Citaat:
Als je in de bak niet kan rijden,je in de buurt alleen maar velden hebt en geen ruiterpaden heb je geen andere keus.
Ik ga heus niet bij een huis aankloppen en vragen of ik ff op hun land mag rijden.
Als je in de bak niet kan rijden,je in de buurt alleen maar velden hebt en geen ruiterpaden heb je geen andere keus.
Ik ga heus niet bij een huis aankloppen en vragen of ik ff op hun land mag rijden.
Waarom ga je niet zomaar ergens aankloppen en wel zomaar ergens een land op??!! Lekker aso.
Er zijn genoeg mensen die het geen probleem vinden, mits je het eerst gevraagd heb. Ik rij ook in andermans bak, ben er ook domweg naartoe gegaan met de vraag ik of, eventueel tegen een kleine vergoeding, in hun bak mag rijden.
Citaat:
Dit is dus ons probleem, we zijn omgeven met autostrades en andere drukke autowegen en die velden is een beetje onze toevlucht.
Een bak is echt geen optie aangezien de paarden endurance lopen en van een paar rondjes galop in een piste krijgen ze nu eenmaal geen conditie

Dat is jullie probleem, en dat moeten jullie dus zien op te lossen. Je kan niet zomaar een ander overlast bezorgen omdat jij iets wilt wat daar niet kan. Ik blijf erbij dat je niet zomaar in iemands land kan rijden, je weet niet wat er wel en niet mee gedaan is en je kan veel beschadigen zonder dat je het door hebt. Dan moet je dus toch aan mensen vragen of het mag....
En anders moet je de paarden ergens stallen waar je wél buiten kan rijden, ookal betekend het dan dat je moet reizen om te kunnen rijden. Maar het is jullie probleem, daar dien je een ander niet mee op te zadelen.