Ook mijn verslagje en foto's van Anky

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Ook mijn verslagje en foto's van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 21:10

Ik wilde ook graag naar Paard en Koets. Maar ik had geen zin om in mijn eentje te gaan. Dus was het even afwachten of Michel ook mee wilde gaan. Gelukkig wilde hij vandaag wel met me mee gaan. Nadat we wekelijkse boodschappen hadden gedaan, vertrokken we naar Den Bosch. (Gelukkig was het niet zo'n eind rijden vanuit ons.)

Eenmaal bij de Brabanthallen aan gekomen schrok ik wel. Er stonden zelfs buiten nog flinke rijen om alleen nog maar bij de kassa te komen. Ik stapte dus maar uit, zodat ik alvast kom gaan wachten terwijl Michel de auto parkeerde.
Op het terrein van de Brabanthallen kwam een groepje meiden te paard aan. En ja dat kon niet missen, dat moesten een aantal bokkers zijn. Eéntje herkende ik meteen (hoe kan het ook anders met zo'n paard en zo'n jas Haha! ) Kim kwam er aan met nog een aantal bokkers. Ze waren op weg naar de benzinepomp, Jaja je moet wat als je beltegoed op is.

Maar goed ik ging verder richting de rijen voor de kassa. Jeetje zeg, dit was toch niet normaal meer. Het leek wel of je bij de efteling stond om een atractie in te komen. Maar na een half uur of zo waren Michel en ik eindelijk aan de beurt bij de kassa.
Gelukkig viel het binnen nog mee met de mensen menigte, ik had wel verwacht dat je over de koppen kon lopen na die drukte bij de kassa's. Nadat we wat rond gesnuffeld hadden op de beurs hebben we een flink broodje in het restaurant gegeten.

Vervolgens zijn we verder gaan snuffelen op de beursvloer. Ik had in Utrecht bij de Utrechtse paardendagen al een leuke bodywarmer gezien van Harry's Horse, maar toen hadden ze mijn maat helaas niet meer. Maar nu wel!!!! Ik kan de bodywarmer niet laten liggen. Ook kreeg ik nog een paar euro korting. Op het prijskaartje stond een hogere prijs dan ik af moest rekenen. (Je snapt wel dat vond ik helemaal niet erg.) Terwijl we verder liepen langs de diverse stands en de duizende sjabrakken, moest ik denken aan het topic van Karin hier bij P&K.
Gelukkig dat Michel er bij was, anders was ik zeker thuis gekomen met een zwart fluwelen sjabrak. (Michel vond dat ik er al meer dan genoeg had. Dus liet ik me bepraten om het toch maar te laten liggen.)

Even later liepen we richting de stamboekhal waar we Nimber nog een keertje tegen kwamen.
Na een praatje liepen Michel en ik verder en kwam ik nog twee leerlingen van school tegen. Helemaal verrast waren ze om zomaar een "juf in het wild" tegen het lijf te lopen op een paardenbeurs.

Even later waren we bij de stallen, waar ze ook nog druk bezig waren met van die mooie stevig Belgen. Toen we nog eventjes verder op ontdekking uit gingen, liep er nog een meisje met een flink rood en bezweet hoofd net bij een New Forestpony. Tja dat kon niet missen, dat moest Liberty zijn. Helaas had ik haar show net gemist. Maar aan de bezweette ponies te zien was het behoorlijk warm in de ring geweest. Liberty nam ons nog mee naar buiten, om de rest van de "New Forest-gang" te laten zien.

Daarna zijn we nog eventjes verder gaan kijken op de beursvloer. Het zou nog zo'n 40 minuten duren voordat Anky moest rijden, dus ging ik nog verder met snuffelen. En ik vond nog wat ik nodig had. Ik wilde nog een paar strijklappen voor Laiser. En ik zag er een paar liggen voor €10, dus die had ik maar meteen meegenomen.

Daarna werd het dan echt tijd voor Anky. Gelukkig waren Michel en ik een beetje vroeger zodat ze nog een mooi zitplaatsje konden bemachtigen. Anky had Gestion Idool mee genomen. Ze vertelde alles weer op de leuke manier aan elkaar. Zelfs Michel, als niet paardenliefhebber moest er af en toe wel om lachen. Ik heb ondertussen ook nog wat foto's proberen te maken. En ik was niet de enige Schijnheilig Overal waar Anky voorbij kwam gingen er tig flitsers tekeer. Helaas zijn niet alle foto's even helder geworden, maar ja...

Na de demonstratie van Anky heb ik nog een poster voor twee zusjes op Stal meegenomen. En toen was het tijd om weer eens naar huis te gaan. En ik moet zeggen het was maar goed dat Michel er bij was, anders had ik toen echt nog dat fluwele sjabrak meegenomen.... Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Mickey op 16-11-02 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 21:13

Oeps vergeten de foto's toe te voegen. Aangezien het al een hele lap tekst is, zal ik ze in een nieuw bericht plaatsen.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Ook mijn verslagje en foto's van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:21

Mickey schreef:
Ik Eenmaal op het terrein van de Brabanthallen kwam daar een groepje meiden te paard aan. En ja dat kon niet missen, dat moesten een aantal bokkers zijn. Eéntje herkende ik meteen (hoe kan het ook anders met zo'n paard en zo'n jas Haha! ) Kim kwam er aan met nog een aantal bokkers. Ze waren op weg naar de benzinepomp,


Huh? Als ik het goed begrijp gingen ze te paard op weg naar de benzinepomp?? Verward

Dat het zo druk was joh, gisteren om 5 uur kon ik zo doorlopen naar de kassa. Maar goed, 't is nu natuurlijk wel volop weekend.

Denk dat ik wel weet welke bodywarmer jij bedoelt, toevallig die lichtblauwe? Gaaf trouwens dat je Anky hebt gezien, leuke foto's ook! Lachen

Netjes dat je je ook hebt weten te beheersen bij die sjabrakken. Ik stond ook elke keer met zo'n ding in m'n handen: 'zal ik wel, zal ik niet...' :. Haha!

Enne... hebben juffen dan een leven buiten school, 'in het wild'? Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Ook mijn verslagje en foto's van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:33

Mickey schreef:

Even later waren we bij de stallen, waar ze ook nog druk bezig waren met van die mooie stevig Belgen. Toen we nog eventjes verder op ontdekking uit gingen, liep er nog een meisje met een flink rood en bezweet hoofd net bij een New Forestpony. Tja dat kon niet missen, dat moest Liberty zijn. Helaas had ik haar show net gemist. Maar aan de bezweette ponies te zien was het behoorlijk warm in de ring geweest. Liberty nam ons nog mee naar buiten, om de rest van de "New Forest-gang" te laten zien.

dat omschrijf je leuk *LOL* Maar warm dat het daar binnen was }> Ook al zat je dan alleen op de tribune, de warmte kwam gewoon omhoog Cool

Albert

Berichten: 5730
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:46

Joh het zijn hartstikke mooie foto's. Als je goed kijkt kan je zelfs Lia en mij herkennen op de tribune achter Anky. Haha!
Wij hebben precies EEN UUR staan wachten voor de kassa's. Dik minpunt voor de Brabanthallen. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 00:28

Hey, jij hebt niet zover van mij af gezeten, aparte gedachte.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: Ook mijn verslagje en foto's van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 17:04

Karin"]
Huh? Als ik het goed begrijp gingen ze te paard op weg naar de benzinepomp?? Verward
[/quote]
Wist je dat niet Groningers lopen op Diesel Knipoog


[quote]
Denk dat ik wel weet welke bodywarmer jij bedoelt, toevallig die lichtblauwe?
[/quote]Nope, ik heb een bruin-groenige bodywarmer gekocht. Laiser heeft 'em vandaag alleen al goed in gewijd Schijnheilig .

[quote]
Netjes dat je je ook hebt weten te beheersen bij die sjabrakken. Ik stond ook elke keer met zo'n ding in m'n handen: 'zal ik wel, zal ik niet...' :. Haha!
[/quote]Het was omdat michel erbij was hoor. Anders weet ik het zo net nog niet...


[quote]
Enne... hebben juffen dan een leven buiten school, 'in het wild'? Tong uitsteken
[/quote] Ja zo af en toe worden we wel eens lod gelaten Haha!

[quote="Maya schreef:
Hey, jij hebt niet zover van mij af gezeten, aparte gedachte.
Waar heb jij dan gezeten?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 17:58


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:53

goh dan heb ik je ook gemist zeg. ik heb er eigenlijk bijna niemand gezien. alleen assie en jantina.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:38

Whaha ik zat daar ook in de buurt volgens mij... Ik heb dus Nimber, Assie, Jantina, Billy, Liesje 4-ever, Paulien en nog meer mensen ontmoet, weet het verder niet zo goed meer... Was wel echt supergezellie!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:24

haha ja we gingen naar de benzinepomp voor beltegoed maar zijn in de ethos terecht gekomen en idd met paarden *LOL* achja een boel lol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:23

Ik zat bij de 2e opgang, vlak bij het einde ergens.