Maar ik wil mijn nieuwe aanwinst (KWPNer van 4 jaar oud) gaan verzekeren. Ik heb hier nog geen ervaring mee.. En ik vroeg me af wat is de beste?? Bij welke?? etc.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik kan er zeker wat mee
! ikke schreef:Waarom zou je dat doen?
Verzekeren doe je datgene waarvan je de gevolgen niet kunt dragen en/of overzien. Bepaal voor jezelf die grens en verzeker datgene wat voorbij die grens ligt.
Besef daarnaast dat de omgang en wijze waarop het paard gehouden wordt, alsmede je kennis en inzicht hierover, een niet verwaarloosbare invloed hebben op de kosten die het paard met zich meebrengt.
Stel jezelf dus steeds de vraag "waarom" en handel pas dan wanneer je een goed en evenwichtig antwoord kunt geven aan jezelf...........

kan ik zeker wat mee! ikke schreef:Waarom zou je dat doen?
Verzekeren doe je datgene waarvan je de gevolgen niet kunt dragen en/of overzien. Bepaal voor jezelf die grens en verzeker datgene wat voorbij die grens ligt.
Besef daarnaast dat de omgang en wijze waarop het paard gehouden wordt, alsmede je kennis en inzicht hierover, een niet verwaarloosbare invloed hebben op de kosten die het paard met zich meebrengt.
Stel jezelf dus steeds de vraag "waarom" en handel pas dan wanneer je een goed en evenwichtig antwoord kunt geven aan jezelf...........
Pebblesther schreef:Ik denk dat Ikke heel goed 'spoort'![]()
![]()
![]()
Spoor jij wel helemaal?
Vind het vrij logisch dat ze haar paard wil laten verzekeren, ga ik ook doen.

)
Sonja_vR schreef:Ikke geft idd ene paar goede punten
paard gaat bij mij in ieder geval wel de verzekering in
wnat ik heb voorlopig even geen 2000 euro in de broekzak als paardlief een koliek operatie nodig heeft
en om op zo ene moment te moeten zeggen
sorry, spuit maar af want ik heb de centen niet
terwijl ze goede kansen zou hebben
dat zie ik niet zitten
Tessebes schreef:Ikke, ik begrijp dat je adviezen goed bedoeld zijn, maar je doet het overkomen alsof wij een stelletje idioten bij elkaar zijn. Maar goed...
. AnoukSem schreef:Kijk ook eens bij Paardenverzekering Bierum, valt onder Agriver (ww.Agriver.nl) ik ben er super tevreden mee, keren makkelijk uit, en geen moeilijk gedoe met pakketten. Wat ik ook fijn vind is dat als mijn paard afgekeurd wordt voor de sport, ik haar niet terug hoef te kopen van de verzekering, maar haar zelf ergens kan onderbrengen (of in eventuele rustplaatsen van de verzekering). Bij sommige klinieken betaal je ook geen eigen risico (een stuk of 6) en het eigen risico bedraagt 20 procent. Echt een aanrader!
AnoukSem schreef:Kijk ook eens bij Paardenverzekering Bierum, valt onder Agriver (ww.Agriver.nl) ik ben er super tevreden mee, keren makkelijk uit, en geen moeilijk gedoe met pakketten. Wat ik ook fijn vind is dat als mijn paard afgekeurd wordt voor de sport, ik haar niet terug hoef te kopen van de verzekering, maar haar zelf ergens kan onderbrengen (of in eventuele rustplaatsen van de verzekering). Bij sommige klinieken betaal je ook geen eigen risico (een stuk of 6) en het eigen risico bedraagt 20 procent. Echt een aanrader!