Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

denice schreef:Het komt wel goed, ik baal alleen zo van de kosten die ik nu maak.. ik draai alleen op voor alle kosten en ben gewoon studentje. Uiteraard heb ik rekening gehouden met dit soort situaties maar ik ga er alles aan doen om zoveel mogelijk hierut te krijgen..
Ik wil iig een goed passend zadel ervoor terug, en de orthopeut vergoed..
Bonita:
Ik ging zelf licht scheef zitten. Mijn zadel werd op een bok gelegd en daar zag je duidelijk dat dit scheef was!! De kussens waren niet even dik/hoog en ongelijk!
TICKELS schreef:Laat je paard en zadel nakijken door een Master Saddlefitter, zie msfc.nl of laat een passend zadel maken kijk op http://www.blackcountrysaddles.com dit gebeurt ook door een msf-er.
Rechtswinkel daar moet je zeker naar toe gaan! Ook voor gratis advies kun je daar terecht en anders Das je goed recht tv (programma)!

taverno schreef:Maar aan de andere kant heb je wel het zadel weg gebracht en het op jouw aanwijzingen laten opvullen.Waarom heb je ze er niet eerst naar laten kijken dan?Ze kunnen een zadel beter beoordelen als het op de rug van een paard ligt dan op de aanwijzingen van een eigenaar(die het misschien toch niet duidelijk genoeg uitgelegd heeft)
als het verschil zo groot is ..
erg heel erg gevoelig paardje