Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

steinstein schreef:Rechtsbijstand raadplegen. Heb je deze niet kan je altijd contact nemen met een juridisch loket/wetswinkel.
(bij mijn andere dekens heb ik dit nooit gehad)Knavia schreef:Juridisch loket? Rechtsbijstand. Tsjonge, het gaat om nog geen 200 euro.
't Is allemaal heel vervelend maar laat het achter je en ga verder met je leven...
Knavia schreef:Juridisch loket? Rechtsbijstand. Tsjonge, het gaat om nog geen 200 euro.
't Is allemaal heel vervelend maar laat het achter je en ga verder met je leven...
Twinklebel schreef:Het gaat me niet om die 6,75 verzendkosten Alane, het gaat me om het principe. Er zijn fouten gemaakt in de aflevering van de bestelling, en als ik dat aankaart krijg ik naar mijn kop dat ik niet moet zeuren,dat mensen altijd het onderste uit de kan willen halen en dat er niks mis is met wat er afgeleverd wordt. Kan je vertellen dat ik zelf ook in een winkel werk en dat ik mijn ogen uit mijn kop zou schamen als ik zo met klanten om ging. Dan houd je er weinig over....
Die vliegendeken hoefde van mij in principe ook niet geruild te worden, maar als ze dan zo moeilijk en beledigend gaat doen, dan ga ik op mijn strepen staan en wil ik ook exact hebben wat ik besteld heb.
ikdoemaarwat schreef:aangetekende brief met daarin je klacht versturen naar hun en naar je rechtsbijstand.....
bij geen reactie kan je rechtsbijstand dan actie gaan ondernemen...
Twinklebel schreef:Knavia schreef:Juridisch loket? Rechtsbijstand. Tsjonge, het gaat om nog geen 200 euro.
Als jij nog wat tweehonderdjes over hebt mag je me er wel een paar sturen? Ik moet er in elk geval hard voor werken.....
Gewoon hier geven. Laat het achter je en ga verder met je leven