ik heb een fokmerrie op stal staan, Mistral, waar ik zelf ook eens een veulen mee zou willen fokken. (nog niet zolang in mijn bezit)
Ze is ster en keur, heeft 7 1e premie veulens gehad en een goedgekeurde zoon. Veulens van de hengsten Isarco npa, Scapino ox, BH's Boss nf, Voronez Kossack ox en Amonze ox. Deze hengsten zou ik dan ook liever niet gebruiken voor een dekking.
Ze meet 1.51m en is valk van kleur.
Ze is een kruising Arabier X New Forest.
Was eerst NRPS, nu EASP.
Haar afstamming is Mufaq ox x Monday's Moscan NF x Furzey Lodge Golden Wonder
Ik zoek een hengst die vergroot, ik zou graag een Flinke E pony of een klein paard fokken.
Luxe gebouwd, dus veel front en bespiering.
Ik heb zelf al gedacht aan Romantico en Ricardo maar deze vallen voor mij toch af omdat ik met mijn andere merrie al 2x gedekt heb met deze hengsten.
Ik zat te denken aan Gorset Ibn Kalinka ox, Alkan ox (erkend) (arabisch)
FS Golden Highlight?
Ik laat mijn andere merrie ws. dekken door United (v. Krack C) Maar zal deze hengst teveel maat zijn voor Mistral, of zou het wel kunnen middels KI? Want in dat geval laat ik beide dames natuurlijk volgend jaar door dezelfde hengst dekken.
Foto van de merrie:

Kunnen julie mij helpen?
Groetjes, Julia
Als je voor kleur wilt gaan is misschien Popcorn of idd Ricardo een optie, al vind ik Furzey Golden Wonder ook mooi, staat alleen niet bij hoe groot hij is.

) te koop stond. Ik zou zeker de vorige eigenaren om advies vragen mbt jouw uiteindelijk uitgekozen favorieten. Ze hebben mi. goede keuzes gemaakt mbt de partners voor Mistral. Ze heeft echt prachtige nakomelingen
)