Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
runningkawa schreef:owja?
dat kom ik toch niet tegen als ik er een bestelling wil plaatsen...
of moet ik dan nog verder gaan, want ik wil namelijk niet echt
Schimmelig schreef:runningkawa schreef:nee, ze heeft niets verkeerd ingevuld..ze heeft het gewoon netjes bij opmerkingen geplaatst, waar het eerder ook goed was.
Opmerkingen is een vakje wat er niet voor janl.. staat
Dat je als bedrijf je dingen afraffelt en niet leest is niet de klant zijn schuld
Het i-net bedrijf kan ook een vakje aanmaken met aflever adres, dan is ze dit soort situaties zeker voor.
Dat heeft het betreffende bedrijf ook!
Conclusie: de klant heeft niet goed opgelet?
_Jorien_ schreef:Zie alleen geen foto...
runningkawa schreef:print screen doet het niet
voor mij dus ook een reden om alleen bij d grote bedrijven te kopen
die zijn voor deze onzin wel verzekerd.
Citaat:en ik mis nu mijn geld en mijn spullen en kan niks doen, Libella was afzender, en tnt doet alleen dingen regelen met afzender, waarom dat is???? Ik heb die spullen toch betaald, niet hun? waarom kunnen hen evt schadevergoeding krijgen en niet ik?
Schimmelig schreef:runningkawa schreef:print screen doet het niet
voor mij dus ook een reden om alleen bij d grote bedrijven te kopen
die zijn voor deze onzin wel verzekerd.
Oh, als zoiets bij een groot bedrijf zou gebeuren 'kun je vaak van het onderstaande uitgaan'.
Met een Tracktrace briefje in hun hand, zie jij waarschijnlijk niks.
http://xs317.xs.to/xs317/07276/Paardendrogist.jpg
katiavl schreef:Vind ik ook, ik snap niet dat er geen schikking kan geleverd worden. Eerlijk is eerlijk dan vind ik dat geen goed bedrijf, zoals kawa zegt dat je naam geregistreerd word vind ik maar normaal. Het is algemeen geweten dat pakjes verdwijnen lekker, daar sta je dan als klant
Liever extra schimmelig dan honderd euro weg gooien vind ik