2 dagen gehad! + miniverslag dag 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

2 dagen gehad! + miniverslag dag 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 19:49

Zo, dag 1 en 2 van Paard&Koets zitten er op. En zoals jullie merken, ben ik naar huis gegaan, zou namelijk daar blijven, maar dan kon ik niet 's nachts bij de pony's kijken Boos! Want alle deuren gingen op slot, en onze veewagen zou dan buiten staan, amejoepies Tong uitsteken

Vrijdag waren we er om 5 uur, even Kim opgezocht, die samen was met Assie. En ook Jantina ff gemeet. Toen ik bij de stand stond werd ik door Karin op de rug getikt (Ow ja Karin, Colga=Sonja Knipoog) En toen waren er nog 2 bokkers, maar ik weet niet meer wie Bloos Zo tegen 8 uur ging ik op Liberty, want meneer was erg vervelend in zijn stal Om 5 over 9 gingen we de ring in, en dat ging best goed, Liberty was best braaf, tot we bijna klaar waren, er ging een deur open }> Dus die oefening ging niet goed Tong uitsteken Tegen half 11 waren we weer thuis Haha!

Zaterdag weer vroeg uit bed en Magpie gevlochten, want die ging ik vandaag rijden Haha! Daarna de stallen even uitgemest, pony's ingeladen en weg Haha! Tegen kwart over 11 waren we in Den Bosch. Pony's op stal gezet en wat rond gelopen. Om 1 uur zat ik op me superknollie *LOL* En om half 2 reden we een super show!!!! Het was echt druk daar *LOL* Na het rijden kwam Micky me nog even opzoeken Lachen
Daarna naar wat andere shows gekeken, vooral de appaloosa's waren erg gaaf *LOL* Een zestal minis aangespannen, was echt mooi!

Tegen 5 uur gingen we terug naar huis Haha!

Foto's komen na het weekend, nu geen zin in Knipoog Heb er nog niet veel, maar 4 ofzo Bloos Zal er morgen wel wat meer maken Knipoog
Laatst bijgewerkt door liberty op 17-11-02 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:28

aaahh ik wil de foto's zien.. echt leuk joh dat het zo goed ging! hm morgen ga ik jou ook meeten Party!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:32

Helaas had ik je show gemist! Maar het was wel leuk om je daarna nog in het "echie" te zien.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 20:40

Mickey schreef:
Helaas had ik je show gemist! Maar het was wel leuk om je daarna nog in het "echie" te zien.


geef niks, vond het ook leuk om jou te zien *LOL*

Enne Macario, als je me niet kan vinden, kijk dan maar eens bij de stallen, me pony heet Meadowsweet Magpie Haha!

Ow ja, en Liberty is echt een zot Die was zelfs vandaag nog vervelend in de stal, gelijk maar weer op de wagen gezet, mag ie moregn ook Tong uitsteken Maar ik rij op Magpie Haha!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:37

hey maar waarom kon de veewagen niet naar binnen???
nog veel plezier en succes morgen!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 21:43

SuperQuinta schreef:
hey maar waarom kon de veewagen niet naar binnen???
nog veel plezier en succes morgen!!


te groot Knipoog

was jou helemaal vergeten te vermelden Bloos

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:51

he liberty. heb jullie show gezien. Was een leuke show en het ging ook onwijs goed bij jullie zeg.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 22:37

henla_tent schreef:
he liberty. heb jullie show gezien. Was een leuke show en het ging ook onwijs goed bij jullie zeg.


vandaag??? Leuk zeg!!! Ik reed voorop, op die kleine zwarte *LOL*

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 12:13

Liberty, dat waren Ippolata en ik Knipoog

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:28

Ja liberty heel jammer, maar ik heb jouzelf dus niet gezien. Ik heb wel een stukje van de show gezien, dat zag er wel goed uit! Ik had jou wel willen meeten, was erg benieuwd! maarja. volgende keer beter toch? Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 19:41

macario schreef:
Ja liberty heel jammer, maar ik heb jouzelf dus niet gezien. Ik heb wel een stukje van de show gezien, dat zag er wel goed uit! Ik had jou wel willen meeten, was erg benieuwd! maarja. volgende keer beter toch? Tong uitsteken


leuk, het was echt druk vandaag tijdens de shows *LOL* Echt gaaf! Doree (toch, ben vergeetachtig in namen) heeft mij vandaag doodgeknuffeld zo wat *LOL* Berdientje heb ik ook gezien, al weet ik niet wie die andere ook al weer waren die er bij waren Bloos
Verder was het echt druk vandaag, gister was het drukker denk ik Lachen
Tijdens de eerste show had ik het idee dat ze wel van die spotjes konden laten draaien op de grond, ze vonden het bijna allemaal eng!!!!! Dus het binnenkomen ging wat minder Bloos Behalve de mijne *LOL* Dat was eigenlijk het enigste wat mis ging, de rest en ook de 2 show ging super Haha!

Verder eigenlijk niet zo veel meer te vertellen denk ik


Kim liep op der laatste loodjes daar Knipoog Die was het zat denk ik Verward

Volgend jaar gaan we weer *LOL* *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:51

liberty schreef:
leuk, het was echt druk vandaag tijdens de shows *LOL* Echt gaaf! Doree (toch, ben vergeetachtig in namen) heeft mij vandaag doodgeknuffeld zo wat *LOL*

Dat was ik! Dorine dus! Heb het je nog drie keer gezegd en de naam zei je niet eens wat.
Heel leuk...
Maar ik vergeef je want ik wist jouw naam ook niet. Clown
Ben net zo'n zeef qua geheugen als jij! *LOL*

Liberty zei: Kim liep op der laatste loodjes daar Knipoog Die was het zat denk ik Verward


Kun je wel zeggen.
Kim was helemaal op. Echt als een dweil liep ze daar rond, leve de make-up, lippenstift, glitters in Lodewijk zijn staart en manen en Kim's van nature stralende ogen... Daardoor leek het nog geweldig.

En dan toch nog zo geweldig die kur in de ring rijden, Kim petje af!
Ook Suzanne op Imatador: een geweldig stel waar menigeen bij stond te staren met de mond open...

Nou ja lees maar verder in mijn verslag. }>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 20:00

Dorine schreef:
Dat was ik! Dorine dus! Heb het je nog drie keer gezegd en de naam zei je niet eens wat.
Heel leuk...
Maar ik vergeef je want ik wist jouw naam ook niet. Clown
Ben net zo'n zeef qua geheugen als jij! *LOL*



Ok dan Haha! Maar zat er aardig in de buurt he Knipoog Ik was al bij de D en de O Tong uitsteken

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:12

Heyy

het was echt heel erg leuk!!!
1e show op zaterdag was echt heeeeeel erg goed Kwijl
1e show op zondag ging eerst een beetje de mist in maar wel geod opgelost, met die spotjes op de grond....(leuk idee hoor linda Extreme duivel NOT dus)
2e show op zondag ging ook heeel goed Kwijl misschien nog wel beter dan de show op zaterdag!!
heb wel veel mensen gezien van bokt, maar ja dan moet je dat wel onthouden wie he Lips are sealed Frusty
een stuk of 10 gezien (ja op die van onszelf na dan, want dat zijn er ook 6, niet allemaal actief maar ja)

het was iig superleuk!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:12

poeh ik ben echt doodop tja ziek paard weinig slaap en mannen in mijn bed die niet in mijn bed mogen (anouk!!!!!!! grrr)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 23:21

Nimber schreef:
poeh ik ben echt doodop tja ziek paard weinig slaap en mannen in mijn bed die niet in mijn bed mogen (anouk!!!!!!! grrr)


ohoh, dat word me een verslag morgen denk ik Extreme duivel

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:34

whahaha daar wil ik meer van weten