Lesgeld (privé)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
klaske123
Berichten: 260
Geregistreerd: 05-01-07

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:29

15 euro per uur met rijkosten
gediplomeerd,, ze mag les geven tot Z1 ofzo ik weet niet meer maar volgens mij wel

Ldev

Berichten: 1396
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:33

7.50 per uur, alleen het loopt meestal wel uit tot anderhalf uur.

xLariss

Berichten: 550
Geregistreerd: 30-04-07

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:44

Whaha, ik weet niet eens hoe lang ik les krijg (De tijd vliegt al ben je hard bezig), volgens mij half uurtje, en we gaan soms wat langer door.
En ik betaal 15 euro.
Ze rijd zelf ZZ licht en ze rijd jonge paarden in bij bart bax, maar daar gaat ze nu weg.
Ik vind haar erg goed les geven, ik weet niet of ze gediplomeerd is, en het maakt me ook niet echt uit, want ze is goed voor mij en mijn pony.

noortjejacky

Berichten: 191
Geregistreerd: 25-04-06

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:48

Ik ga binnenkort ook een les bij marlies van balen nemen Kost geloof ik 70 euro per uur Lachen

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:52

Klopt, Coby is 100.

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:55

Lielle schreef:
Heb ik teveel noten op mijn zang? Mag je me even uitleggen waarom? Je krijgt tegengas met je rare opmerkingen, en dat bevalt je kennelijk niet, maar dat is wat anders. En op mijn bek gaan gebeurt me wel vaker, zit er in als je crosst Knipoog

Santos, gewoon niet uitleggen en lekker doen. Al betaal je 200 euro, jouw zaak toch?


Ja jij hebt te veel noten op je zang! & offtopic gaan kan je ook goed
Maarja jou geld met jij weten hé.
Ik maak hier geen woorden meer aan vuil. Jij leeft in jou wereld en dat moet je maar lekker blijven doen .
Btw ik cross ook hoor Knipoog & vind et héérlijk
Laatst bijgewerkt door Miss_Maya op 23-08-07 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashley__

Berichten: 3940
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Veenhusen (DE)

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:56

voor één uur €35, voor een half uur volgens €20-€25
Krijg dan ook les van een Grand Prix amazone
Laatst bijgewerkt door Ashley__ op 23-08-07 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

welshje68
Berichten: 634
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Weert

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:57

€ 10 per uur

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:04

Miss_Maya schreef:
Lielle schreef:
Heb ik teveel noten op mijn zang? Mag je me even uitleggen waarom? Je krijgt tegengas met je rare opmerkingen, en dat bevalt je kennelijk niet, maar dat is wat anders. En op mijn bek gaan gebeurt me wel vaker, zit er in als je crosst Knipoog

Santos, gewoon niet uitleggen en lekker doen. Al betaal je 200 euro, jouw zaak toch?


Ja jij hebt te veel noten op je zang! & offtopic gaan kan je ook goed
Maarja jou geld met jij weten hé.
Ik maak hier geen woorden meer aan vuil. Jij leeft in jou wereld en dat moet je maar lekker blijven doen .
Btw ik cross ook hoor Knipoog & vind et héérlijk

vertel eens, hoezo heb ik teveel noten op mijn zang? Nogmaals, je krijgt allleen van mij te horen dat je je raar gedraagt maar dat zal best vervelend zijn, dat snap ik wel Knipoog Maar ik heb je al eerder gevraagd om het even toe te lichten, dan zou ik er misschien nog eens over kunnen nadenken Knipoog Maar alleen het feit dat JIJ vindt dat ik teveel betaal voor mijn lessen, is niet echt een uitleg *LOL*

Ik werk voor mijn eigen centen, betaal mijn eigen lessen en daar ben ik trots op. Als jij tevreden bent met een les van 35 euro, moet je dat vooral zo houden, dat zou ik ook doen. Zoals ik al zei, ik les zelfs goedkoper dan dat en daar ben ik zeer tevreden over.

En kennelijk is er toch iets anders dat je stoort, er zijn hier mensen die nog veel meer betalen maar die zijn kennelijk toch anders. Leg eens uit zou ik zeggen, ik ben razend benieuwd.

Van wie heb je trouwens crossles? En ik cross ook in Belgie, mss komen we elkaar nog wel eens tegen Knipoog


/add om het nog maar even on topic te brengen.

en nog een kleine toevoeging. Ik vind het belangrijk in een les dat mijn instructeur
- vertrouwen kan geven (mnb in springen en crossen)
- kan uitleggen waarom iets zo moet en niet anders
- gestructureerd te werk gaat
Laatst bijgewerkt door Lielle op 23-08-07 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:20

Ik vind het belangrijk om positieve feedback te krijgen en niet alleen wat te horen te krijgen als je iets niet goed doet.

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:14

Lielle schreef:
Heb ik teveel noten op mijn zang? Mag je me even uitleggen waarom? Je krijgt tegengas met je rare opmerkingen, en dat bevalt je kennelijk niet, maar dat is wat anders. En op mijn bek gaan gebeurt me wel vaker, zit er in als je crosst Knipoog

Santos, gewoon niet uitleggen en lekker doen. Al betaal je 200 euro, jouw zaak toch?


Ja jij hebt te veel noten op je zang! & offtopic gaan kan je ook goed
Maarja jou geld met jij weten hé.
Ik maak hier geen woorden meer aan vuil. Jij leeft in jou wereld en dat moet je maar lekker blijven doen .
Btw ik cross ook hoor Knipoog & vind et héérlijk

vertel eens, hoezo heb ik teveel noten op mijn zang? Nogmaals, je krijgt allleen van mij te horen dat je je raar gedraagt maar dat zal best vervelend zijn, dat snap ik wel Knipoog Maar ik heb je al eerder gevraagd om het even toe te lichten, dan zou ik er misschien nog eens over kunnen nadenken Knipoog Maar alleen het feit dat JIJ vindt dat ik teveel betaal voor mijn lessen, is niet echt een uitleg *LOL*

Ik werk voor mijn eigen centen, betaal mijn eigen lessen en daar ben ik trots op. Als jij tevreden bent met een les van 35 euro, moet je dat vooral zo houden, dat zou ik ook doen. Zoals ik al zei, ik les zelfs goedkoper dan dat en daar ben ik zeer tevreden over.

En kennelijk is er toch iets anders dat je stoort, er zijn hier mensen die nog veel meer betalen maar die zijn kennelijk toch anders. Leg eens uit zou ik zeggen, ik ben razend benieuwd.

Van wie heb je trouwens crossles? En ik cross ook in Belgie, mss komen we elkaar nog wel eens tegen Knipoog


/add om het nog maar even on topic te brengen.

en nog een kleine toevoeging. Ik vind het belangrijk in een les dat mijn instructeur
- vertrouwen kan geven (mnb in springen en crossen)
- kan uitleggen waarom iets zo moet en niet anders
- gestructureerd te werk gaat


Ah op zo een reactie reageer ik veel liever & normaal Knipoog
Je reageert zo van 'Ik weet 't best dus jij je mond maar' zo komt 't toch over bij mij..
En dan krijg ik daar zo een gevoel bij van die meent haar ook wel veel zeg! en dan ga ik gewoon onozel reageren..

Nee ik vind €50 euro gewoon te veel voor een privéles. Voor een paar keer oké. Maar zeker niet elke week (of nog meer) dat zou ik er niet aan kunnen geven. Er zijn ook goedkopere methodes evt.
Je zegt dat het jou centen zijn en dat jij er voor werkt dus als jij je er zo goed bij voelt dan heb je niet meer als gelijk!
Ja ik zie het dat er nog mensen zijn die meer betalen , maar ga jij iedere week €100 betalen voor een privéles ? Rij zo 20 weken en je kan je een nieuw paardje kopen ..
Zo denk ik dan toch. En nee dat stoort me helemaal niet maar ik zou het nooit doen.
Maar als zij het geld ervoor hebben , waarom dan niet ?

Ik krijg crossles van onze commendant van de ponyclub ,denk niet dat je hem kent Knipoog

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:17

Itsmy1987 schreef:
22 euro voor een uur van een prix st. georges amazone... denk wel, klasse maakt niet altijd iets uit. sommige mensen in de basissport kunnen ook aardig lesgeven. en die orunmensen vindt ik dus ECHT niets!!! maar dat is ieder voor zich Knipoog


Veel orun mensen halen het voor het papiertje en gaan daarna hun eigen weg weer in.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:18

Ik had les van Diederik Wismeijer (doet nu het paralympic team) en betaalde 20 euro per uur.

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:19

Miss_Maya schreef:
Ah op zo een reactie reageer ik veel liever & normaal Knipoog
Je reageert zo van 'Ik weet 't best dus jij je mond maar' zo komt 't toch over bij mij..
En dan krijg ik daar zo een gevoel bij van die meent haar ook wel veel zeg! en dan ga ik gewoon onozel reageren..

Toch zegt dat meer over jouw interpretatie dan over mijn bericht, maar laten we het daar maar bij laten.

Citaat:
Nee ik vind €50 euro gewoon te veel voor een privéles. Voor een paar keer oké. Maar zeker niet elke week (of nog meer) dat zou ik er niet aan kunnen geven. Er zijn ook goedkopere methodes evt.

Maar het feit dat jij het te veel vindt, zegt nog niet dat het te veel is. Dat is net zo arrogant als wanneer ik ga lopen roepen dat een les van 10 euro nooit iets goeds kan zijn.

Citaat:
Je zegt dat het jou centen zijn en dat jij er voor werkt dus als jij je er zo goed bij voelt dan heb je niet meer als gelijk!
Ja ik zie het dat er nog mensen zijn die meer betalen , maar ga jij iedere week €100 betalen voor een privéles ? Rij zo 20 weken en je kan je een nieuw paardje kopen ..

Maar waarom zou je een nieuw paard willen kopen? Het kan ook zijn dat jouw paard in dat half jaar wel veel meer dan die 2000 euro waard geworden is en daarnaast heb je er zelf een hoop van geleerd.

Citaat:
Zo denk ik dan toch. En nee dat stoort me helemaal niet maar ik zou het nooit doen.
Maar als zij het geld ervoor hebben , waarom dan niet ?

Ik krijg crossles van onze commendant van de ponyclub ,denk niet dat je hem kent Knipoog

geen idee, crosst hij zelf?

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:24

Citaat:
Maar waarom zou je een nieuw paard willen kopen? Het kan ook zijn dat jouw paard in dat half jaar wel veel meer dan die 2000 euro waard geworden is en daarnaast heb je er zelf een hoop van geleerd.

Ja maar zo denk ik

Hij heeft vroeger gecrosst ja.. maar nu niet meer
Hij heet Berto Cleuren , kweet niet of je hem kent

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:27

Nee, zegt me niets. Maar ik snap echt niet waarom dat je geld liever in een nieuw paard zou stoppen dan in het verbeteren van jezelf en je paard.

Snadder
Berichten: 176
Geregistreerd: 29-01-06

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:47

Als je i.pv. te tanken het geld spaart kun je ook iedere 2 jaar een nieuwe auto kopen! Maar dan heb je toch ook niks aan een auto!

Oftewel gaat nergens over!

Santosww

Berichten: 738
Geregistreerd: 05-07-07
Woonplaats: Dalfsen

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:14

Snadder die is goed... En Lielle ik ben het helemaal met je eens

D_dreamer
Berichten: 76
Geregistreerd: 01-03-06
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:25

Ik betaal 35,- euro voor een privéles van een uur. Mijn instructice brengt paarden uit op Lichte Tour niveau.

Judje

Berichten: 15808
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Teuge

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:20

Ik betaal € 17,- per uur van een instructrice met ORUN 1 en veel ervaring. En daarvoor komt ze ook nog eens aan huis!

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:23

Ik betaal 10 euro per half uur Ja
Mijn instuctrice mocht op de Olympische spelen starten dus goed is ze wel Knipoog

SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:35

€10,- voor een half uur, van een gediplomeerde amazone die meerdere malen Z2 heeft gereden. Lachen

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:37

Lielle schreef:
Nee, zegt me niets. Maar ik snap echt niet waarom dat je geld liever in een nieuw paard zou stoppen dan in het verbeteren van jezelf en je paard.


Dat was gewoon een voorbeeld wat je met dat geld zou kunnen doen .. redenering Lachen

rebble

Berichten: 1751
Geregistreerd: 27-03-07
Woonplaats: Beilen

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:48

Betaal voor een uur dressuur en springen €42.
Geen idee wat voor diploma's, boeit me eerlijk gezegd ook niet. Leer veel en kom steeds weer wat verder en dat voor mij belangrijkste!

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Lesgeld (privé)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:49

het hangt er dus maar helemaal vanaf waar je je geld graag aan uit geeft. Ik dus aan mijn paard en mijn eigen kwaliteiten, en jij dus graag aan iets anders.