Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nienke07

Berichten: 1156
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Wormer

Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 21:07

In juni is via mij een ghost testzadel + toebehoren uitgeleend (eigenaar van het zadel is 'Buitenzinnig').
Het gaat om een naturelkleurig ('geel') Ghost boomloos zadel met bijpassend pad, een Ghost singel, ghostbeugelriemen en een paar bruine, kunststof EZ-ride beugels.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Vanaf het moment dat het zadel door de tester is opgehaald, is er van haar geen teken van leven meer vernomen. Ze heeft het zadel opgehaald bij degene die voor haar testte. Het was vóór haar klaargelegd.
Er is e-mail en telefonisch contact geweest. Adres was moeilijk te achterhalen, omdat er geen vaste telefoonlijn was. Op de Gsm werd voordat het zadel in bezit was wel gereageerd.
Mails worden niet beantwoord, gsm staat standaard op voicemail en op het opgegeven adres blijkt ze niet te wonen. Het zadel had 6 weken geleden al weer in mijn bezit moeten zijn, huur is nooit betaald.
We hopen dat er omstandigheden zijn waardoor de testster niet reageert, maar hebben het ernstige vermoeden, dat het zadel moedwillig achtergehouden wordt. Oplichting en diefstal dus... Verdrietig
Er is dan ook aangifte bij de politie gedaan, aangetekende brief is de deur uit. Meer kunnen we zelf op dit moment niet doen.

Wat ik hoop, is dat bokkers hun ogen en oren open willen houden. Bokt is een groot medium en maakt de (paarden)wereld wat kleiner.
Eventuele aanvullende informatie over het zadel, vermoedelijke woonomgeving van tester etc. kunnen per pb opgevraagd worden.
Mocht iemand het vermoeden hebben waar het zadel + toebehoren zich bevindt, dan graag niet zelf actie ondernemen, maar per pb mij laten weten. De zaak is in handen van de politie en serieuse tips zullen dan ook enkel op een wettige en rechtsgeldige manier nagetrokken worden.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 10:38

Ik heb weinig tips voor je, maar misschien heb je iets aan de websites http://www.internetoplichting.nl of http://www.kopersbelangen.nl . Hoewel het een andere manier van oplichting betreft, zijn ze vast wel bereid je te helpen. Misschien is de 'tester' wel een bekende oplichter.
En niet te vergeten Marktplaats, Ebay etc. in de gaten houden, maar dat had je vast zelf al bedacht.
Succes in ieder geval!

Black_White

Berichten: 1612
Geregistreerd: 19-02-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:12

Is www.omgekeerdzoeken.nl niet een oplossing? Ik weet niet of dit ook werkt met mobiels, maar het is wel een verrekte handige site

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 15:16

Kun je bekend maken in welke regio het zadel zich waarschijnlijk bevindt?

cissy

Berichten: 19851
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:31

is er nou nóg een gestolen of is dit een dubbelpost?

nienke07

Berichten: 1156
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Wormer

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 15:34

Bromfiets: Info kun je per pb verkrijgen .. Knipoog
Cissy.. hoezo dubbelpost? Er loopt maar één topic over een gestolen ghost zadel... Er was eerst een ander topic, maar dat is verwijderd, omdat de mods vonden dat er teveel info over de dader in stond.... (tja...) Vandaar ook dat we nu erg voorzichtig zijn met info en het enkel per pb verkrijgbaar is...

cissy

Berichten: 19851
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:41

ok duidelijk, die andere foto was de werkelijke kleur van het zadel misschien ben ik daarmee in de war.

nienke07

Berichten: 1156
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Wormer

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 15:48

klopt.. in eerste instantie stonden hier ook de andere foto's.. om één of andere duistere reden is er iets gebeurd met de foto's waardoor ze niet meer kloppen!

Hieronder zal ik nog eens de goeie foto's plaatsen:
Het is de gele, rechts bovenin:
AfbeeldingHet pad:Afbeelding
De singel:AfbeeldingDe beugels:Afbeelding

Ann

Berichten: 13329
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 13:29

Wat een rotstreek! Boos! Het zadel is wel herkenbaar door die okergele kleur. Ik ga goed opletten op internet en pb je als ik iets tegenkom.

nienke07

Berichten: 1156
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Wormer

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 17:24

Fijn Ann.. dank je!

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Re: Hulp gevraagd bij opsporing zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:30

hey nienke wat vervelend laat me even weten welke regio etc via pb dan hou ook ik mijn ogen open, herken het zadel uit duizenden heb hem zelf ook getest.. heb er ook nog foto's van als het je helpt.