Het is een ruin van 14 jaar. Een Mischaz X x Gashmiron OX. Hij loopt nu Z2 dressuur met winst.
Ik weet dat een ruin niet intressant is om mee naar keuringen te gaan, maar ben toch benieuwd.

Van voren

Standfoto

Zijn hals

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voorbeen ben ik het idd mee eens
 Voorbeen ben ik het idd mee eens  Hals kan die heel veel mee, geen moeite met oprichting of juist strekken. Maar op stand zou dat wel mogen ja!
 Hals kan die heel veel mee, geen moeite met oprichting of juist strekken. Maar op stand zou dat wel mogen ja!  

De voorhand is erg mooi gebouwd, de hals is voldoende gespierd, hij heeft voldoende schoft. Beenwerk is correct. De croupe is iets te vlak en de staartinplant is vrij hoog, waardoor de achterhand vrij massief oogt. Verder een leuk paard om te zien.
 De voorhand is erg mooi gebouwd, de hals is voldoende gespierd, hij heeft voldoende schoft. Beenwerk is correct. De croupe is iets te vlak en de staartinplant is vrij hoog, waardoor de achterhand vrij massief oogt. Verder een leuk paard om te zien.