Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Arabesk schreef:mijn arabiertje weegt al 420 kg hoor! En onze draver 480 kg. Dus jouw kwpner is echt wel zwaarder.
jolentinus schreef:als hij 1400 kilo mag trekken dan lijkt mij dat geen probleem.
het gewicht van je paard is geheel niet aan de orde. het gaat om het maximum laadvermogen en dat was 1200 kg in totaal.
als je een E rijbewijs hebt ben je gedekt.
jolentinus schreef:als hij 1400 kilo mag trekken dan lijkt mij dat geen probleem.
het gewicht van je paard is geheel niet aan de orde. het gaat om het maximum laadvermogen en dat was 1200 kg in totaal.
als je een E rijbewijs hebt ben je gedekt.
natuurlijk heb je dan het echte trekken nog niet voor jezelf uitgezocht. maar zoals er stat 1400 kan. dus moet kunnen.
Morris schreef:Ik hou deze ook in de gaten. Helaas heeft een idioot mijn geparkeerde feroza total-loss gereden.
We hebben nog een Vectra 1.6 (XEL), deze mag volgens papier 1250 kg trekken. 't Is wel geen 4X4, maar ja ik weet nog niet wat het budget is voor de tweede auto.
Dus budget cars zijn welkom, of merk en type? (ikke?)
Edit, ik heb een 1 1/2 paards-trailer, hoef er geen einden mee te rijden.
Dope schreef:Mijn ouders hebben Range Rover sport om onze trailers te trekken. Die auto's hebben wel voldoende trekkracht en de prijs valt ook wel mee.