Animo voor puzzelrit in Delft???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Animo voor puzzelrit in Delft???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 22:00

Ik en een vriendin van mij willen in Februari ongeveer een puzzelrit organizeren maar ik wil weten of daar dus animo voor is.
De bedoeling is een rit door het Delfse Hout en eventueel Dobberplas.Het is ook bedoeld dan voor mensen naast het paard(jonge paarden) en zonder paard.Er worden dus verschillende route's af gelegd en aangepast aan de wandelaars en ruiters.Er wordt dan een klein bedrag gevraagd voor bv soep broodjes en drinken en waarschijnlijk ook een kleinigheid voor de winnaars.
Nu zou ik van jullie willen weten of er animo voor zal zijn en of jullie zouden willen komen en hoe dan(met of zonder paard) zo dat ik een beetje een beeld kan krijgen van hoe of wat.Alvast bedankt.Groetjes van Ilona

Olgaatje

Berichten: 158
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:09

Het lijkt me een heel leuk idee, alleen vraag ik me af wordt er voor een paard gezorgd als je geen eigen paard hebt?? groetjes Olgaatje

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 22:11

Dat voor een paard zorgen gaat moeilijk hier in de omgeving dus daarom willen we het gedeeld gaan doen.Dus een route voor de zo genoemde wandelaar(met of zonder paard,met of zonder hond) en dan een een route voor de ruiters.Voor beide worden andere route's uitgelegd en andere regels.Ik zelf kan ook niet op paard maar ook niet als wandelaar want moet waarschijnlijk de soep enzo doen.En ik ben nog op zoek naar mensen die zich daar mee willen bemoeien.

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 00:42

Mischien is het een idee om ook een paar stallen te benaderen en daar een berichtje plaatsen van jou idee, zo kom je aan meerdere deelnemers! Knipoog

Het is wel een leuk plan! maar...

Ik denk dat het beter is om iets later in het jaar te regelen, want februari is toch een wintermaand, en als het oververwachts gaat vriezen.. en de ruiterpaden zijn mischien te zwaar of modderig..

Ik was een maand geleden nog in Delftse hout, de ruiterpaden waren in het algemeen best goed, maar er waren toch wel een paar plekken waar er modder te diep was om normal ter paard doorheen, toen moesten wij via de voetgangerspad eromheen..
Sindien is het weer toch veel natter geworden..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 17:47

leuk!!! Ik doe mee!!! En Banjer ook... Haha!

Delftse hout... is dat niet aan het eind van de Harreweg????

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 19:07

nee delfse hout is vlakbij de kinderboerderij en de camping op de korftlaan.Nou heb je wel gelijk hoor grazy met dat van dat modder en zo maar je moet ook rekening houden met de drukte zodra het droger wordt komen er meer wandelaars,honden en ruiters.En daar moet je ook aan gaan denken.Maar er staat nog niks vast dus het kan nog veranderen.En een beetje modder kan geen kwaad krijg je leuke foto's van hihi.
En dat van andere stallen benaderen gaan we ook waarschijnlijk doen hoor want ik denk dat je van uit bokt maar weinig mensen krijgt die mee gaan doen.Daarom ben ik nu een beetje aan het peilen over hoe of wat.Maar bedankt voor de tips.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:30

Ilona, ik wil bij ons op stal wel een briefje ophangen?
Hoe ver is het eigenlijk te paard naar het Delftse hout, vanaf stalling 't Einde? We kunnen door het land naar de Harreweg... en dan zitten we ongeveer 100 meter NA de Oostveenseweg... (dus wel richting Delft).... Het natuurgebiedje aan het eind van de Harreweg is een kleine 10 minuten stappen....

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 00:23

Ik kom ook! Met fleur! En ik denk denise (xdenisex) ook wel! Het is ong een half uur rijden onder de man bij ons vandaan, heb er ook al wel een paar x gereden!

Kan ook met de trailer komen!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 16:48

ik zou wel willen, moet alleen een trailer huren t is te ver Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 18:45

Ik durf het niet te zeggen hoe ver het is vera misschien kan je dat na kijken met een routeplanner.Dan gewoon de korftlaan aan houden als straat.

Ilse misschien kan je dan samen met nog iemand een trailer huren uit den haag dat is altijd nog goed koper als alleen en anders kom je zonder.


En snoopy hoe meer mensen hoe meer vreugd.En het hoeven niet alleen mesne van bokt te zijn.Dus je kan altijd rond vragen voor meer mensen.

Ik ben nu echt aan het kijken of er animo is voor zo iets en is dat er dan gaat het allemaal door.Dus weet je nog iemand van""buiten"bokt mag je ook mijn m,ail adres geven.Alleen moeten ze daar wel in zetten hoe ze komen(met of zonder paard) en met hoe veel mensen ze dan zouden komen als het allemaal door gaat.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:12

Jaaahhhhh ik doe naturlijk mee met Tjootje!!!!! Kan ook evt routes uitzetten indien nodig! Kom er toch elke dag (LUXE!!) hihihi.
Viv

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:49

mijn bijrijdster doet ook mee!!!!!! Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 13:23

Gellig toch nog een paar mensen die mee willen doen.Ik ga het denk uitbreiden naar de stallen in de regio dus je mag een briefje neer hangen hoor vera.Als ze mij dan mailen dan krijg ik een beetje een inzicht over hoe of wat.

En viv jij ook he rond vragen.Geef mijn mail adres dan maar.