ik wil in de toekomst graag een veulentje fokken,maar wil wel vooruitgang fokken zeg maar, dat het veulen erop vooruit gaat

het is een echte appaloosa merrie en appaloosa paspoort, ouders helaas onbekent..
ze kan heerlijk lopen maar het mag wat meer omhoog ipv naar voren, ze heeft een erg korte rug en hals, hals komt laag uit de borst en het mag allemaal wat meer vloeiender zeg maar.. er smalle benen met een stijl hoefje. ze heeft een heerlijk karakter en leuk hoofd.
ze is een d-pony en ik zou graag net voor iets groter gaan iig absoluut niet kleiner
welke hengst(en) zouden voor haar geschikt zijn??? Ik vind zelf devdan ook erg mooi, maar die past dus absoluut niet bij de merrie vanwege haar bouw... ook zou ik wel wat meningen over die hengsten die worgen aanbevolen willen horen mbv nakomelingen en wat hij vererft endergelijke..
alvast bedankt
heb nog geen hele goede foto's en deze zijn van een jaar terug ze wordt bijna 5 nu

hier was ze net zadelmak en met westernzadel (ik wil graag een veelzijdig paardje fokken

ook wil ik de stippels houden (die zijn juist zo leuk) dus het liefst een appie hengst weet namelijk niet of ze ook stippels geeft met een gewone kleur..