Zuidelijke mini Bokt! meeting?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 08:37

Wie heeft er binnenkort eens zin in een middagje manege Geleen? Er zijn vast wel meer zuidelijke Bokkerds die het leuk vinden om een middag bij ons te kijken en Pablo te pesten enzo. Ik kan alleen een halve dag want ik moet druk studeren Verward . De manege ligt supermakkelijk vlakbij het station dus ik kan iedereen daar zo ophalen (met ijzeren ros of op mijn eigen hoefjes). Er stopt ook de intercity en vanaf de volgende stations kan je zo naar Geleen zonder over te stappen: Heerlen, Sittard, Roermond, Weert, Eindhoven, Tilburg, Dordrecht, Den Bosch, Utrecht, Rotterdam, Breda, Amsterdam, Haarlem en Den Haag. (En natuurlijk kan je ook met de stoptrein als je hier in de regio woont). Onze manege heeft meer dan 1oo paarden en pony's dus er is genoeg te zien. Ook de paarden van Suus (Tonko), Irisje (Procyon) en Sharon (Kasjmir)staan hier en wie weet kom je Offereins ook nog tegen.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Als je staart zoek is, heb je het volste recht om te Tobben"</i> -Eeyore </font>



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-25 09:45 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 09:29

Vanaf Doenrade kan je het zelfs makkelijk fietsen denk ik zo. Ga je binnendoor via Puth en dan kom je zo aan de achterkant van het Danikenbos uit en aan de andere kant van de berg is de manege. Ik kan je zelfs met Pablo dan ophalen vanaf Puth (daar rijden we nog wel eens als we gaan uitrijden).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers