*meer massa
*nuchter karakter
*meer lossigheid
*sterker achterbeen
*betere galop
Duitse hengsten zijn ook intressant voor ons, daar ligt eigenlijk onze voorkeur! Hieronder wat foto's van de merrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb mss vanochtend wat impulsief dit topic geopend (ben al helemaal aan het dromen van een mooi zwart hengstje
) en niet al te veel over de foto's nagedacht, heb er maar wat van de computer geplukt....
vossie schreef:*meer massa
*nuchter karakter
*meer lossigheid
*sterker achterbeen
*betere galop
Duitse hengsten zijn ook intressant voor ons, daar ligt eigenlijk onze voorkeur! Hieronder wat foto's van de merrie
ik ga het weer zeggen
Bij dit rijtje denk ik aan Weyden
Aimee schreef:vossie schreef:*meer massa
*nuchter karakter
*meer lossigheid
*sterker achterbeen
*betere galop
Oooooh... wat ergik ga het weer zeggen
Bij dit rijtje denk ik aan Weyden
Ga van het weekend echt mijn best doen!
)Yvette23 schreef:Undigo is een Sandro Hit x Jazz en die is bepaald niet nuchter.Sandro Hit!!!
Nee serieus Sandro hit's staan echt niet bekend om hun lieve karakter. En dat gecombineerd met Jazz én Saros.
Ik haal niet voor niks Undigo aan, met Jazz als moedersvader
Ik had gehoopt dat dat toch wel duidelijk was. bambi76 schreef:Misschien is Oscar een optie, geeft iig meer massa en een goed achterbeen en sterkte bewegingen door. En karakter is ook goed.