Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charley89 schreef:Ik dacht dat dat niet onder de inboedel viel? Althans dat vertelde iemand mij.
Liezel1 schreef:probleem dient zich aan: ik heb geen aankoop bewijs meer...
Liezel1 schreef:ik zie bij univé niets meer staan over een zadel verzekering..
deschels schreef:zadel valt alleen onder de inboedel als het ook thuis hangt en er sporen zijn van braak, hangt het ergens anders is het niet verzekerd.
ik heb hem samen met mijn paard bij Equine risk (voormalig interpolis) verzekerd. En zo duur is het nou ook weer niet, geloof 2,5% van de waarde van je zadel per jaar.
playboysches schreef:mijn paard is verzekerd bij 'verzeker uzelf' en ook mijn zadel heb ik daar verzekerd. je hoeft geen aankoopbon of iets dergelijks op te sturen. Ik heb er al goede ervaringen mee, heb toen ik net 2 weken was verzekerd een ongeluk gehad en had voor 3000 euro schade gemaakt bij een ander. dit hebben ze volledig terug betaald, en ook mijn zadel was kapot, deze hebben ze ook vergoed.
zadel is verzekerd tegen diefstal en schade.
deze verzekering is ook absoluut niet duur, geloof dat ik voor alles samen 10 euro per maand betaal.
ikke schreef:Gewoon een goede inboedelverzekering nemen; zoeen die ook een percentage van de verzekerde waarde buiten het pand nog dekt. Zadels vallen namelijk gewoon onder de inboedel. Feitelijk is zo'n zadelverzekering gewoon flauwekul.
tamaramt schreef:ikke schreef:Gewoon een goede inboedelverzekering nemen; zoeen die ook een percentage van de verzekerde waarde buiten het pand nog dekt. Zadels vallen namelijk gewoon onder de inboedel. Feitelijk is zo'n zadelverzekering gewoon flauwekul.
dit klopt niet hoor
zadels vallen alleen onder je inboedel indien je het zadel thuis hebt liggen
heb je je zadel op een manege, pensionstal of iets dergelijks dan valt het niet onder de inboedelverzekering
peaches schreef:hoe zorg je dan dat het verzekert word? aparte verzekering voor nemen? en waar..en wat kost dat?