ponykamp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:59

HE! Mijn zus rijd op manege Bergemo! Kei leuk man! Ik zou dus ook kunnen, niet op kamp maar komen kijken en misschien meerijden.
DeeDee19( van hier op Bokt) rijdt op bij Bergemo.
Wat leuk zeg! Op welke paarden heb je gereden?
Het ligt in Heijen, naast de manege ligt een Centerparks park. Het ligt een paar kilometer onder Nijmegen denk ik.
P.s. Ik mag lekker een keertje op Hendrik rijden van Bergemo! Die is vet dtoer!


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:01

Dedee19 rijdt bij mij zus in de les.
Wlke week wilde je gaan?


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 16:27

Ik wil ook wel mee dan, mare alleen als het een rustig ritje wordt, want anders durf ik niet.
Je kunt trouwens ook gewoon de paarden hurne geloof ik en dan een buitenrit rijden, dan moet gewoon een iemand uit de groep een ruiterbewijs hebben.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:04

Ik kan wel rijden ja, ik rijd zes jaar en heb mijn ruiterbewijs. Maar met een rustig ritje bedoel ik gewoon geen racen enzo, een keertje kan wel dat durf ik wel, maar niet op gevaarlijke wegen.(krokkel paden waar het glad is ofzo)
En inderdaad als ik op een rusitge ga an er niet veel mis gaan, maar ik weet niet of er wel een rusitg buitenritpaardje is daar, wan tik mag van Hans niet meer op een pony.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 14:46

Fleury schreef:
En je mag toch op een pony tot 60 kilo daar. Dan kan ik nog makkelijk op een pony! En bo is zo'n grote haf die kan mij makkelijk dragen dan.


Ik weeg dus wel meer, en ik ben ook groter dan de maximum hoogte voor de pony's. Maar misschien dat ik dan wel op Ammereto of op (grote) Rosalien mag, dat zijn de vriendjes van Bo.
Ik wil ook een keer op Hendrik, die is ook heel lief, ik kan daar natuurlijk ook op. Die gaat niet eens eens hard, dus dan hoef ik ook niet bang te zijn! Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 23:32

haha! Dat heb ik ook! Ik heb allemaal folders hier liggen thuis een stuk of honderd denk ik. Maar eigenlijk hebben we al besloten om naar the Silver Ranch tegaan, maar de folder is er ngo niet.
Straks heb ik de folder is het al helmaal vol!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:41

Ik wil ook wel galoperen hoor!
Maar geen wedstrijdje ofzo. Zijn jullie van plan om een wedstrijdje te gaan doen? Want dan kom ik alleen kijken anders wil ik ook wel mee.
(als het van jullie mag na mikjn gezeur Haha! )

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:10

oke bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers