Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Ik denk niet dat die prijzen zo ver uit elkaar zitten, immers worden vaak paarden uit NL naar Denemarken, Zweden of Noorwegen verkocht en als ze daar goedkoper zijn zou dat onzin zijn natuurlijk.
Worldgirl schreef:Is er ook een spring filmpje of ik heb erover heen gekeken?
Ik vind het namelijk erg moeilijk oordelen, want ik heb geen spring filmpje gezien en verder niet veel informatie.
Wat is het geslacht? Stokmaat? Afstamming? Wat loopt het paard op dit moment?
anneliesdj schreef:In NL zijn ze niet intressant dat lijkt me nogal logisch, bij jullie weet ik het niet maar kan me zo voorstellen dat een paard wat KWPN gefokt is meer opbrengt, waarom halen jullie ze anders uit NL?
anneliesdj schreef:Lijkt me een verkeerd voorbeeld, For Feeling, Irco Marco en Prince Fair zijn geen van 3 KWPN gekeurd.
.
anneliesdj schreef:In de link staan foto's zat anders, ook springfoto's.
Maar ik kan de afstamming niet helemaal plaatsen, is de vader nu For Pleasure? En wat is moedersvader? Want de moeder wordt daar ook genoemd geloof ik?
Worldgirl; ik mis in jouw lijstje de afstammingen, want een 6 jarige met kwaliteit en op niveau wordt alleen 50.000 voor betaald als hij uit een supergoed lijntje komt en echt heel apart springt, ook onder het zadel.
Afgezien daarvan vind ik de prijzen die je noemt nogal hoog.
liljebo schreef:anneliesdj schreef:In NL zijn ze niet intressant dat lijkt me nogal logisch, bij jullie weet ik het niet maar kan me zo voorstellen dat een paard wat KWPN gefokt is meer opbrengt, waarom halen jullie ze anders uit NL?
In nederland zijn dus alleen nederlandse springpaarden interessant? Waarom?
Ik kan me voorstellen dat buitenlandse paarden niet per definitie slechter springen?