Tinkermeeting Dronten, t was fantastisch!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Tinkermeeting Dronten, t was fantastisch!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 11:18

nou hier dan ook mijn verslag!

Om 10 uur kwam ik aan op stal, daar aangekomen heb ik snow uit zn box gehaald en nog even gestapt en zijn vieze plekken weggepoetst die nog onder zn deken zaten... Ondertussen kwam Marije al met Baily en gingen snow en baily dus nog even "her" kennismaken Haha!. Toen snows stal uitgemest was, had ik hem nog even op stal gezet en ondertussen kwam Karin met Collin al. Aangezien het ook al kwart voor 11 was, heb ik snow weer gepakt en ging Myrthe (Tiko) bij de bushalte ophalen, toen myrthe op snows rug zat, vond hij het niet erg leuk en begon heel druk te doen, reden: myrthe's tasje dat tegen zn schouder aanbonste Haha! Ondertussen waren de drie meiden uit Enschede en omgeving ook al onderweg en na veel geklets, opzadelen etc gingen we dan op weg. We vertrokken met Baily voor de kar, een fjord van stal voor de kar, een appaloosa van stal en 4 tinkers onder t zadel. Maar na een half uurtje bleek dat de fjord een beetje gestressed raakte in een groep en dus besloten hun apart met de appaloosa verder te gaan.

We bleven dus met 5 tinkers over en dit was wel een grappig gezicht, we trokken dan ook veel bekijks van wandelaars. Renee kon Mikado niet meenemen vanwege een blessure en had daarom Sinada van de Bonte Parels mee mogen nemen van Miranda, nou daar was Reneetje wel blij mee Haha! Sinada is een erg mooie en leuke merrie, maar snow moest er niets van hebben, vooral niet nadat bleek dat deze hengstige merrie ook niets van hem moest hebben. Dus hij zorgde wel dat hij bij paardekontjes uit de buurt bleef Lachen

Tijdens de lunch vond snow dat hij alle recht had op mijn broodjes en we bleven dus in een strijd waarbij ik het won Lachen Zelfs toen ik geen brood meer had, maar alleen een pakje drinken vond hij dat dat voor hem was en terwijl ik zijn snow over mijn wang voelde gaan, had hij het rietje al te pakken... Maar aangezien er ook wat uitkwam, vond hij het maar niets en besloot toch maar rustig gras te eten Lachen

We zijn ook nog het water ingegaan met zn drieen (karin, cynthia en ik) ja rijdend op de tinkies dan... We hebben nog geposeerd voor een groepsfoto met ons drieen in t water, maar wat blijkt mijn camera is kapot, hopen dat de foto's met renee's camera wel gelukt zijn dan maar. Sinada vond het korte gras bij het meertje trouwens een goede reden om eens te gaan rollen, maar Marlien die haar toen vast had kon dat nog net op tijd voorkomen. Er is daar ook een berg en Karin ging met Collin meerdere keren erop en eraf en besloot op t eind ook maar eens een kindje mee te nemen achterop Lachen Myrthe (tiko) ging bij snow en mij achterop en snow vond dat ook wel leuk, totdat we in galop aansprongen, toen probeerde hij een paar keer te bokken, wat erg lachwekkend was.

Aangezien meerderen in de groep nog wel zin hadden in een frietje gingen we langs de snackbar langs de weg, de tinkers waren toen allemaal best wel uitegeput, dus die konden ook wel een korte pauze gebruiken voordat we echt richting stal gingen. Terwijl we daar stopten, kwam er ook nog ene echtpaar naar ons toe, zoals jilleroo ook al vertelde in haar verslag. Deze mensen zijn de eigenaars van de dekhengst Kent en hebben daarnaast ook nog een merrie. Ze vertelden ook nog een nakomeling van Lonacre Bo gekocht te hebben, ben alleen vergeten of t om een merrie of een hengst ging.

Terug op stal moesten ik en Renee nog even van paardje ruilen, dus ging zij op Snow en ik op Sinada.

Zo een heel verhaal, maar t was dan ook een fantastische dag! (nouja twee minpuntjes: op de heenweg naar stal was ik onderuitgegaan met mn scooter, waarvan ik nog steeds de gevolgen van voel en zie aan mn scooter en mezelf. En mn camera is nu dus echt kapot... maar t bandje is nog wel heel en ik hoop dat ik die nog kan gebruiken om alsnog foto's er van te maken als de camera gemaakt is (zit nog garantie op).

Nou groetjes!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers