De Friezen... (met foto's)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

De Friezen... (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 21:14

Slechts twee dagen P&K voor ons, maar genoeg om je behoorlijk gesloopt te voelen Haha! .
Zaterdagochtend ging om 6 uur de wekker en om 11.30 reden we de eerste demo. Toen was het nog rustig en het ging dan ook perfect. De andere twee waren rommeliger, en ze moesten er behoorlijk aan rijden. Gelukkig hoefde ik zelf niet te rijden, ik was van commandant gedegradeerd tot manusje van alles. De hele zaterdag rende ik heen en weer tussen secretariaat, hoofdingang om mensen op te halen, stallen, hallen enz. 's Nachts na 5 flessen wijn, jagermeister, Nobeltje en meer middenin de veilinghal toch nog een paar uurtjes geslapen en zondag begon het hele feest opnieuw maar dan met een houten hoofd...

De rest van onze groep had op een paar strobalen in de stallen geslapen en dus haast geen oog dichtgedaan tussen die herrieschoppende monsters. Bovendien bleef daar de hele nacht het licht branden, geen topper dus.

Ben een heleboel mensen tegengekomen, maar ik heb iedereen alleen gezien of kort gesproken. Verder heb ik een hele mooie bruine waterdichte deken gekocht voor Maestro (die Mistral van 100 euro).

Ik heb maar een paar foto's, maar er zijn ook video opnames gemaakt die we later monteren en op een siteje zetten.

Hier 2 foto's:
Afbeelding
Afbeelding

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:51

die 2e foto is mooi joh!! Ziet er goed uit, heb jullie wel ff zien rijden, maar kon het niet goed zien Frusty

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:57

Ik heb geloof ik een foto gemaakt van de Friezen tijdens de show... Hoop maar dat de foto's gelukt zijn...

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 23:07

De foto's die we zelf binnen hadden gemaakt zijn niet gelukt. Allemaal wazig, echt zonde.
Ben wel benieuwd of anderen nog foto's van ons hebben gemaakt?

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 05:26

Ik zou ook wel meer fotos willen van deze show, voor op mijn website: "gallery-kostuum,uniform,show"

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 08:52

volgens mij zaten die friezen op de laatste foto's naar die idiote tinkers te kijken die probeerden los te rijden op de parkeerplaats.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 08:58

Die 2e foto is cool Cool
Jammer dat ik er niet was en het dus niet heb
kunnen zien.
Deze pakjes vind ik trouwens leuker dan die
zwart wit gestreepte

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 20:14

Marjolein schreef:
volgens mij zaten die friezen op de laatste foto's naar die idiote tinkers te kijken die probeerden los te rijden op de parkeerplaats.


Eerst wel, maar toen jullie langsgereden waren verloren ze een beetje de interesse.
Ik ben iig blij dat je niet gezien hebt hoe idioot ik stond te doen om de aandacht van 6 paarden vast te houden die na 3 optredens het allemaal wel een beetje gehad hadden Haha! .

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 00:37

Niemand iets meer van dit?

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:26

Mooie foto's!!
ff een vraagje, is die eerste op die tweede foto niet Belinda met Gerlof?? Ik zie het namelijk niet zo duidelijk mijn computer is weer es vaag aan het doen Frusty

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 20:36

Ja, dat klopt, en nu ben ik natuurlijk meteen nieuwsgierig hoe je die kent Haha! . Is trouwens nog best lastig als iedereen opeens hetzelfde kostuum aanheeft en hetzelfde haar, gelukkig zijn het heel verschillende types Friezen zodat ik iedereen met z'n eigen naam bleef aanspreken Knipoog .

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:42

Haha, ik wist het Haha!
Ze is een kennis van mijn ouders en Gerlof heeft een tijd naast mijn opa gestaan Haha! Ik ging daar altijd heen met een vriendin van me om hem te poetsen en met friemel te wandelen Lovers