mijn verslag dan ook maar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

mijn verslag dan ook maar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 21:17

Nou om kwart voor tien waren we (mazzel_meid en ik) IN het gebouw (many thanx 2 Linda (liberty) and no i'm not saying anything Haha!), we zijn toen eerst de stallen afgegaan. Hadden Bonnie en Rhona, de shires, na goed zoeken gevonden Lachen Toen de stamboekstands bezocht, COMPLIMENTEN voor de shirestand, gemaakt door Craignethan!!! De tinkerstand was natuurlijk ook een van de eerste die bezocht werd Lachen Trea herkende mij volgens wel en het zag er wel gezellig uit daaro, maybe zit ik daar volgend jaar!!!

De beurs was giga, maar heb niet echt gevonden wat ik zocht. De stand van the Horseman Outfitter mag zeker terugkomen volgend jaar, graag met ... (:P ask me personal gneh gneh)

De shows:
*Appaloosashow:LEUK!!!!! LIEF!!!!!KLEIN!!!! Haha!
*New-Forestpony's: geweldig gedaan! mooie muziek Lachen jammer dat het heel even misging, maar goed opgelost! Vond magpie en de pony van benneton echt super!!! (vast omdat ze de kleinste waren....)
*Shires: De leukste!!!!!!!!!!! echt leuk gedaan, vond Goliath en David echt geweldig! Jammer dat Bonnie niet heel de show kon blijven.
*Tinkers:leuke show, heel vrolijk, maar eerlijk gezegd had ik liever wat meer paarden en wat minder mensen gezien... Vond de tinker waar Linet op reed en Angel de leukste.
*Groningers:Kim, mooie show! ik kwam pas binnen toen Kim al met de kur bezig was, vond de boerengroninger heel apart!
*Fjorden:ehm ja... leuke pony's...
*Freibergers:Superleuke paardjes, leuk dat ze er waren, maar leuke show .... kan beter
*Norikers:Ja ze zeiden t zelf al: kan beter hopelijk volgend jaar
Plingartmoor: Echt cute al die kleine huppelpony's Haha!

De bokkers:
Natuurlijk Liberty, kadance, benneton en Colga
Jurga en Sypheron: meerdere malen... idd lief koppeltje Haha! enne ik maak niet zo snel meer een opmerking tegen Jurga voordat ik weer een knuffel krijg haha
Marjolein, Linet, Maaike, lein en Frank ook gezien en gesproken, was gezellig!!!!!!!
Nimber en jantina even snel gezien
Craignethan en Bayazo (en Roel, vriend van Liesbeth): videoband komt er binnenkort aan hoor Lachen

Jaaaa want de shows van de new-forests en de shires staan op video!!! bij de tinkers was t te donker en.. battery op...

Groetjes Leon en Snowdon
Laatst bijgewerkt door snowdon op 18-11-02 20:09, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:20

euhm, freibergers zijn koudbloeden.....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 21:22

ja? oops foutje dan

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: mijn verslag dan ook maar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:23

snowdon"]
Toen de stamboekstands bezocht, COMPLIMENTEN voor de shirestand, gemaakt door Craignethan!!!
[/quote]
Die waren 2e met de stamboekenwedstrijd Haha!

[quote="snowdon"]
De shows:
*Appaloosashow:LEUK!!!!! LIEF!!!!!KLEIN!!!! Haha!
[/quote]
Zei ik toch *LOL*

[quote="snowdon schreef:
*New-Forestpony's: geweldig gedaan! mooie muziek Lachen jammer dat het heel even misging, maar goed opgelost! Vond magpie en de pony van benneton echt super!!! (vast omdat ze de kleinste waren....)

Zeker goed opgelost, geen stress en zo, normaal zou je dan in paniek raken he Tong uitsteken En ik was niet de allerkleinste Tong uitsteken Dat was Hiske Tong uitsteken

Maare, kan jou foto's van de film afhalen??

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:26

Vond het ook een hele leuke dag! De meeste shows vond ik erg mooi, en de tinker Angel is echt prachtig (die manen.. Kwijl ) maar de andere tinkertjes waren ook heel erg leuk!
Op de beurs heb ik heel wat staan twijfelen, en uiteindelijk een regenboogkleurig halster gekocht!
Ik vond het dus een hele gezellige dag, en we hebben weer een heleboel bokkers gemeet!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:29

En jij maar denken dat ik dat niet zou doen... Grapjurk! Wacht maar, mijn wraak zal zoet zijn.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 23:29

owoh.... ik zal dan maar uitkijken eeh Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: mijn verslag dan ook maar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:30

liberty schreef:
Maare, kan jou foto's van de film afhalen??


tssssk, ik heb geen goed nederlands geleerd Schijnheilig

jou = jij dus Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 23:31

jeps, so be aware Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Re: mijn verslag dan ook maar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 00:38

snowdon schreef:
*Groningers:Kim, mooie show! ik kwam pas binnen toen de Kim al met de kur bezig was, vond de boerengroninger heel apart!


Verklaar je nader Leon! Verward

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 20:08

boerengroninger, daar bedoel ik die eh wat voor kleur is het eigenlijk, roodschimmel? in elk geval waar een boertje zonder zadel op reed Haha! Die vond ik gewoon apart... had niet verwacht dat het een groninger was, aangezien ik alleen Lodewijk nog maar gezien had.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:41

Die boerengroninger was een Sabino . Het had ook kunnen zijn dat je Experiment, die zwarte niet-fries-groninger bedoelde Haha!

Ik heb jou geloof ik gemist. Of ik heb je wel gezien, maar ik weet het niet meer. Al die bokkers ook...

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:06

welke show heb je van ons op video staan. de eerste of de tweede.
als het de eerste is wil ik hem wel heel graag zien, kijken hoe hard we kunnen vliegen met onze paardjes. was op zich wel grappig. bij de laatste show ging die van mij er op het laatst bijna van door, voor hem deed er een gek en toe had hij zo iets van nu wil ik vliegen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 12:50

de eerste show van zondag, toen martha's paardje even de fout in ging.