p & k is ons een beetje tegengevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:40

Inderdaad jammer dat er zo weinig stands waren met ruitersportartikelen. Ik verwacht dat er meestal op een paardenbeurs wel een stuk of 20 of 30 stands staan met spulletjes die ik lekker in kan slaan, maar het viel op p&k nogal tegen. En ik kwam eigenlijk voor de kraampjes!! Boos!
Ik was anders ook naar Paard en Recreatie gegaan en dan had ik Paard en Koets links laten liggen, dus ik denk dat jullie theorie wel op gaat. Ik vond het evenement verder ook niet zo denderend. Vooral omdat ik niet veel met mensport heb. Dan ben je ook niet zo geïnteresseerd in alle koetsjes die tentoongesteld werden.
Nee, ik heb eigenlijk toch wel graag Paard en Recreatie terug Boos!


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:56

stef schreef:
betreft dta er veel koetsen staan, tja, sorry, maar het heet niet voor niets paard en koets


Ik had ook niets anders verwacht hoor Lachen Het is logisch dat er veel koetsjes staan. Maar ik had verwacht dat daarnaast ook heel wat ruitersportartikelen te koop waren en dat bleek dus niet zo te zijn...


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:18

Ik heb maar één keer gemend en vond dat een hele speciale ervaring. Ik zou het graag nog eens doen, maar heb zelf geen paard tot mijn beschikking en ken bovendien de technieken nog niet goed. Misschien dat ik het over een tijdje een keer kan doen.. wie weet. Ik kan er nu dus ook nog niet zo goed over meepraten, maar misschien dat ik over een jaar op bokt veranderd ben van 'rij-fan' naar 'mensport-fanaat' Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers