Wat over en weer gemaild en uiteindelijk het betreffende paard gaan halen en betaald. Geen koopovereenkomst getekend (stom!)..
Het betreffende paard staat hier inmiddels een paar maanden en ongeveer 6 weken terug begon het; schuren, en niet een beetje schuren: maar echt zichzelf kapot schuren. Staart is nog maar de helft, van de manen blijft ook steeds minder over
en inmiddels is het door de veearts geconstateerd dat het inderdaad om een gevalletje van zomereczeem gaat. We hebben dit paard voor de fok gekocht, en die droom zie ik nu in duigen vallen. Bovendien is het 1 en al ellende en kan ik het niet aanzien, het beestje heeft zo vreselijk veel jeuk.
Ik heb alleen een aantal mailtjes (wel bewaard), waarvan er in 1 staat dat het betreffende dier door de veearts gecontroleerd is en gezond bevonden.
Ik wil eigenlijk vandaag nog dat paard inladen en terug brengen en gewoon mijn geld terug want dit gaat van kwaad tot erger. Maar heb ik een poot om op te staan?
nouja, wij gingen ervan uit dat het betreffende paard gezond was.. soort van vertrouwen in de verkoper. Maarja, erg dom.. en ben bang dat ik hem alleen nog voor de slachtprijs weg kan doen..
maar anders zou ik het paard idd terug brengen.. 
want dan zijn de mugjes al volop aanwezig. Misschien toch ander voer/ omgeving ofzo.. maar vrees dat terug brengen geen optie is.
Mijn tinker heeft het ook, pas gekregen op 3 jarige leeftijd in oktober zelfs nog.