KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:15

Je blijft het maar een probleem noemen, ik noem het een verschil.

Meeste dierenartsen die aan huis komen, doen dat niet elke 6 uur. Merrie moet dus meestal verplaatst. Ik heb ze graag aan huis, vooral met veulen erbij.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15926
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 23:04

Vulina schreef:
Je blijft het maar een probleem noemen, ik noem het een verschil.

Meeste dierenartsen die aan huis komen, doen dat niet elke 6 uur. Merrie moet dus meestal verplaatst. Ik heb ze graag aan huis, vooral met veulen erbij.

Jij benoemt het ook als een probleem want je moet iedere 6 uur scannen.

_Caithlynn

Berichten: 921
Geregistreerd: 16-10-08
Woonplaats: GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 23:21

En de hengst ghandi toevallig?

vind ik altijd wel een sprekende hengst.

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 23:39

Jemig Jan, last van de kou? Je maakt van een mug een olifant. Vervelend ook zo, in iemands hengsten keuze topic.. Dus, ga ik er verder even niet op in.

Had jij nog naar het dekgeld van Total vernomen TS?

Redd
Berichten: 428
Geregistreerd: 07-11-09

Re: KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 19:15

Ja, gisteren een mailtje terug gehad. 250 vast en 1250 met dracht.
Vind het veel voor zo'n jonge hengst met diepvriessperma. Baal wel, want ik was eindelijk uit mijn keuze...

Nog maar even een nachtje over slapen. Iemand toevallig ervaring met sperma uit het buitenland halen? Als ik eventueel toch voor de Governor x Rousseau wil gaan? Is dit bijna altijd ook diepvries of zijn er snel vervoerende diensten ofzo :P

@_Caitjlynn:Eigenlijk nooit zo in verdiept. Zal hem is even gaan bekijken!

Hartjeromy

Berichten: 55
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 21:21

Secret?

Elisa2

Berichten: 37348
Geregistreerd: 31-08-04

Re: KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 08:59

Volgens mij is dat ook altijd diepvries..tenzij je het zelf gaat halen. Je kan contact opnemen met Helgstrand om het te vragen.

Maar imo ben je net zoveel geld kwijt, voor net zoveel rompslomp {of meer} voor een net zo jonge en nog meer onbewezen hengst.

Redd
Berichten: 428
Geregistreerd: 07-11-09

Re: KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-18 22:00

Ja klopt deels. Maar hij is 1000 en wel interessant. Kampioen en naar het buitenland. Zo veel zal er niet mee gedekt worden hier. En daarbij nog bloedmooi!

Maargoed, wie weet krijg ik dit jaar een knappe hengst, wil ik een merrievariant en dek ik der wel terug.
Ik ga gewoon wat hengstenshows afstruinen van het voorjaar!

Uppojono

Berichten: 3638
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Re: KWPN dresuurhengst gezocht (Johnson x Variant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:09

Ik heb uit mijn Johnson x Variant een Glamourdale-merrie gefokt.

Inmiddels 3 jaar oud en lijkt een leuk dier te gaan worden. Ik heb niet alles gelezen, maar mijn (inmiddels verkochte) merrie was erg sensibel, wat mij onder het zadel niet echt pastte. Wel had ze mooie maat, sterke rug, veel front, maar achterbeen sabelvormig en kon wat sterker. Ik ben met name voor Glamourdale gegaan, omdat de -dales wel bekend staan om hun goede karakter.

3-jarige gaat in juli naar de keuring en dan ben ik benieuwd wat de kenners ervan vinden. Maar diertje heeft in elk geval een topkarakter.

Redd
Berichten: 428
Geregistreerd: 07-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 16:43

Uppojono schreef:
Ik heb uit mijn Johnson x Variant een Glamourdale-merrie gefokt.

Inmiddels 3 jaar oud en lijkt een leuk dier te gaan worden. Ik heb niet alles gelezen, maar mijn (inmiddels verkochte) merrie was erg sensibel, wat mij onder het zadel niet echt pastte. Wel had ze mooie maat, sterke rug, veel front, maar achterbeen sabelvormig en kon wat sterker. Ik ben met name voor Glamourdale gegaan, omdat de -dales wel bekend staan om hun goede karakter.

3-jarige gaat in juli naar de keuring en dan ben ik benieuwd wat de kenners ervan vinden. Maar diertje heeft in elk geval een topkarakter.


Bedankt voor het delen, leuk om te horen! Klinkt op bepaalde fronten wel vergelijkbaar.

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar foto's van je driejarige. :)