Paard&Koets

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Paard&Koets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 00:08

Ik was erg blij Imitador op Paard & Koets te kunnen starten, na zijn blessure.
De eerste voorstelling van onze PRE quadrille ging erg goed. We waren met de beste 6 van de 10 hengsten en het liep allemaal vlekkeloos. Ik had Imi alleen graag wat beter aan het lopen gehad, maar losrijden was er niet bij op dat kleine stukje.
De tweede voorstelling ging helaas beroerd, we hebben veel fouten gemaakt. We hadden dan ook een nieuwe proef, die ik zelfs voor de eerste keer reed. Ook niet echt verstandig om een week voor p&k een compleet nieuwe proef te maken, maar ja, das achteraf.
Het was in ieder geval helemaal geweldig om met Iem mee te kunnen doen, voor mij het bewijs dat hij weer helemaal terug is van weggeweest.

Verder heb ik Lot eindelijk gezien met zijn stang en trens. Ik vond het supermooi Kim, echt waar! Vooral zijn galop en dat zonder losrijden.
Lodewijk leek bij het instappen meer hengst dan Imi, want hij bleef aan het roepen!!!! Knipoog
Ik heb nog een aantal mensen van bokt gezien, het was druk bebokt daar.

Volgend jaar hopen we ons tweede showstuk met de kunstjes en de truukjes te kunnen doen, daar was nu te weinig tijd voor. Maar het is wel een belevenis om daar te rijden!


Groetjes Suzanne

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:11

Ik heb gister je show gezien en t was zooo mooi! Lekker ding hoor die Imitador. Echt super!
En die spaanse pirouette *hoe schrijf je dat?:D* was echt super!
Succes verder!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:45

Heej ik heb jou gister ook zien rijden! Het was echt heel leuk om te zien. En Immi is zeker een lekker ding!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 13:22

Haha suus en het ging wel zo slecht! nouja volgende keer maar als ie loopt zoals de zaterdag en de vrijdag! Nogmaals bedankt dat ik op imi mocht vond dat zo onwijs gaaf! en het staat nog op de foto ook .
pffff al vrees ik wel voor de rest van de foto's hoor Volgend jaar weer!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 14:11

Ja, volgend jaar weer, hoop ik! Haha!
Ik heb net de proef op video gezien en het was minder ernstig als hoe ik het in mijn hoofd had.
De stukken die niet fout gingen liepen netjes.
Ik denk maar vooral terug aan het optreden van 11.00, daar liep mijn eigen paard minder, maar de proef ging gesmeerd.

Kim, mijn vader heeft jou ook zowat helemaal gefilmd! Vraag me niet waarom, maar hij heeft de Groningers en de PRE's gefilmd Verward Party!!

Groetjes Suus

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:54

suus hoe kom ik aan die band?????????
Lachen
ikke ook zien!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 21:36

Mijn vader even voor je op videoband zetten en opsturen?