Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draumpje schreef:paarden die in beslag zijn genomen kunnen herplaatst worden maar het gebeurt ook veel te vaak dat er dieren afghemaakt worden na inbeslagname
en niet omdta ze er slecht aan toe zijn , maar onder het kopje "tekort aan opvang" terwijl de mensen die op de lijst voor opvang staan niets te horen krijgen dat er paarden zijn
draumpje schreef:paarden die in beslag zijn genomen kunnen herplaatst worden maar het gebeurt ook veel te vaak dat er dieren afgemaakt worden na inbeslagname
en niet omdat ze er slecht aan toe zijn , maar onder het kopje "tekort aan opvang" terwijl de mensen die op de lijst voor opvang staan niets te horen krijgen dat er paarden zijn
jerry86 schreef:uit welke bron heb je dit ?
want ik kan je zeggen dat (in belgie)
geen enkel paard word afgemaakt als het niet echt medisch nodig is
en hier is de lijst paarden groter dan het aantal mensen die er een wil
jerry86 schreef:draumpje schreef:paarden die in beslag zijn genomen kunnen herplaatst worden maar het gebeurt ook veel te vaak dat er dieren afgemaakt worden na inbeslagname
en niet omdat ze er slecht aan toe zijn , maar onder het kopje "tekort aan opvang" terwijl de mensen die op de lijst voor opvang staan niets te horen krijgen dat er paarden zijn
uit welke bron heb je dit ?
want ik kan je zeggen dat (in belgie)
geen enkel paard word afgemaakt als het niet echt medisch nodig is
en hier is de lijst paarden groter dan het aantal mensen die er een wil
Joscaa schreef:Ik ken wel iemand met een pony die ze van de DB overgenomen heeft hoor! Er word echt wel goed voor gezorgd, en de eerste 2 jaar werd er om de zoveel tijd gecontroleerd of het goed ging met hem..![]()
Ze gaan ze heus niet bij een geheim adres onderbrengen & alleen levensdingen geven hoor. Die dieren krijgen echt wel de liefde die ze nodig hebben.
Snackie schreef:ik heb een email gestuurd naar de dierenbescherming./LID
en die zeggen, dat de honden en katten als ze niet herplaatst worden,zoeizo naar het asiel gaan, en daar op een baasje wachtten.
En met grotere dieren, van schapen,varkens koeien en paarden etc etc.
die worden opgelapt, en bij een handelaar gezet/ aan partuculieren verkocht.