Mijn Fotoverslag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn Fotoverslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 11:25

Vrijdagochten heb ik eerst gewerkt en toen op naarStal.
Anouk zou daar om 12.00 zijn om vast te wassen zodat ik kon inladen en weg..
euhm ja Anouk was er om 1 uur en 1 van onze stalgenootjes dacht ach laat ik de paarden maar buiten zetten Boos!
Experiment die de dag van te voren van top tot teen gewassen was omdat ie dol is op modderbaden had er weer 1 genomen en Lodewijk zijn mooie witte voeten zaten ook tot aan de knie-en onder de bagger.
Gelukkig Had Leonie(Early op bokt) hem al onder de tuinslang gezet en was anouk al druk aan het wassen toen ik kwam.
Terwijl Anouk Lot ook even van een shampoobeurt voorzag ben ik de spullen gaan inpakken en de trailer aangekoppeld.
We zouden samen rijden maar Eduard en Jantina waren nog niet in zicht en Frans wilde zich nog omkleden.
Ik wilde echter niet in de file staan bij Rosmalen dus om 14.15 ben ik richting den Bosch vertrokken met alleen Anouk
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00026(1).jpg[/img]

De heenweg verliep met een boel lol en ondanks een klein stukje file hebben we ons onwijs vermaakt met de mede weggebruikers die vast dachten dat wij een beetje gek waren (ach is ook wel zo Haha!)
In Broboland aangekomen riep anouk al van verre 'das Ferry!!!!!!!'
Voor de bokkers van vorig jaar idd de ferry waar Thirza smoor op was Extreme duivel .Vorig jaar had hij een heel kudde dames om zich heen hangen maar zowaar wist hij precies wie ik was (en nee hoeven jullie niets van te denken hoor just friends)arme Anouk hij wist niet meer wie zij was haha.
Nadat we alle zooi hadden opgeruimd belde Astrid dat ze er was en hebben we die even opgehaald bij de poort.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00028(1).jpg[/img]
Assie en Piggy in de stal vol zooi Schijnheilig

Even een rondje beurs gedaan wat gegeten en gezellig gemeet en toen opzadelen.
Lodewijk had er beoorlijk zin in en hij ging als een trein
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00031(3).jpg[/img]
sorry voor de donkere foto's maar dit is Jantina en Lodewijk van bovenaf gezien 'mijn' uitzicht dus
Mijn show ging best wel erg lekker ondanks dat we pas 2 keer een wissel hadden gereden pakte hij super aan en deed hij ze nu ook!
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00033(2).jpg[/img]
Mijn camera ging richting Anouk,Assie en Karin
en dat leverde deze foto op
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00035(2).jpg[/img]Liesbeth met de shires!
Toen om 22.00 het publiek wegging begon voor ons het feest.
lekker aan de breezers en toen ging de helft met een dronkenkop voetballen.
Jantina en ik gingen op de tribune zitten en commentaar leveren.
De bewaking moest natuurlijk gekeurd worden:'hey jij daar met dat rode shirt kom eens?"
ieuhw flubberkont :"laat maar!"
Natuurlijk werden er ook namen verzonnen door Jantina.
en opvallend was dat er best vaak een harm of een hendrik tussen zat.
Nouja na 15 min lol hadden we besloten dat het toch echt te kansloos was.
Terwijl Assie, anouk en ik een lege stand op zochten om te slapen vertrok de rest naar de viproom Lachen
bij de omroep.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00036(2).jpg[/img]
hier sliepen wij dan.
Om 1.00 gingen we een poging doen tot slapen totdat we om 2 uur bruut wakker werden gemaakt door Ferry en friends grrrrrrrrrr
Gelukkig konden we ze duidelijk maken dat we echt wilde slapen , geen zin hadden in bier etc.Nouja dat dachten we want nog geen 10 min later waren er weer 2 terug.
Ik werd zo ongeveer van mijn luchtbed af geduwd en anouk mocht ook haar luchtbed inlevern.
Fijn dan Nouja anouk vond diegene wel erg leuk dus daar zaten assie en ik fijn naast haha.
Om half 4 vertrokken ze eindelijk richting de stal en konden we een poging doen tot slapen.
helaas niet voor lang want om ahlf 6 kwam iedereen weer in beweging en dus zaten wij om 6.00 in de stallen om te voeren.
Daar kwam ik erachter dat ik een mega bult op mijn voorhoofd had maar ik zou echt niet weten waarvan.

Omdat je dus iets moet doen als je om 6.00 ingesloten word in de stallen samen met de shireman Lachen
Afbeelding klommen anouk en assie maar te paard!
Afbeelding
Om half 8 was er eindelijk iemand met sleutels zodat de deur weer open kon en konden we terug naar de stands en eindelijk aan de warme choco!

Zaterdag heb ik weer veel gemeet en 2 shows gereden beide shows gingen imo fijn en erg leuk
Afbeelding
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00043(1).jpg[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00052(1).jpg[/img]
Tussendoor Wendy1 en Billy ook gemeet
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00054(4).jpg[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00057(1).jpg[/img]
en weer een show gereden.Lodewijk was het er niet helemaal meer mee eens want toen ik opstapte lagen we bijna samen aan de grond hij kwam omhoog sprong naar voren en belande op een natte spekgladde vloer net bambi op het ijs.
Gelukkig kon ie blijven staan maar jeetje!
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00060(1).jpg[/img]
Tja mijn beltegoed was op en dus moesten we de stad in, het was een eind lopen en met auto en trailer is zo'n gedoe en dus gingen we de stad in te paard.
Assie op Zeske marije op Graaf en jantina op Experiment.
Tsk die was diep onder de indruk te paard voo stoplichten, de spoorlijn over ,angs een trein rijden naar de ethos omdat er geen benzinepomp was waar assie zei dat ie was *LOL*
Maar goed ik had weer beltegoed!!!!!

Daarna weer gemeet
Billy heeft lottel even uitgestapt maar wilde niet op de foto (waar ken ik dat van?)
Afbeelding
Afbeelding
Maar goed daarna nog even in de stand gezet waar jantina een poging deed om te lezen (kan ze dat Verward )
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00039(1).jpg[/img]
rondje beurs gedaan hoeflak gekocht en 2 paar sokken
Cody volgens mij weer dezelfde als jij hebt!

De zaterdagnacht was vreselijk.
Ik had teveel gezopen en ook nog door elkaar dus voelde me aardig brak Haha!
Vlak voor ik zou slapen wilde ik nog even de paarden water geven en toen trok ik Lot heel beroerd aan.
Hij stond vreselijk te zweten en liet zijn hoofd hangen.
de winterdeken was echt doorweekt, zweetdeken erop gegooit en hij wilde wel wat drinken maar niet eten Verdrietig .
de zweetdeken was ook drijf en drijf nat met 10 min en het zweet liep gewoon langs zijn benen heen.
naar de bewaking gegaan voor de tel nr van de veearts voor het geval dat en toen was hij al iets wakkerder.
Samen met 2 mannen van de bewaking en een meisje van de merens hebben we tot half 4 oid hem in de gaten gehouden en toen was hij weer opgedroogt, deed normaal en at weer van zijn hooi.Ik stond echt te tollen op mijn benen en ben toen naar bed gedaan.
Nouja dat wilde ik.
In het pikkedonker opzoek naar mijn luchtbed.
hij lag toch hier ergens..?( we waren ook maar bij de omroepersruimte gaan slapen)
Ineens zag ik idd mijn slaapzak.
maare diegene die er in lag was ik zeker weten niet.
*grom*ferry gehaald dat ie z'n vriend uit mijn bed moest halen en anouk een trap gegeven, jawel ik mocht zowaar in mijn eigen bedje slapen.

jantina en ik zouden om 6 uur op de shires rijden maar ik heb me verslapen tot half 8.
Ik voelde me echt zo brak, vandaar jantina d'r onderschrift.
ik kleede me aan wachte ff op Leonie en Jantina voor we gingen voeren en zei toen van Ik ga me zo ook maar eens aankleden, jantina zei maar Kim je bent al aangekleed.
haha ik kon alleen maar duf Ohja uitbrengen vergeten...
Afbeelding
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00069(2).jpg[/img]


Nouja zo liep ik er de hele dag bij.
Ik was zo moe echt vreselijk!
meer dood dan levend heb ik toch nog een boel bokkers gemeet!
Sorry dat ik niet zo gezellie was en vast heeeel sjaggie keek maarja

De show van zondag ging bagger Lodewijk wasvreselijkd ruk.
Ik had 'm nog toefluisterd dat hij gewoon moest draven omdat hij de piaffe en de passage echt nog niet kon.
maar helaas, ik kon niet zitten en kreeg 'm al helemaal niet recht hij liep of in traver of in Sb of iets wat er op leek en als ik 'm recht wilde zetten ging die kont gewoon de nadere kant op.
Nouja laten we het er maar op houden dat we beiden dood en dood moe waren.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00061(1).jpg[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00064(1).jpg[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dsc00070(1).jpg[/img]

na het afbreken van de beurs konden we eindelijk naar Huis jantina reed met mij mee en anouk ook.
Die werd gek van alle mannen die haar telefoonnr wilde want ja daar doen we niet aan he noukkie ? Cool
Anouk viel al in slaap voor we den Bosch uitwaren en Jantina hield mij een beetje wakker Lachen
Zonder te botsen zijn we thuis aangekomen waar Lottel dolblij was zijn stal te zien.
Vlak voor we weg gingen en alle spullen een beetje waren opgeruimd kwamen de anderen aan dus iedereen is weer thuis.

jantina ligt nu nog te slapen en ik ga zo nog maar weer een asprine nemen.

Het was een geweldig gaaf weekend.
Ik barst van de spierpijn, zit vol blauwe plekken maar het was geweldig!
Thanx bokkers voor de gezelligheid enne tot volgend jaar maar weer!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:45

Maar leuk dat het was !!!!!

Ferry een lekker ding ? Mmm smaken verschillen gelukkig. Die gozer kan leuk banketstaaf, maar veel heb je er niet aan. Ik heb vanaf zaterdagmiddag gevraagd of er nieuw hooi kwam,omdat de Belgen alles opgevreten hadden, 's avonds werd er STRO gebracht, lekker slim hoor !

Ik vind het jammer dat ik niet op Lodewijk heb gezeten en jij niet op 1 van de Shires, dus nou moeten we wel bij elkaar op bezoek he ??

Je zult wel superhappy wezen met je vakantie Haha! !

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:56

Hoe ziet die Ferry er dan uit? Schijnheilig

Jammer dat de foto's zo donker zijn, maar het klinkt (leest Knipoog) als een leuk weekend! Alleen jammer dat Lottie die nacht ziek is geweest, arm paardje Verdrietig. Is hij nu weer helemaal oke?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 12:23

Ferry huppelde bijzonder vreemd en maakte onder het voetballen vreemde hoge gilletjes... Dat zegt genoeg denk ik he?

Dit is toch een heel wat beter verslag hoor Kim. Het was helemaal het einde, ik vond het helemaal het einde, had ik al gezegd dat ik het helemaal het einde vond??
Ik vond het helemaal het einde *LOL*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 12:37

Ah, ik dacht dat die hoge gilletjes van jullie kwamen Haha! ! Die gastjes in rode bodywarmers dachten echt dat ze onweerstaanbaar waren, stumperds Misselijk .

Hoe vond je het eigenlijk Jantina ?? Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 13:07

Had ik dat nog niet gezegd?? Ik vond het helemaal het einde Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 13:16

Craignethan schreef:
Ah, ik dacht dat die hoge gilletjes van jullie kwamen Haha! ! Die gastjes in rode bodywarmers dachten echt dat ze onweerstaanbaar waren, stumperds.

en voor sommige waren ze dat ook wat ik begreep Haha! ze waren voor groen dusja niet eens over nagedacht Haha!
jammer dat sommige foto's wat donker zijn maar de rest is toch nog leuk gelukt. (en kim je staat er te weinig op)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 13:32

zeg jantina het lijkt bijna of je het leuk vond.
en euh Ferry was gewoon ferry en tja verder ga ik het met Jantina eens zijn.
als vond ie die beschuldiging niet zo leuk geloof ik (ach waarheid is hard)
enne marjo geloof mij ik sta er veeeel te vaak op.
maar ik hoop dat die foto's mislukt zijn...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:12

Volgens mij was het wel weer supergezellig en hebben jullie weer onwijs zitten te ouwehoeren. Wel balen dat Lottel ineens niet lekker was, en je had je slaap nog wel zo hard nodig Gaaaap Gelukkig knapte hij 's nachts wel op. Welke sokken heb je gekocht? *LOL* Wat voor shabrakje heeft Jantina eigenlijk gekocht voor Isolda? Volgend jaar wil ik ook!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:01

Het was idd helemaal super en ik vind het zo leuk nu eindelijk jantina eens gemeet te hebben! Alleen toen ik thuiskwam kon ik zowat niet meer op mijn voeten staan, ik had het helemaal gehad. Wheeh ik wil mijn oude conditie en gezondheid terug!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:08

Tsja, ik vond het echt helemaal super. Ik was ook een beetje dood, nog steeds trouwens. Maar ik geloof dat ik bijna het meeste van iedereen heb geslapen Haha!

Het was heel gaaf, zo gaaf, helemaal cool.

En ik kan er ook niks aan doen dat die benzinepomp stiekem was weggelopen Schijnheilig

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:09

tja Ferry....... jullie waren toch leuk om samen te zien hoor Kim!! Tong uitsteken
enne waar blijven de verhalen over Jacco en........ Lips are sealed

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:11

jhaaa ferry ken ik ook nog wel haha
ik kreeg vrijdag een smsje van een onbekend nummer en er stond in "kom je ook vandaag" ik dacht wie is dat nou?
dus ik terug smsen "wie ben jij"
en dan hij weer "je vriend van vorig jaar"
ik dacht al vriend van vorig jaar??? (wist ik veel dat het over p&k ging Haha! ) dus ik weer "ik snap er niks van wie ben je nou?"
toen zei hij "stalmeester"
en ik wist het dus nog steeds niet dus weer "wie ben je nou?"
en toen zei hij "Paard en koets"
en ja toen wist ik het weer Haha!

hij vond het erg jammer dat ik er niet was (ik ook) haha ik vond hem vorig jaar echt leuk weet je nog kim.
wat ik vooral leuk vond was dat ie zomaar op sya sprong met 2 gekneusde ribben

maare wat heb je allemaal met hem uitgespookt dan???? Schijnheilig kim???
haha


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:13

Craignethan-> had ferry je nog de groetjes gedaan???

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:38

Nee, Thirza, dat had hij niet, foei !!! Toen ik vrijdag aan hem vroeg hoe het met z'n Belgisch Warmbloedpaard ging, zat hij me heel erg verdwaasd aan te kijken, pas na 1 minuut begon er wat te dagen. Volgens mij heeft hij iets teveel fantasie, ik kan me ook absoluut niet herinneren dat ik hem verleden jaar heb gehoord over gekneusde ribben ofzo Verward . Voor de rest is hij wel aardig hoor Haha! .

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 21:44

heb je dat niet gevolgd dan lies?
Vorig jaar is er ruzie geweest bij de stallen een bezoeker wilde na sluitingstijd de stallen niet verlaten maar via de deur daar naar buiten (die al afgesloten waren)
Ferry heeft die man gevraagd te vertrekken wat hij na een boel gedoe ook deedtotdat ferry zich omdraaide toen heeft hij klappen gehad van de bezoeker en daarbij gekneusderibben opgelopen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:27

Nee, dat heb ik gemist ! Welke dag was dat dan ? Of ik zat bij de standhoudersborrel of ik zat met Eduard aan de pimpel, maar hoogstwaarschijnlijk is drank de oorzaak dat ik het gemist heb Haha! . Ik heb hem er toen ook niet over gehoord, is'ie toch wel een beetje stoer Tong uitsteken !

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:10

Je moet ook geen Nobel drinken Liesbeth, daar lossen je hersencellen van op!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:17

Ik geloof ook niet dat het m'n favoriete drankje wordt Tong uitsteken , juttersbitter van Terschelling is lekkerder !! Al moet ik zeggen dat het flesje dat ik van Eduard kreeg, rap op was bij ons in de Shirestand. Er zijn dus toch Nobel-fans !! Haha!