Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jibbel schreef:Ik heb toevallig een veulen gekocht en in november gaat hij de opfok in. Nu zit ik dus ook in twijfel of ik hem moet verzekeren. En als ze elk jaar komen kijken hoe hij erbij staat, zijn er dan nog kleine regeltjes omdat hij in de opfok staat en niet op een gewone pensionstal? Ik kan me voorstellen dat ze denken dat er meer dierenarts kosten bij jonge paarden in de opfok zullen zijn, dan als ze op een manege/pensionstal staan.
Maanling schreef:Tja… het wel of niet verzekeren is altijd een vraagstuk. Als ik genoeg geld achter de hand had zou ik het denk ik niet doen. Maar aan de andere kant… die 17 euro stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Citaat:Ik ben ook op zoek naar een goede paardenverzekering en heb de website van Van Bierum bestudeerd. Maar volgens mij krijg je alle ziektes en kreupelheden ed maar 1x uitbetaald. Dus als je paard voor de 2e keer een peesblessure krijgt aan hetzelfde been of voor de 2e keer koliek krijgt, dan krijg je dat niet meer vergoed. Ze vergoeden geen 'chronische ziekten'..