Ik ga samen met iemand waarschijnlijk een paard lease.
Ze word gestalt op een andere stal bij ons in de buurt en wij betalen de stalling, hoefsmid, wormenkuren en de inentingen.
Wij doen haar dan ook 7 dagen in de week.
We mogen er mee starten dressuur/spring gericht mogen er mee naar buiten alles.
Enigste wat niet mag is naar het strand afijn dat is het probleem niet die hebben we hier toch niet in de buurt en ik ben toch niet zo van het crosse.

Nu willen wij toch wel iets van een contract opstellen of overeenkost.
Stel wat gebeurt er in geval van ziekte?
Wie betaalt dan de veearts kosten?
Tot wanneer we haar kunnen lease.
Wat wel en niet mag.
Enz enz.
Dit is niet alleen voor ons maar ook voor hun zodat er duidelijke regels zijn voor bijde partijen.
En we daalijk niet met scheven gezichten lopen.
Nu is mijn vraag heeft iemand hier op bokt ook een Lease contract?
Zo ja wat staat daar allemaal in?
Of hebben jullie tips die we er in kunnen zetten of andere balangrijke dingen?
Die we absoluut niet mogen vergeten?
Voor een waterdicht contract.
We willen niet voor verrassingen staan en de eigenaresse ook niet natuurlijk dus is dit een mooie regeling naja vind ik zelf.
En heeft iemand misschien een voorbeeld van hoe een lease Contract/overeenkomst er uitziet?
Ergens zit ik er ook aan tedenken het paard eerst te laten keuren.
Omdat ik via bokt iets las van iemand die een paard telease had en dampig was en atrose bleek tehebben en hun de schult er nadehand van kregen.
Ik wil niet zeggen dat de eigenaresse zo is helemaal niet maar ik heb liever alles op papier en kunnen wij later ook niet ergens de schult van krijgen als het paard al wat blijkt tehebben.
Want dat is ook 1 van de redenen dat ik geen eigenpaard heb omdat de veearts kosten zo ontiegelijk hoog zijn.
Alles is welkom kwa tips vragen oplossingen enz.
Dus wie kan ons een beetje wegwijs maken en helpen met het opzetten van een Lease Contract?
Gr Melissa(X_Mliss) & Sanne (Sajnne)