betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:48

en is er niet nog zo'n appartementencomplex in de buurt?
ik had twee dagen terug ook zoiets, er wordt aangebeld, een man met drie grote dozen, vraagt of ik wil tekenen, dus ik denk van , zal wel voor mn ouders zijn, want we krijgen zovaak paketjes.
nou dus die mannen zijn weer weg, komen mijn ouders thuis en vragen wat dat is, dus ik zeg dat dat paketjes zijn die net gekomen zijn.
wat staat er op de paketjes? ***park nummer 18. nou nu wonen wij dus niet op het ***park, maar wel op nummer 18, en dat park ligt wel áán de straat waar wij wonen, maar een stuk verderop. dus wij bellen, zouden ze het gister om 1 uur komen halen.nou ze zijn weer niet geweest, dus die mensen wachten nu ook op hun pakketjes, maar het zijn enorme dozen, dus ik ga ze niet brengen en ze nemen hun telefoon niet op..
dus hopelijk zijn ze bij jou ook bij iemand anders bezorgd en krijg je ze nog terug of komt het op een andere manier weer terug..

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:49

ik heb ook al vaker mee gemaakt dat paketjes zomaar ergens ge dumpt zijn open en blood waar iedereen ze kan zien
of dat maar 1 keer bij de deur is geprobeerd en daarna direct bij kantoor is afgeleverd zodat je als nog naar het kantoor moet

verder zou ik idd eens langs de wets winkel gaan kijken wie er nu verandwoordelijk is
wil niemand mee werken en je hebt geen schuld zou ik opzoek gaan naar een no cure no pay advocaat

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:51

heb maandag afspraak met rechtswinkel.

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:52

mooi Haha! sucses
het is een erg vervelende zaak

Anoniem

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:55

Dat heb je goed gedaan Ja

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 17:28

heb al mail terug van tnt, nav telefoon gesprek vanmiddag moets ik mail sturen

wat krijg ik terug als antwoord:

blablabla we hebben nagekeken, en moet nu contact opnemen met de afzender, deze weet nl hoe onderzoek nu is afgelopen...

ja trut.. daarom mail ik juist, omdat onderzoek gesloten was nu, terwijl nog helemaal niks duidelijk is,

ik snap nu echt waarom er enveloppen met antrax verzonden worden bij tnt!!!!! denk dat ik ook eens paar dozen ga versturen en daar laat openmaken. bah wat een ******** bedrijf, van kastje naar de muur hoor

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:35

Haha! postbode opwachten en die over de motorkap trekken Tong uitsteken

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 17:36

heb nu al gemaild dat ik zijn naam wil weten en die lijst wil zien, Ik wil wel eens weten wie mijn huisgenoot is...

Anoniem

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 17:59

Ja vraag je maar eens af wie je geheime valentijn in juli is Haha!

Kopie van die lijst, kun je die idd niet eisen?

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 18:11

heb inmiddels weer genail en idd die lijst opgevraagd, ebn benieuwd wanneer ik reactie terug kreeg, en zo ja, of er iets zinnigs instaat

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:10

Ik heb vandaag en gisteren pakketjes verstuurd naar bokkers. Het pakket van gisteren is vandaag niet aangeboden en we krijgen de melding op tnt "geen combinatie gevonden met dit nummer". Vandaag ook een pakket verstuurd en krijg ook bij dit pakket deze melding. Ik heb gelijk contact opgenomen met z`n formulier en ga morgen meteen bellen. Wil weten wat er gebeurd is.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:54

heb je wel de goede postcode er bij ingevoerd? (dat heb ik dan wel eens gehad... --> had ik mijn eigen postcode gebruikt Clown )

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:57

Nee, helaas heb ik wel de juiste postcodes gebruikt en de bokkers hebben dat ook gedaan.

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 08:49

de postcode op mijn pakket zou ook moeten kloppen ( ja, weet zeker want anders kun je t&t code niet opzoeken, moet met postcode overeenkomen)
ook omdat ik al meerdere keren bij deze paardenwebwinkel heb besteld. Hun hebben mijn gegevens al in pc staan. Erg vervelend, want had nl bij opmerkingen aangegeven dat naar ander adres moest, omdat ik moest werken en mijn ouders ook konden aannemen.
Ben benieuwd wie nu aansprakelijk gesteld word denk tnt, maar vind dat afzender oo erg makkelijk anaf wilt komen, eerst sturen ze naar mn eigen adres, nou ja, op zich geen probleem, maar als niet aankomt zoals nu, had ik liever dat mijn ouders hun adres erop stond, want hun haddenwel persoonlijk kunnen aannemen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 09:11

nu breekt mijn klomp!!!!
ik heb email terug, op vraag schadevergoeding ed, krijg ik dit terug: Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is.

Het pakket is echter op 13-06-2007 op het juiste adres afgeleverd door onze bezorger. Wanneer het pakket volgens u niet is aangekomen dan kan de afzender eventueel ( dit is afhankelijk van de wijze waarop een pakket is verzonden) in aanmerking komen voor een schadevergoeding. U heeft als geadresseerde geen recht op schadevergoeding.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.


PARDON??? afgegeven op juiste adres, bullshit, Ik geen recht op vergoeding, ik heb verdomme 200- euro betaald voor dat pakket en zou de afzender ipv ik de vergoeding kunnen aanvragen????

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:53

Mijn pakketen zijn ook terecht. De ene die ik gister verstuurd heb, gaat inderdaad naar de bokker toe en de ander van 4 juli komt weer terug naar mij.
In koeiletters heb ik haar adres gegevens erop gezet en rechtsonderaan heb ik mijn gegevens in het klein als afz gezet en rararara waar gaat het heen. Naar mij. Bij TNT zeggen ze dat dat normaal is dat de machine altijd de gegevens van rechts onderaan pakt. Laat nu het pakket van gisteren ook zo eruit gezien hebben en die komt wel goed aan. Daarop kreeg ik als antwoord dat iemand dat dan wel handmatig had gedaan.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:54

Dan moet je weer bij de afzender reclameren denk ik? Want zij hebben dan 2x geld! Heb je al telefonisch contact met TNT gehad? Ik vind het echt zo vreemd, keihard beweren dat het is afgeleverd, ja aan wie dan? Ze moeten toch de betreffende postbode kunnen achterhalen, dan laat ze hem maar beschrijven aan wie hij het heeft afgegeven ofzo!

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 10:00

vind gek dat dat bij poskantoor niet opgevallen is dat je adres verkeerd neer hebt gezet. Stond er geen afzender bij, boven data dres afzender: ?

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:10

ja ik vind het ook gek. Gisteren heb ik het precies weer zo gedaan en dat is nu wel bekend en trace baar.

Ik heb duidelijk bij gezet afz, maar volgens hun leest de machine het adres wat rechts staat. Ik doe het altijd zo en dat is nooit fout gegaan en nu ineens dit.

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:12

het is ook maar een postagentschap wat wij hier in het dorp hebben.

Libella

Berichten: 1368
Geregistreerd: 10-03-06

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:03

Beste "boze" klant,

Aangezien je toch onze website bij naam noemt, laat ik dan een reactie namens Libella Ruitersport plaatsen zodat iedereen ook onze kant van het verhaal kan beoordelen.

Je hebt via onze site een bestelling geplaatst. Allereerst verwijt jij Libella dat wij het naar het verkeerde adres hebben verzonden. In de Algemene Voorwaarden op de site is het volgende na te lezen:

4.3 Levering vindt plaats op het door de Koper tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven afleveradres.

Tijdens je bestelling heb je zelf je eigen adres ingevoerd in het veld "verzendinformatie" (i.p.v. het adres van je ouders). Libella draait automatisch de facturen uit en is dus je eigen adres op de factuur komen te staan, te weten het juiste adres (juiste straat, juiste huisnummer).

Libella heeft het pakket netjes afgeleverd bij het poskantoor en jou het track-en tracenummer doorgegeven.
U heeft niet aangegeven dat u het pakket verzekerd verzonden wilt hebben. In de Verzendinfo op de site is na te lezen dat alle pakketten standaard verzonden worden en dat het indien gewenst verzekerd verzonden zal worden tegen een meerprijs.
Het is niet vanzelfsprekend dat pakketten verzekerd verzonden worden, ook niet bij andere bedrijven.

TNT geeft aan dat het pakket is afgeleverd. Is Libella.nl dan verantwoordelijk hiervoor? Iedereen kan dan wel zeggen geen pakket te hebben ontvangen en dan zouden wij wel voor de bijkomende kosten hiervoor moeten opdraaien?

Dit alles neemt niet weg dat wij het zeer vervelend voor u vinden, maar het ook niet waarderen dat u op deze manier smaad pleegt.

Wij zijn een bedrijf op zich, TNT is dat ook. Wij hebben niet fout gehandeld, TNT heeft verkeerde informatie aan u verstrekt. Als het pakket niet is aangekomen is er een fout opgetreden in de werkzaamheden van TNT, niet in die van Libella Ruitersport.

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 20:48

ik heb in het veld opmerkingen aangegeven dat het verstuurd moet worden naar het adres van mijn ouders. Dit is niet gedaan, moest vrij veel velden invullen en had daarom extra bij opmerkingen gezet. Dat bij mij bezorgd zou worden omdat onduidelijk was, is niet zo`n ramp, maar bij mijn ouders was iemand thuis geweest om het aan te kunnen nemen. Ik was werken en erna weekendje naar zeeland, en wist dat post zou komen als ik niet thuis was.

Ik heb gelijk gemeld aan jullie, dat pakketje niet afgeleverd was terwijl op t&t wel zo stond en werd me verteld dat ik even moest wachten, dat vaak voorkwam dat mensne pakketje moesten zoeken in hun tuin of bij buren was afgegeven zonder briefje in bus te doen

als er al bekent is bij jullie dat zoiets zovaak gebeurd... waarom adviseren jullie klanten niet om verzekerd te laten opsturen
verzendkosten zaten al in het bedrag inbegrepen, omdat bedrag (een stuk) hoger dan 50- was. ik heb pas 1 keer problemen gehad met tnt, en dan niet om het niet bezorgen bij mij, of in de gang zetten oid. Blijkbaar was bij jullie wel bekend dat tnt niet altijd netjes de pakketjes afleverd, meld dit dan aub!!! Hoe moet ik dit weten?

Erna heb ik contact opgenomen met T&T, hun zeiden dat op verkeerde adres afgeleverd was, omdat er nr 2 ipv 28 op pakket stond. Na tidjej bleek dat postbode het veranderd zou hebben,. ik kon niks doen volgens tnt, afzender en tnt moesten het onderling regelen.
Ik heb 3 weken gewacht en kreeg van jullie email dat onderzoek afgerond was, en niks meer gedaan kon worden. Volgens tnt was afgeleverd en aangenomen door huisgenoot.
ik weer gebeld, kon ik nisk doen, maar kon afzender, die nu dus ook al mijn geld heeft, een vergoeding krijgen.

Ik zou erg op prijs stellen, als iets met zoveel waarde verkocht word, dat ervoor getekend moet worden, dat dat niet zo verzonden word, vind ik erg vervelend. ik ben nu spullen kwijt, mijn geld kwijt, tnt stuurt me steeds naar afzender toe, en afzender kan ook niks doen.
En nu?????

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 22:24

ik heb net de algemene voorwaarden nog eens doorgelezen, maar zie nergens dat per post onverzekerd verzonden word, en dat je extra moet aangeven dat je dat wel wilt
waar kan ik dat dan vinden, of zijn dat die kleine lettertjes???

en als klant ga je er al niet vanauit dat het pakketje zomaar kwijt raakt, dat bij zulk duur product zomaar verzonden word, terwijl afzender weet, en zelfs emailt dat vaak, voorkomt dat dozen kwijtraken door slechte bezorging, daar bedoel ik dus mee afgeven bij buren zonder briefje of zomaar aan de deur zetten of in tuin

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:26

Citaat:
Verzekerde verzending binnen Nederland tot 10 kg

Libella.nl is niet aansprakelijk indien er pakketten zoek of beschadigd raken nadat Libella.nl het pakket ter verzending heeft afgegeven aan het TNT-verzendloket en in het bezit is van een track- en tracenummer.
Libella.nl verzendt alle pakketten via TNT voor het standaardtarief. Het is mogelijk om uw pakket verzekerd te verzenden. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 500,00 per zending. Het pakket zal dan verzekerd worden voor de waarde van het aankoopbedrag inclusief verzendkosten.

Tarief bij bestellingen onder de € 50,00 is € 7,95
Tarief bij bestellingen van € 50,00 of meer is € 1,75

Orderbevestiging

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u via uw email een automatische orderbevestiging met alle bestellings- en betaalgegevens. Controleert u deze gegevens goed.

Mocht u geen email ontvangen met de orderbevestiging, neemt u dan contact met ons op.


http://www.libella.nl/shipping.php

Enorm vervelend voor je dat TNTpost zo'n duur pakket misplaatst.

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 23:30

edit,, gevonden

dan nog, hoe kan het zijn, dat tnt een vergoeding alleen aan afzender kan geven, niet aan mij, ik mis nu flink wat geld\ spullen