Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Simmie schreef:Ik raad je aan de uitgebreide verzekering te nemen. Dan weet je zeker dat je nooit gezeur hebt. De standaard dekking is heel erg standaard en vergoedt bijna niets. Ik spreek uit ervaring!!
Daar heb ik een goede verzekering voor gevonden die laag is qua kosten en ik zie het bedrag wat zij uitkeren als "extraatje" om tzt weer te kunnen investeren in een ander/nieuw paard. De reden dat ik voor deze verzekering heb gekozen is omdat zij niet bij ongeschiktheid oid je paard innemen, je blijft ten alle tijden eigenaar. En bij de dood krijg je 85% van het verzekerde bedrag uitgekeerd. Enig nadeel, het te verzekeren bedrag is maar tot 5.000 euro. Wat qua ziektekosten etc betreft, die kosten kan ikzelf betalen. Dus daarom acht ik een dure verzekering niet noodzakelijk... 

) geen idee had wat ik qua va kosten kon verwachten. Achteraf gezien is het een hele slimme keuze geweest aangezien mijn paard nogal een brokkenpiloot schijnt te zijn. Ik had voor alle va kosten van de afgelopen 3 jaar met gemak een nieuw paard kunnen kopen! Ook dit jaar weer, paard loopt een peesblessure op. Aan het eind van het verhaal ben ik ruim 1000 euro kwijt aan onderzoeken. Gelukkig is alles gedekt en vergoed 
Ik vind het een fijn idee dat ik nooit over geld hoef na te denken als mijn paard wat mankeerd.
De premie wordt berekend dmv. de verzekerde waarde en het pakket dat je kiest. Op www.uwpaardverzekeren.nl kun je hier meer over lezen en een premieberekening maken.
meissielief schreef:gemiddeld rond de 2000 euro
Knavia schreef:En je met een dood paard eindigt...
Wat je niet van je betalingsverplichting ontslaat....