Pension klant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 14007
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:01

Nou inderdaad. Zolang er geen communicatie is gebeurd er weinig. Je kan met communicatie namelijk óók aangeven als het er niet meer eens bent

Sourire
Berichten: 815
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:01

Het gros is op de hand van de ts. Er wordt gesproken over waarschuwingen, de stalprijs verhogen of dat mevrouw maar heeft te vertrekken. Dus ja, men is hier van mening dat mevrouw dit maar heeft te doen. En ik neem aan dat als je dat verkondigd dat je dit dus blijkbaar zelf zou accepteren.

Deze mevrouw zo inderdaad beter kunnen communiceren. Maar datzelfde geldt ook voor TS! Zij kan niet zomaar eenzijdig de voorwaarden veranderen zonder overleg. En het lijkt erop dat dat wel is gebeurd want het is immers op de app medegedeeld. Dus mevrouw handelt niet correct nee, maar TS daarentegen ook niet en uiteindelijk is het wel TS die dit anders (in écht overleg) had moeten aanpakken. Daarmee was de situatie waarschijnlijk voorkomen.

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:09

Sourire schreef:
Het gros is op de hand van de ts. Er wordt gesproken over waarschuwingen, de stalprijs verhogen of dat mevrouw maar heeft te vertrekken. Dus ja, men is hier van mening dat mevrouw dit maar heeft te doen. En ik neem aan dat als je dat verkondigd dat je dit dus blijkbaar zelf zou accepteren.

Deze mevrouw zo inderdaad beter kunnen communiceren. Maar datzelfde geldt ook voor TS! Zij kan niet zomaar eenzijdig de voorwaarden veranderen zonder overleg. En het lijkt erop dat dat wel is gebeurd want het is immers op de app medegedeeld. Dus mevrouw handelt niet correct nee, maar TS daarentegen ook niet en uiteindelijk is het wel TS die dit anders (in écht overleg) had moeten aanpakken. Daarmee was de situatie waarschijnlijk voorkomen.



Lees jij een ander verhaal dan ik?
TS is ziek, heeft van alles geprobeerd maar mede door ziekte mist ze de pensionklant om haar face to face aan te spreken.
Telefoon en apps worden genegeerd.

Dus ook voor overleg moet de andere kant wel aanwezig zijn om te kunnen praten met elkaar.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:11

Sourire schreef:
Het gros is op de hand van de ts. Er wordt gesproken over waarschuwingen, de stalprijs verhogen of dat mevrouw maar heeft te vertrekken. Dus ja, men is hier van mening dat mevrouw dit maar heeft te doen. En ik neem aan dat als je dat verkondigd dat je dit dus blijkbaar zelf zou accepteren.

Deze mevrouw zo inderdaad beter kunnen communiceren. Maar datzelfde geldt ook voor TS! Zij kan niet zomaar eenzijdig de voorwaarden veranderen zonder overleg. En het lijkt erop dat dat wel is gebeurd want het is immers op de app medegedeeld. Dus mevrouw handelt niet correct nee, maar TS daarentegen ook niet en uiteindelijk is het wel TS die dit anders (in écht overleg) had moeten aanpakken. Daarmee was de situatie waarschijnlijk voorkomen.


Toch is het niet gek als je merkt dat je lijf je in de steek laat en je wat betrokkenheid vraagt.

Als ik ergens sta, volpension, maar met een zieke stalhouder. En de stalhouder geeft aan dat ze het minder goed trekt en dat 1 dag in de week mestdienst enorm zou helpen. Dan zou ik in gesprek gaan. Wat zijn de voorwaarden, betaal ik dan wat minder? Geldt dit voor iedereen, etc.

Het maakt niet uit of het over de app komt of persoonlijk verteld wordt, je gaat het gesprek aan. Nu wordt het gesprek al weken vermeden door de klant, en daar gaat het mis. Ze kan prima reageren het er niet mee eens te zijn, of het niet te kunnen of wat dan ook. Vanuit daar kun je verder kijken wat een passende oplossing is.

In mijn ogen heeft ts tot nog toe inderdaad niks geks gedaan. Ze vraagt hulp en betrokkenheid en krijgt geen respons. Ze appt, ze belt en ze probeert te persoon te spreken te krijgen als die er is. De klant negeert dit allemaal. Dat is de reden dat veel bakkers getriggert raken en dus zwart witte oplossingen aandragen.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:15

Als mijn pensionhouder "ineens" van 1 naar 2 mestbeurten per week zou gaan dan zal ik waarschijnlijk aangeven dat dit voor mij niet haalbaar is verband met eigen gezond maar of ik het inderdaad afkopen.

Kendra

Berichten: 8733
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:18

Kimberley_ schreef:
Als mijn pensionhouder "ineens" van 1 naar 2 mestbeurten per week zou gaan dan zal ik waarschijnlijk aangeven dat dit voor mij niet haalbaar is verband met eigen gezond maar of ik het inderdaad afkopen.


Dat is begrijpelijk - en als dat niet lukt moet je wat anders zoeken....

Juist op een privé-stal is zou ik nooit iemand op stal willen hebben die maar heel af en toe komt en ook nog niet normaal communiceert. Ik zou daar ook niet zo heel moeilijk over doen.
Praten over voorwaarden enz. gaat best heel ver. Als je 'gewoon' bij iemand thuis op stal staat moeten dingen in goed overleg gaan. Voort wat hoort wat. Problemen oplossen in goed overleg, van beide kanten. Als dat niet lukt kun je maar beter stoppen.

Percy

Berichten: 12077
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:20

Moeilijk, ik begrijp ts wel maar ook de pensionklant.
Die heeft haar paard op een fijne opfokplek gezet waarschijnlijk juist omdat ze weinig tijd heeft.

Waarom ze niet reageert en overlegt is mij een raadsel. Alles valt of staat met een goede communicatie.

Heeft ze een stal of kast bij jou ts? Zo ja, zou ik daar een briefje ophangen met uitleg. Als ze ook dat negeert vraag ikbme af of jullie wel bij elkaar passen.

Gini
Berichten: 17919
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:50

Sizzle schreef:
Als het bedrag hoog genoeg is zodat er 4x per maand even iemand betaald de dienst kan overnemen is het toch opgelost?
Wellicht wil de leaser wel wat bijverdienen.


De communicatieproblemen zijn er nog niet mee opgelost en de ontwormspuit zal ook blijven liggen veronderstel ik. Het enige wat je hebt, in het allerbeste geval dat klant zonder blikken of blozen betaalt, iets wat ik ook ten zeerste betwijfel, is 100 euro per maand meer. Het werk blijft, de niet-betrokken klant blijft, de blijkbaar toch wel uiteenlopende verwachtingen over de stalling blijven. Klaar om op een ander moment opnieuw uit te zweren.
Simpelweg het stalgeld verhogen is de oplossing niet.

Cambionn

Berichten: 775
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:58

Sharmila schreef:
We zijn nooit een vol pension geweest. Maar ik had eerst geen harde regel met de minimale hoeveelheid wanneer je iets deed. Waardoor het een beetje krom ging lopen. De een deed alles de ander niks.
Ik snap niet helemaal waarom men het er steeds over heeft dat de pensionklant de verwachting zou hebben niks te hoeven doen en dat het begrijpbaar is dat die nu niet hierin in meegaat of dat dit opeens zou komen voor de pensionklant. Als ik de uitleg van TS lees dan lees ik dat meer als ze moeten helpen maar de indeling/manier was vrij flexibel/bespreekbaar. Dat werkte niet dus komen er vaste regels. En daarin wordt TS dus gewoon genegeerd.

Dat klinkt mij meer als een pensionklant die vanaf het begin wist dat ze moest meehelpen, daar laks aan had of niet om kan gaan met die verantwoordelijkheid in vrijheid inplannen en nakomen en daar tot zo ver mee weg kwam. En nu dus als gevolg minder vrijheid en keuze krijgt, en daar onderuit probeert te komen door TS te negeren. Niet als iemand die dacht volpension te staan en nu opeens werk zou moeten doen.

Daarvanuit gaande zou ik 1 goede, duidelijk maar wel nette mail of aangetekende brief sturen wat nu de eisen zijn, en dat pensionklant deze heeft na te leven vanaf direct en anders heeft te vertrekken binnen X tijd. Met daarin ook de regels omrent vertrek zoals het termijn waarover betaald moet worden bij welke vertrekdatum enzo (net zoals bij normale opzegging je over het algemeen een opzegtermijn hebt per 1e van de maand enzo), mits deze al in je contract met haar staan dus gewoon een reminder/waarschuwing zijn. Als je die niet hebt kan het vertrek mogelijk wel vervelend worden maar denk ik wel noodzaak (en een les voor een eventuele volgende pensionklant) als het gedrag niet verbeterd.

Lieser
Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:19

Sourire schreef:
Ik begrijp echt niet dat iedereen van mening is dat deze vrouw dit maar te doen heeft.

Misschien moet je iets beter lezen ...

har166

Berichten: 2036
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 17:49

Ts ik zou een contract opstellen met daarin de voorwaarden. Dat contract door al je klanten laten ondertekenen en een schema maken voor de stalbeurten.

Normaliter is er 2 maanden tijd voordat veranderingen worden ingevoerd. Dus als jij iets meldt dat er iets verandert op 1 mei dan gaat dan 1 juli in. Klanten die daar niet mee eens zijn kunnen dan een andere stal zoeken.

Wat al eerder is genoemd is het feit dat de 'stalregels' zijn aangepast. Klanten die zich daar niet aan willen houden moeten gewoon een andere stal zoeken. Beide partijen kunnen dan het contract opzeggen.

Ik betaal 275 voor volpension, als ik ineens een staldienst op een vaste dag moet draaien zou ik ook iets anders zoeken, niet iedereen heeft daar de tijd voor. Mijn bijrijder komt 2 dagen per week en ik 2 a 3 dagen.

Ik zou dus alle huidige regels op papier zetten en laten ondertekenen, maar als ik heel eerlijk ben lijkt me dat jouw gezondheid voor gaat en een pensionstal nu teveel is.

VogeltjeM

Berichten: 3752
Geregistreerd: 31-12-07

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 18:03

Als ze wel kan reageren op een leuke foto van haar paard, maar niet op al jouw pogingen tot communicatie, is het geen leuke meid.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-24 19:32

De regels zijn niet veranderd. Het is nooit vol pension geweest. Maar ik zei joh als je er bent vul dan even een hooi bak of schep wat mest. Dat vond ze goed. En vanaf dag 1 is ze er hoogstens 5 minuten en doet ze het eigenlijk niet. Omdat we daar klaar mee waren hebben we voor haar deze regel ingesteld. Vaste dag in de week. Klaar iedereen doet evenveel werk.

Maar ze zwijgt dus alles dood……..

VogeltjeM

Berichten: 3752
Geregistreerd: 31-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:01

Sharmila schreef:
De regels zijn niet veranderd. Het is nooit vol pension geweest. Maar ik zei joh als je er bent vul dan even een hooi bak of schep wat mest. Dat vond ze goed. En vanaf dag 1 is ze er hoogstens 5 minuten en doet ze het eigenlijk niet. Omdat we daar klaar mee waren hebben we voor haar deze regel ingesteld. Vaste dag in de week. Klaar iedereen doet evenveel werk.

Maar ze zwijgt dus alles dood……..


Bokt staat echt vol met topics over pensionklanten waarbij keer op keer blijkt dat je waterdichte afspraken moet maken.. door zo van het goede van mensen uit te gaan, eindig je uiteindelijk gebruikt.

Ik herinner me nog een eerder topic van jou, waaruit ook bleek dat je te weinig je grenzen aangaf. En daar lijkt het nu weer op.

Hoe jullie afspraken ook waren aan het begin, en hoe aardig ze verder ook is: door jou nu zo doelbewust te negeren zet ze je echt te kakken. Je bent toch gekke Henkie niet?

DuoPenotti

Berichten: 29582
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:04

Wat rot dat ze het dus wel weet maar over je heen loopt.


Dan zou ik idd eens heel streng gaan worden. Tips zijn al gegeven.
Echt naar dat iemand dat zo doet. Dat is geen lief "meisje"

Ineke2

Berichten: 33122
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 20:24

Ik zou haar wel een ultimatum stellen. Normaal communiceren gaat blijkbaar niet; daarom een heel duidelijke app of email sturen met daarin de regels en als ze het er niet mee eens is of jullie merken dat de afspraken die hierin worden gezet niet worden nagekomen, dan zal ze een andere stal moeten gaan zoeken per “datum”.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-24 12:57

Lieser schreef:
Op zich snap ik niet waarom voor de leaser/bijrijder 'dus' dezelfde regels gelden als voor de pensionklant. Dat is niet vanzelfsprekend. Het mesten kan deel van de leaseovereenkomst zijn zonder dat dat voor een pensionklant geldt. Dat hangt er maar net vanaf wat je bij aanvang afgesproken hebt.

Dat jij ziek bent, is heel zuur. Maar dan is een pensionstal misschien niet handig. En hoe onaardig het misschien ook klinkt, het is ook niet het probleem van je pensionklant. Als een stalhouder en een pensionklant een goede band hebben, zal de pensionklant waarschijnlijk graag een keer wat extra doen als er iets is met de stalhouder (en andersom ook). Maar een pensionstal aanbieden voor een bepaald bedrag, en dan de werkzaamheden wijzigen, is gewoon niet handig.

Waarom is het trouwens niet mogelijk om haar paard de wormenkuur te geven? Die geef je toch ook aan je eigen paarden?



Toen we haar aan namen als pension klant was ik net klaar met alle gebeuren rondom mijn kanker. Ik ben welgeteld anderhalve maand “kankervrij” geweest en toen bleek ik weer helemaal vol te zitten. Nu is het inmiddels zo erg. Dat ik waarschijnlijk 6 maanden tot een jaar te leven heb. Toen we net alles hadden gehoord hebben we met haar een gesprek gehad en toen gemeld dat we nu toch echt verwachten dat ze helpt. Dat ging ze doen. Ze heeft een trimsalon wilde mijn hondje scheren. Etc etc nooit gedaan. Wil haar daar natuurlijk gewoon voor betalen.

Ik heb dwerggroei (1.43 hoog) en zelf kleine ponies. Geven van een wormenkuur aan ponies die keurig opgevoed zijn is geen probleem. Haar jaarling is nauwelijks in handen geweest. Ja ik doe het nu voor zo ver ik kan. Omdat ik geen paard in de tuin wil die gevaarlijk is. Ben een beetje grondwerk met hem aan het doen dat pakt hij leuk op. Maar hij is dus heel groot en ik kan mijn armen niet omhoog doen omdat ik aan de ene kant een oksel toilet heb gehad en aan de andere kant een porth a cath heb waardoor ik een stijve arm heb.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-24 13:00

Heb het er ook met mijn man over gehad. Van de week wordt hij gecastreerd en dan moet ze dus wel komen. We gaan haar vragen om te helpen of anders te vertrekken als laatste kans.

juval

Berichten: 13214
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 13:02

wat een rot situatie zeg... heel veel sterkte! ik hoop echt dat je nog een goede tijd met je gezin en je pony's zal hebben. Dit soort ellende met een pensionklant zou je eigenlijk helemaal geen negatieve energie meer in moeten steken. :(:)

BigOne
Berichten: 38282
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 13:04

Ts, stuur een korte bondige aangetekende brief dat ze per direct haar deel gaat doen , anders kan ze per …. haar paard naar een andere stal verhuizen.
Buiten dat, sterkte, horen dat je nog maar even te gaan hebt is ontzettend verdrietig. En dan de “ harde “ vraag, hebben jullie iets geregeld voor wanneer jij er niet meer bent of niets meer kunt?

Sizzle

Berichten: 35699
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Pension klant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 13:36

Jullie zitten echt in een ongelooflijk verdrietige situatie, dan moet je inderdaad ook niet nogeens met zulke zorgen zitten :knuffel:
Ik hoop dat het volgende week geregeld wordt, maar geef haar dat ajb meteen schriftelijk incl, termijn en handtekening en niet enkel in een gesprek.

LWDaisy

Berichten: 4781
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 13:51

Ik vind het een dubbele.

Ze is bij jullie komen aanwaaien zonder die mest-regel, die is zo te lezen pas later ingevoerd.
Wij kunnen er wat van vinden, dat ze daar geen tijd/zin voor heeft, maar nou ja, je hebt nou eenmaal zo'n mensen. Misschien was ze nooit naar jullie verhuisd als deze regel er vanaf dag 1 zou zijn geweest, misschien heeft ze er gewoon echt geen tijd voor. Of heeft ze er de fysiek niet voor. Misschien heeft ze ergens een caravan staan en spendeert ze haar weekends daar. Ik zeg maar wat. Mijn punt is: zij heeft deze regel ook maar achteraf door haar maag gesplitst gekregen.

Ik zeg niet dat het een onmenselijke regel is hoor! Maar de voorwaarden zijn door jullie achteraf veranderd, en dat komt haar blijkbaar niet zo goed uit. Om welke reden dan ook. Het "contract" is plots veranderd, en ik snap ergens wel dat dat misschien moeilijk kan vallen. En dat hoeft niet eens door moedwillige onwil te zijn. Wat een rare zin heb ik daar van gemaakt :')

Bij ons op stal werden al jaaaaaarenlang dezelfde regels gehanteerd, iedereen wist bij bezichtiging waar hij/zijn aan begon. Er kan altijd wat gebeuren, paard op een andere wei omwille van de één of andere (logische) reden, nieuwe weigenoot, ... maar niks geks, niks dat echt de basis veranderde.
Volpension was volpension, 24/7. Ik hoef dat niet volledig uit te leggen, ik benoem alleen het relevante: mensen hebben daar jaar en dag volpension gestaan (ik niet, ik stond halfpension), kozen daar ook voor een reden voor - en uit het niets werd die formule gewijzigd. De prijs is 2x kort na elkaar nogal pittig gestegen, en op zondag werken de stal-eigenaars ineens niet meer. Enkel de paarden 's ochtends buiten zetten doen ze nog. Moet je weten er daar een aantal paarden gestald staan van eigenaars die ruim een uur moeten rijden om bij hun paard te geraken, en die gewoon niet de mogelijkheid hebben om elke zondag rond een bepaald uur op stal te geraken. Op zondag eten paarden ook. En van november tot maart slapen een aantal van de paarden op stal - maar daar moeten ze wel geraken natuurlijk. Net om de optie "volpension" kozen deze mensen voor deze stal, en nu moeten ze het dus zelf maar zien op te lossen want volpension is plots niet meer 100% volpension. Meer betalen, minder service, en je wordt uiteindelijk ook maar gewoon voor een voldongen feit gezet. Er zijn heel wat mensen verhuisd na die aanpassing van de regels.


Paard wordt in het kort gecastreerd, lees ik. Ze zal er dan wel zijn.
Zet haar aan tafel, geef haar een kop koffie en prààt met haar. Het gebrek aan communicatie ligt niét aan jullie, maar jullie hebben er meer last van dan haar. Maak haar rustig duidelijk dat dit nu de regels zijn, dat er voor qua gezondheid dingen veranderd zijn die maken dat de regels veranderen. Ofwel werkt ze mee, ofwel zoekt ze een andere stalling.

Kijk, jij doet helemaal niets fout. En wat zitten jullie inderdaad in een verdrietige situatie, het spijt me heel erg dat te lezen.
Het enige dat ik er kan uitpikken, is dat er achteraf aan de regels gesleuteld is. Zij is bij bezichtiging niet met deze regel akkoord moeten gaan, die was toen niet van toepassing, maar moet nu wel met die veranderingen dealen. "Moeten", of verhuizen. Of meer betalen, als beide partijen dat een oplossing vinden.

Je zit zelf in een pittige situatie. Spreek haar aan, en maak duidelijk "sorry, maar nu is het zo, mijn gezondheid laat anders niet toe. Ofwel ga je hiermee akkoord en hou je je ook daadwerkelijk aan die afspraak, ofwel gaan onze wegen asap uit elkaar." Jij kan dit er niet bij gebruiken. Zij "verdient" een beetje begrip doordat deze regel nieuw is, die zat oorspronkelijk niet bij de afsprak, maar het is jullie grond, en jullie maken de regels op. Gezien de situatie verdienen jullie nog meer begrip.

Lieser
Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 13:56

Sharmila schreef:
Heb het er ook met mijn man over gehad. Van de week wordt hij gecastreerd en dan moet ze dus wel komen. We gaan haar vragen om te helpen of anders te vertrekken als laatste kans.

Weet je zeker dat je haar die kans nog wilt geven? Als je er eigenlijk al klaar mee bent, is het misschien eerlijker om haar meteen een opzegtermijn mee te delen. Zeker als je waarschijnlijk nog maar 6 maanden tot een jaar te leven heb, dan wil je dit toch niet zo achterlaten voor je man?

Sizzle

Berichten: 35699
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 14:01

LWDaisy, ik begreep uit de berichten van TS dat deze klant de OORZAAK is van de nieuwe regel omdat ze blijkbaar ook geen gehoor gaf aan haar taak toen deze nog geen vaste dag was.

Sharmila schreef:
De regels zijn niet veranderd. Het is nooit vol pension geweest. Maar ik zei joh als je er bent vul dan even een hooi bak of schep wat mest. Dat vond ze goed. En vanaf dag 1 is ze er hoogstens 5 minuten en doet ze het eigenlijk niet. Omdat we daar klaar mee waren hebben we voor haar deze regel ingesteld. Vaste dag in de week. Klaar iedereen doet evenveel werk.

Maar ze zwijgt dus alles dood……..

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 14:12

Sharmila schreef:
Heb het er ook met mijn man over gehad. Van de week wordt hij gecastreerd en dan moet ze dus wel komen. We gaan haar vragen om te helpen of anders te vertrekken als laatste kans.




Ik denk dat je het "vragen" moet omzetten naar verwachten of zelfs eisen. Je hebt 't namelijk al vaak genoeg gevraagd en dat werkt overduidelijk niet, ze heeft genoeg kansen gehad in dat opzicht. Je eist dat ze inzet vertoont en dat ook doet per direct. Zo niet heeft ze een maand ( of wat in je contract staat aan opzegtermijn) om te vertrekken. Ze maakt gewoon vreselijk misbruik van jullie en jullie situatie en jullie laten het hoe banketstaaf ook net zo goed gewoon toe.