betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 09:15

Volgens mij hoef je voor een normaal pakketje niet te tekenen voor ontvangst. TNT heeft bij mij ook al 2x gewoon het pakketje voor de deur gezet. Mazzel dat het er nog stond. Stelletje $%^@$%#! Boos!

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 11:47

idd, ik hoefde blijkbaar niet te tekenen, Ik had dat al nagevraagd.
en pakketjes aan deur zomaar afzetten deed TNT NOOOOOIT zeiden ze tegen me. Dus mensen, mocht nog eens gebeuren, direct bellen, die postbode krijgt dan flinke preek en geloof zelfs een dag schorsing

Maikee

Berichten: 2822
Geregistreerd: 26-04-07

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 19:22

heb niet je hele topic gelzen maar als er bij ons ( wij hebben bedrijf aan huis) een pakketje word gebracht wat niet in de brievenbus past komt hij binnen en moet IEMAND het ondertekenen en als er niemand is word het naar de buren gebracht en moetn die het ondertekenen
dus ik zou de tnt is bellen of iemand het wel ondertekent heeft ofsow

leniejj

Berichten: 174
Geregistreerd: 10-04-07
Woonplaats: zuid-holland

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 19:48

heb je al wel bij je ouders in de straat nagevraagt of het daar niet op het verkeerde nummer is afgegeven??

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 19:52

ja, bij ouders was ook niet afgegeven, omdat de afzender naar mijn adres had verstuurd ( had wel aangegeven, maar ja)
Bedankt voor het meedenken ( mn ouder hebben maar 1 buurman die toevallig ook nog eens postbode is , is maar steegje waar hun wonen buiten het dorp)

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:45

Ik bestel ook regelmatig wat en bij geeft TNT het altijd af bij de buren zonder bij mij een briefje in de bus te doen waar hij het heeft afgegeven. Vorige keer zat er ook een pakket van mijn werk bij, waar alleen ik voor kon tekenen en ja wij waren niet thuis en heeft hij (het is altijd dezelfde bezorger) gewoon bij de buren afgegeven. Heb hem laatst gevraagd waarom hij geen bericht achter laat. Blijkt dat hij bang is voor onze honden!

Ik hoor voor je dat het snel wordt opgelost en dat je snel je laarzen hebt.

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 11:06

inmiddels bijna 3 weken later en nog niks gehoord. heb van verkoper kopie van klachten formulier gekregen, mar ben nog geen meter verder.
heb hun weer gemaild met hoe nu verdre gaat, of hun niet spullen kunnen opsturen en dan zelf met tnt regelen. Volgens tnt sta ik erbuiten, omdat ik geen verzender ben, maar ik ben diegene die nu schade heeft, geen spullen en geen geld

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:14

ik heb een aantal weken geleden via marktplaats een cap verkocht..
netjes opgestuurd, Track en trace nr doorgemaild, dan konden we het beiden in de gaten houden..
na 3 dagen kreeg ik een mail dat het volgens de code was afgeleverd maar dar zij niets hadden gekregen, of ik misschien het verkeerd nr ofzo op het pakket had geschreven...
dat was niet zo, en beiden wisten we niet wat er aan de hand was... de koper zou even naar TNT mailen of opheldering te vragen.

tot ik een week later weer mail kreeg... de koper had het pakket gevonden... ze waren niet thuis toen het werd afgeleverd en de postbode had de doos in de garage gezet.. tussen andere dozen (oud papier) en geen briefje in de bus gedaan..
bij het buitenzetten van het oudpapier kwamen ze de doos met de cap tegen!!!

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:29

jee postbodes zijn echt te lui om even een briefje in de bus te doen zeg. Kleine moeite.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:27

Ik heb momenteel hetzelfde, alleen dan niet met een pakket, ik had een broek verkocht via Bokt en met de brievenbuspost gedaan. Zo had ik ook al eens een broek gekregen en dat ging prima. Nou bij mij dus niet Boos! , vorige week verstuurd en de ontvanger heeft nog niks!

Nu krijg ik ook zo'n formulier en dan starten ze een onderzoek, maar ben benieuwd wat eruit komt! Dat kan toch niet zomaar weg zijn?!

Ik hoop dat jij je laarzen gauw terugkrijgt, maar wat een rare verhalen hangen ze op zeg!

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:11

IK BEN HE ZAT

ik heb dus bij ***, wat besteld, niet aangekomen, krijg nu mail terug dat tnt zegt dat mijn huisgenoot heeft aangenomen en hun nergens aansprakelijk voor zijn!!!!

ik ben zo kwaad, ik woon alleen, heb geen huisgenoten

nu zeggen ze ook dat verzekerd verstuurd had kunne worden, maar dat ik dat dan aan had moeten geven. sorry, maar als iets over de 200- kost, neem ik aan dat dat ook verzekerd verstuurd word, en daarbij is mij niks gevraagd

ik vond super service van hun altijd, nu maken hun de fout om naar het verkeerde adres te sturen , nl mijn eigen terwijl ik aan heb gegeven dat naar adres van mijn ouders moest, en nu zijn ze er zo makkelijk vanaf.
Ik ben kwaad, laaiend, mijn spaarcentjes weg, niks leren laarzen,,,, pech alles kwijt????
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-07 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd, is nl niet relevant voor de kwestie.

Sim0ne

Berichten: 3454
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Zuidplas. Paarden op de Veluwe

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:15

TNT zuigt. Heb hier ook al zoveel problemen mee gehad. Zelfs ene pakketje dat ik verzekerd naar iemand heb gestuurd (Waar dus voor getekend moet worden) is afgegeven bij de gestoorde buurman van die persoon, die het open heeft gemaakt en uiteindelijk op de oprit heeft gegooid... En dat met een verzekerd pakketje, kun je nagaan waar ze een normaal pakketje afgeven.. Ik hou ook niet van dat afgeven bij de buren hoor.... Een keer bij mij hadden ze het een portiek verder afgegeven, en heel vaak zonder briefje in de bus, kun je zelf lekker bij de hele straat aan gaan bellen waar je spullen zijn, dan liever een extra ritje naar het postkantoor. Succes ermee...

toverpaardje

Berichten: 1480
Geregistreerd: 10-02-05

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:20

Ik heb afgelopen zaterdag een pakje opgestuurd naar een bokker maar is tot vandaag ook nog niet aangekomen, terwijl de track en trace code zegt dat het 3 juli al afgeleverd is. Waardeloos zeg.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:21

Ken dat dhl haalt laptop op voor reparatie, reparatie is gedaan, dhl brengt het terug, drie dagen later geen laptop.... Bel naar dhl ja mevrouw die is geleverd met handtekening van u bij. Ik zeg ik heb niets getekent kijk nog maar eens. Blijven volhouden, vijf dagen later staat dhl aan mijn deur ik vraag, waar was hij. De persoon zegt ik weet van niks, ik zeg ja die moest maandag geleverd zijn. Aah wij hadden vakantie.....

Zo liegen over die handtekening he Boos! volgens mij zeggen ze altijd afgeleverd...

Anoniem

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:25

Heb je een rechtsbijstand verzekering?
Of ga eens langs een rechtswinkel
Hier liet ik het zeker niet bij zitten

Sharon_Jims

Berichten: 3451
Geregistreerd: 05-10-06
Woonplaats: Goor

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:29

Vervelend zeg!!
Kan je niet bij de leverancier navragen of ze het alleen verzekerd verzonden hebben of alleen aangetekend??
Bij beide gevallen kun je traceren waar die gebleven zijn(heb je volgens mij ook al gedaan)
Dan kun je nog iets doen je kunt tnt post zakelijk bellen voor nr pb maar... Zij kunnen je meestal verder helpen dan prive tnt post!!
Succes in elk geval!!! (wil ook wel voor je bellen hoor!!)

M59
Berichten: 917
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: ZH

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:32

Tjonge, dit is echt erg. Bij mij hebben ze m'n pakketjes oko twee keer naast de deur gezet. Nu is dat bij ons niet echt zichtbaar (moet eerlijk zeggen dat het me pas na een paar dagen opviel) maar toch. Dat doe je toch niet.
Maar je krijgt nu nik smeer..? Geen laarzen en geen geld meer..? Ik vind op zijn minst dat ze een deel van je geld terug kunnen geven. Heb je ook al bij je postkantoor gekeken..?
Ik hoop voor je dat het goed komt.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:34

wat zonde dat je jouw leren laarzen niet zijn aangekomen

snap dat niet hoor van de postbode's ze kunnen toch gewoon een briefje in de brievenbus doen
dat het bij de buren afgeleverd wordt
dat is toch niet zo moeilijk
en als je bang bent voor honden had je geen postbode moeten worden
en ga eens op het postkantoor kijken misschien dat ze het daar hebben liggen
proberen kan altijd toch

Sim0ne

Berichten: 3454
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Zuidplas. Paarden op de Veluwe

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:34

Volgens mij is de verkoper trouwens verantwoordelijk tot jouw voordeur. Dus als TNT niet aan kan tonen dat ze het bij jou afgeleverd hebben... En meestal is de leverancier hier ook voor verzekerd...

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:36

runningkawa schreef:
Heb je een rechtsbijstand verzekering?
Of ga eens langs een rechtswinkel
Hier liet ik het zeker niet bij zitten


niet rechtsbijstand verzekerd, maar ga zeker nakijken wat ik nu kan doen, ben echt kwaad en hun zeggen nu beide.... tja, de ander is het schuld, en ik ben mijn geld en spullen kwijt
helaas mag ik geen negatieve reclame maken, de webwinkel zit ook op bokt, namen wil ik via om geven, en hun zijn ZEKER niet van mij af
veel geld heb ik al niet te besteden, en eindleijk beetje extra geld van vakantie geld, maak dat op aan leren laarzen en nu heb ik niks meer

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:38

shcmarathon schreef:
Vervelend zeg!!
Kan je niet bij de leverancier navragen of ze het alleen verzekerd verzonden hebben of alleen aangetekend??
Bij beide gevallen kun je traceren waar die gebleven zijn(heb je volgens mij ook al gedaan)
Dan kun je nog iets doen je kunt tnt post zakelijk bellen voor nr pb maar... Zij kunnen je meestal verder helpen dan prive tnt post!!
Succes in elk geval!!! (wil ook wel voor je bellen hoor!!)


is afgeleverd op 13 juni volgens de t&t code

eerst was het verhaal dat afzender fout had gemaakt, nl verkeerde huisnummer had doorgegeven
toen bleek dat afzender goed gedaan had, mar op postkantoor een vergissing gemaakt was
erna bleek dat postbode dat veranderd had en bij mij heeft afgegeven ( ik was niet thuis)
en nu zou het aan huisgenoot zijn afgegeven!!!!
ik woon alleen, woon niet in een of ander studentenflatje

Anoniem

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:38

Al had je een miljoen te besteden, dat doet er niet toe
Jij hebt betaald en geen spullen.
Ik zou zeker naar de rechtwinkel gaan, die kunnen je vast helpen Ja

Lynn_Nikita

Berichten: 25531
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:40

en nee, postkantoor heeft niks, tnt beweert stellig dat afgeleverd is aan mij of nu ineens een huisgenoot.
afzender zegt dat tnt verantwoordelijk is, en geen geld of artikelen opstuurd, hun hebben nl gedaan wat ze moeten doen, alleen hebben ze mij niet op gewezen dat ook al is het zo`n hoog nedrag, hun niet automatisch verzekerd opsturen. Ik had maar moeten aangeven!!!

bah. bestel je er al jaar lang vrij veel, en ook nog veel vrienden laten bestellen daar... en dan krijg je zo`n " goede" service

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:42

Lynn_Nikita schreef:
idd, ik hoefde blijkbaar niet te tekenen, Ik had dat al nagevraagd.
en pakketjes aan deur zomaar afzetten deed TNT NOOOOOIT zeiden ze tegen me. Dus mensen, mocht nog eens gebeuren, direct bellen, die postbode krijgt dan flinke preek en geloof zelfs een dag schorsing


dit doen ze dus wel, wij hebben al meerdere malen gehad dat er een pakketje gewoon voor de deur stond, open en bloot! (en wij wonen dus in een flat, waar dus nog heel wat andere mensen ook wonen)

Anoniem

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:47

Ze doen dat idd wel
Hier hebben ze een pakketje van de paardendrogist van 100 euro in de brievenbus gepropt.
Niet erg zou je denken, maar de deksel kon niet meer dicht, dus duidelijk dat er wat inzat en de brievenbus staat voor aan de weg, 50 meter van mijn huis...