Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:Klinken idd als allemaal dingen die je van een verzorgster verlangt.
Mijn vraag; wat wil je doen dan als ze zich er niet aan houdt?
zodiacje schreef:Klinken idd als allemaal dingen die je van een verzorgster verlangt.
Mijn vraag; wat wil je doen dan als ze zich er niet aan houdt?
moonsparkle schreef:Ik had trouwens ook in het contract het telefoonnummer van de veearts en DA gezet en dat mocht er iets heel ernstigs zijn zij direct de DA inschakelde ipv eerst mij te bellen.
zodiacje schreef:moonsparkle schreef:Ik had trouwens ook in het contract het telefoonnummer van de veearts en DA gezet en dat mocht er iets heel ernstigs zijn zij direct de DA inschakelde ipv eerst mij te bellen.
Oeh, totdat zij iets ernstig vind en jij moet gaan betalen voor slechts het consult omdat er eigenlijk niets aan de hand was...
Ik heb een lijst van nummers van paardenvriendinnen hangen die ik hiermee vertrouw, voor als ik niet op zou nemen.
TS, ik denk even met je mee of er nog iets mist.
nikitabanana schreef:ja vraag ik me ook af.. want wettelijk gezien kan je er niks mee (volgens mij)
maar zo'n contract lijkt me ook wel handig..
zodiacje schreef:moonsparkle schreef:Ik had trouwens ook in het contract het telefoonnummer van de veearts en DA gezet en dat mocht er iets heel ernstigs zijn zij direct de DA inschakelde ipv eerst mij te bellen.
Oeh, totdat zij iets ernstig vind en jij moet gaan betalen voor slechts het consult omdat er eigenlijk niets aan de hand was...
Ik heb een lijst van nummers van paardenvriendinnen hangen die ik hiermee vertrouw, voor als ik niet op zou nemen.
TS, ik denk even met je mee of er nog iets mist.
Brendaaaa schreef:Ik ben echt al jaaaaaaaaaaaaren bijrijdster (20 jaar) en ik vind het hele lijstje wat je hebt opgesteld eigenlijk heel normaal. Ik vind dat het voldoende zou moeten zijn om mee te delen aan je nieuwe bijrijdster (geef aan dat je haar je 'huisregeltjes' uitrijkt). Om het echt te laten ondertekenen vind ik een beetje overbodig en ook niet erg zinvol omdat je er juridisch niets mee kunt.
Maar helemaal niet gek om dit gewoon uit te rijken hoor!