Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naaltje schreef:ja doe maar
eens zal ik de beslissing moeten gaan nemen, dus wat erin verdiepen is sowieso geen schande
maar het lijkt me zo eng
even zoeken hoever ik reis tot nijkerk trouwens
Jolliegirl schreef:Hey
Dat is zeker jammer!
Ik wil evt. nog wel overleggen met Van Veen of de leeftijd wat kan zakken, maar ben bang van niet. Ik ga het voor je vragen.
Charlie_P : Zal ik jou op de lijst zetten in afwachting van de datum? dan weet ik iig dat er interesse is.
Naaltje: zelfde voor jou, zal ik je op de lijst zetten?
Konstantine : zelfde voor jou.
Afmelden is ten alle tijden mogelijk.
Als de datum bekend is worden er wel afspraken gemaakt ivm betaling en late afmeldingen. Maar dit is nog niet van toepassing nu.
Naaltje schreef:ik word er steeds zekerder overgisteren toevallig nog over gehad, en toen zei ik ook ''hoop dat ik tegen de tijd sterk genoeg ben om tot de laatste stap ernaast te staan''
goed, mensen uit 't verre zuiden die meewillen? heb een gezinsauto staan
Konstantine schreef:Naaltje schreef:ik word er steeds zekerder overgisteren toevallig nog over gehad, en toen zei ik ook ''hoop dat ik tegen de tijd sterk genoeg ben om tot de laatste stap ernaast te staan''
goed, mensen uit 't verre zuiden die meewillen? heb een gezinsauto staan
Ik woon in Middelburg, zou wel met de trein naar Breda willen komen en vanaf daar meerijden, als het mag
Auto is toch iets comfortabeler dan de trein
aerdenhout1 schreef:Mag ik heel eerlijk zijn?? Het begint een beetje als een soort uitje naar de Efteling te lijken!
Wat is er nu zo mooi aan het zien van het dood maken van een dier?
Ik begreep de eerste keer nog wel, maar nu trek ik mijn twijfels en zeker als er moet gaan worden betaald!
Ik krijg hier een beetje vieze smaak van in mijn mond!
aerdenhout1 schreef:Mag ik heel eerlijk zijn?? Het begint een beetje als een soort uitje naar de Efteling te lijken!
Ik begreep de eerste keer nog wel, maar nu trek ik mijn twijfels en zeker als er moet gaan worden betaald!