voorbeelden sponsoring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melkbus
Berichten: 564
Geregistreerd: 28-02-07

voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 09:45

Hallo,

Omdat ons bedrijf onze dochter gaat sponsoren zijn wij op zoek naar voorbeelden van sponsoring op dekjes, jassen, broeken en dekens. Dus graag foto's met voorbeelden. Wij willen het niet al te bont, het liefst alleen het logo. Het gaat vooral om de wedstrijdspullen.

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:51

in mijn profiel staan foto's van mijn auto (reservewiel cover) en van een bodywarmer met mijn bedrijfslogo erop.
ik heb het op veel jassen, en ook op een dressuurdekje staan. laat dat borduren bij een bedrijf op de Veluwe. die wielcover heb ik ergens anders vandaan. meer info te verkrijgen via pm!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:00

Op mijn website www.equinmotion.nl staat e.e.a. aan sponsoring en reclame op de trailer. Neem gerust een kijkje!

melkbus
Berichten: 564
Geregistreerd: 28-02-07

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 14:43

allebei bedankt, vind vooral het dekje van imker (op je site) erg mooi gedaan.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:35

Dank je!
Het ligt er ook voor een groot deel aan WIE je je druk/borduurwerk wilt gaan laten doen. Kijk vooral als je op zoek gaat naar een bedrijf naar voorbeelden die ze je kunnen laten zien en ben heel duidelijk in wat je van ze verwacht.
Borduren is veel mooier dan bedrukken, maar kost veel meer geld.
Voor een dekje zoals ik het op de site heb staan, ben ik al gauw 40 euro kwijt aan het borduren, plus dan nog een mooi dekje wat al gauw ook 40 euro kost.

Op het moment heb ik ook nog statiedekens laten borduren, truien en shirts. Je kan nooit genoeg reclame maken, toch?
Ook is het vermelden van een website of telefoonnummer op je sponsoring aan te raden, omdat je dan concrete info aan je potentiele klanten kan geven.

afwasborstel

Berichten: 2697
Geregistreerd: 19-08-05
Woonplaats: in de keuken

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:39

Trailer:

Afbeelding

psst

Berichten: 1230
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Bennekom

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:40

Ik ben zelf gesponsord en heb dekjes, zweetdeken en jas laten bedrukken.

Foto's van m'n jas en dekje staan in m'n profiel.

Als je duidelijkere foto's wil kan ik die wel per pb sturen Lachen

melkbus
Berichten: 564
Geregistreerd: 28-02-07

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:20

He bedankt voor alle foto's en reacties. Die trailer is echt opvallend. En de jas van psst is ook erg mooi.
Kunnen jullie mij vertellen waar jullie dat laten doen. Borduren is voor een dekje wel mooier denk ik maar volgens mij is de jas bedrukt en die is toch ook wel erg mooi gedaan. Ons logo is rond, rood en zwart dus op het dekje komt alleen het logo. Op de trailer, jas en dekens komt o.a. onze website erbij te staan.

afwasborstel

Berichten: 2697
Geregistreerd: 19-08-05
Woonplaats: in de keuken

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:42

Ik heb mijn trailer zelf geverft en zelf de stickers erop gedaan Haha!

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:59

Mijn ouders zijn onze sponsor.

We hebben sponsordekens. De dekens zijn destijds gewoon bij een ruitersportzaak gemaakt. De stof is engels katoen en de letters zijn erop gedrukt/geplakt. Volgens mij kon je maar een paar kleuren stof kiezen maar de bies was wel in verschillende kleuren verkrijgbaar. De dekens blijven heel mooi. Je moet ze alleen niet te vaak wassen want dan gaan ze pillen. De bedrukking is altijd keurig blijven zitten.

http://picasaweb.google.nl/Hipponova/NeverVHitchcock/photo#5094085189607941058
Nu ik de foto zo zie zou ik de deken iets langer laten maken Lachen


Wij hebben er toen een aantal tegelijk besteld, dan waren we per deken goedkoper uit.

We zijn al een poosje niet gestart, maar als we weer beginnen wil ik graag ook een jas en dekje.
Mijn moeder heeft nu zo'n mooie (borduur)naaimachine nu zou ze het wellicht wel zelf kunnen maken.

Op de trailer hebben en auto hebben wij bewust niets gedaan omdat bij verkoop je bijna altijd (na verwijdering) van de stickers, de boel blijft zien en dat scheelt in inruilwaarde.

psst

Berichten: 1230
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Bennekom

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:47

Ik heb mijn sponsorspullen laten bedrukken bij van Rijs in Zevenhuizen.
Die borduren trouwens ook, ik heb toen gekozen voor bedrukken maar ik denk dat voor op de sjabrakjes borduren ook erg mooi is.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: voorbeelden sponsoring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:37

Waar zit je trouwens ergens, want dan kan deze of gene je specifieke info geven over reclamebureaus en of borduurservices.