wij zaten daar en wij echt zo huh waar blijft ze, we dachten dat je terug naar huis was gegaan vanwege de plassen op de baan. Maar dat meeten komt heus nog wel een keur. Baduh is mooi joh Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:13

Ik weet niet of je mensen op de tribune had zien zitten? Ik zat iets voor je ouders...op de bankjes ipv van op de tribune, ik was met me vriend. Ja ik zag het dattie het gras leuker vond Haha!, ik dacht wel beter ziet ze die kettingen anders wastie er dwars doorheen gerent...

22 Januari verwachten we ons kleintje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers