Ik heb een vraagje, bij mijn verzorgpaard is er niet echt veilig hindernismateriaal. Werd me duidelijk gemaakt in dit topic: [HAW] Jopke @ Springen en ben het er wel mee eens als ik er zo over nadenk eigenlijk. Maar nu wil ik dus ergens hindernismateriaal vandaan halen, het liefst niet al te duur maar wel veilig, handig en makkelijk vervoerbaar als het kan. Ik dacht dus aan polepods, die staan eigenlijk al vast. Meningen en ervaringen over polepods zijn welkom! Maar ik zit dus met de hindernisbalken. Ik zoek iets wat niet al te duur, zwaar is en het moet ook veilig zijn. Ik dacht dus aan lange pvc-buizen als balken zeg maar, dat las ik ooit ergens. Het is niet duur en niet zwaar, alleen weet ik niet hoe veilig dat is. Is dat goed als hindernismateriaal, zo nee hoezo dan niet? enz

Ik wil er trouwens geen meters hoog mee gaan springen, gewoon soms een sprongetje voor de lol en balkjes lopen enzovoorts, vandaar ook het liefst niet al te duur.
Als je ander hindernismateriaal weet voor me, mag je dat natuurlijk ook altijd zeggen!

Alvast bedankt