Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissJeanny schreef:Bedankt voor je reactie!
Ons tussenschot is al van rubber, de wanden niet.
En ons tussen schot kan er niet zomaar uit dan hebben we geen achterstang meer. Dan zou die speciaal gemaakt moeten worden.
En los in een tweepaardstrailer staat mij een beetje tegen, dan worden ze zo heen en weer geslingerd lijkt me. Tuurlijk rijden we rustig maar dan nog voorkom je dat niet helemaal.

MissJeanny schreef:Mijn vader rijd altijd en die rijd al 30 jaar met aanhangwagens. Hij heeft alle rijbewijzen die er zijn en hij kan het echt wel
Hij rijd ook zo rustig mogelijk en houd veel rekening met het paard, in die 'slechte' bochten van haar gaan we nog eens extra voorzichtig.
Misschien is dat wel het probleem ik weet het niet, maar ik heb zelf het idee dat ze het dan bij alle bochten zou moeten doen. En dat is nu niet het geval alleen de bochten waarbij ze tegen de trailerwand aan komt doet ze raar.
En gister dus extreem raar, want daarvoor ging het best goed.
MissJeanny schreef:Bedankt voor de nieuwe reacties!
@Ikke: Je hebt helemaal gelijk en wie weet ligt het ook aan mijn vaders rijden. Ik zla het hem vertellen dat hij nog voorzichtiger moet doen. En dat gasgeven zal ik ook onthouden!
Verder hebben we wel sinds afgelopen week een nieuwe auto, wie weet?
We hadden ( we hebben er nog wel 1.) een busje Renault Master en nu hebben we een Hyundai Santa Fe ( oude type van 2004)
Pas wel op met remmen, zo'n Santa Fe remt alsof je een anker uitgooit
zeker in vergelijk met die Master.
MissJeanny schreef:@Ikke: Ow nee ik ga hem de pan niet inhakken haha dat zegt ie zoek het maar uit ( terecht.) Dat met dat gasgeven pas na de bocht ga ik zeker doorgeven en met voorzichtig rijden bedoel ik dan ook strak rijden.
En die voriger eigenaren hadden een joekel van een busje ( geen idee welk type maar zeker niet de nieuwste). En met onze master ging het dus wel een hele tijd goed.
Maar goed je weet het niet ik sta overal voor open.
En ik geef door dat ie het anker voorzichtig uitgooit