Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Bovendien heb jij hem per mail laten weten dat je gebruik wil maken van de overeengekomen regeling, dus heeft hij ook min of meer "zwart op wit" jouw verzoek voor zich "liggen". Draai je E-mailberichten naar de verkoper (en eventueel zijn reactie hierop) uit voor de procedure, want daarmee kunnen ze de zaak voor jou winnen. Als je rechtsbijstand hebt, dan zit je 9 van de 10 keer goed en is de zaak zo afgerond. Heel veel succes!
santie schreef:iedereen bedankt voor de reactie's.
Shenavallie: de e-mails met reactie en al, heb ik al uitgeprint, en een rechtsbijstand verz heb ik gelukkig ook, daar ga ik morgen mee bespreken hoe en wat verder te doen. nu maar hopen dat het ook echt goed gaat komen. tips ed blijven welkom.
Je hebt allemaal bewijs
santie schreef:overeenkomst is met datum, handtekening, en er staan ook alle bedragen in vermeld, waarbij is oveereengekomen, als het paard niet bevalt, ik deze retour krijg, mijn 1e mail gedateerd van 6 dagen nadat het paard is gebracht.