Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElCamino schreef:vriendin van m woont in klarenbeek met paarden aan huis.
Je kunt heerlijk rijden bij Busloo. Daar is ook een crossterrein, hindernissen en een rondje buitenrijden daar van ongeveer 1.5 uur.
Verder kun je naar diverse plekken op de veluwe in de buurt om uit te laden.
Weet niet of je3 een trailer hebt of dat je ergens heen moet rijden te paard??
polly2 schreef:ElCamino schreef:vriendin van m woont in klarenbeek met paarden aan huis.
Je kunt heerlijk rijden bij Busloo. Daar is ook een crossterrein, hindernissen en een rondje buitenrijden daar van ongeveer 1.5 uur.
Verder kun je naar diverse plekken op de veluwe in de buurt om uit te laden.
Weet niet of je3 een trailer hebt of dat je ergens heen moet rijden te paard??
Vanaf ons nieuwe huis is het 800 meter naar het bos bij de Loenense watervallen. Daar kan ik zo heen rijden, te paard. Ik heb ook een trailer en kan op die manier ook makkelijk ergens anders eens gaan rijden.
Weet jij of er bij Busslo ook een plek is waar je emt paarden te water kunt? En met honden? Is daar een zwemplek voor honden?
kayunta schreef:hay Polly,
Woon ook in Loenen, ongeveer 5 minuten bij de bak van de Loenermarkruiters vandaag. Gezellige club met goede instructie. Helaas is bodem van bak niet altijd even goed. (Ze zijn wel al heel lang bezig om het goed te krijgen maar het wil nog niet lukken).
Verder is het eindeloos buitenrijden hier. In de Veldhuizen (vlak voor de watervallen) is het zomers vergeven van de dazen dus niet echt lekker rijden maar op de Loenermark valt dat erg mee en kan je supermooie ritten maken. Als je een keer een wegwijzer nodig hebt laat maar weten dan ga ik met je mee (Kwpn paard).
Wat Busloo betreft; van half april tot half september is het verboden voor honden, maar buiten deze periode is het vrij en mogen de honden ook heerlijk los. (Is altijd erg gezellig op een zondag met honden in alle soorten en maten). Te paard kan je om de plas heenrijden, ongeveer 1,5 uur. Het water zelf mag je helaas niet in met je paard. Met de trailer ben je in een kwartiertje van Loenen bij Busloo.
Groetjes,
Helen
xElienx schreef:Menvereniging Flevoland Informatieve site van de Menvereniging Flevoland. Hier vindt u informatie over de vereniging en over de /