Welke bodem van de trailer is goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:16

ik heb houten trailer met giet vloer. Heb de trailer al aantal jaar was niet meer nieuwe toen ik hem kocht. Maar hij is gewoon gekeurd door de dieler waar wij hem gekocht hebben. En zelf tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. En ben der nog steets super blij meeen wij onderhouden hem elke keer. Maar dat vinden we niet erg is wel het behoud van de trailer. En hij brenkt ons elke keer veilig naar ons bestemming. En hij word heel intersief gebruikt ook langen ritten me paard vind niet erg om der mee vervoerd teworden. Hij loopt der zo op zelf als nu niet zo vaak mee gaat maar dat komt door dat ze even tijderlijk uit ligt. Maar het is gewoon fijne trailer zou geen anderen meer willen. Zou hem alleen weg doen als die op is of als nieuwe zou komen of als der wagentje komt. Maar anders echt niet en die vloer houd zich super goed.

cissy

Berichten: 19834
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Welke bodem van de trailer is goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:43

Van een gietvloer is bekend dat het na verloop van tijd verdroogt en dat er scheurtjes ontstaan die je bijna niet ziet. Maar waar wel het vocht/urine door kan sijpelen naar de ondervloer. Dan rot je vloer vrolijk weg.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:37

cissy schreef:
Van een gietvloer is bekend dat het na verloop van tijd verdroogt en dat er scheurtjes ontstaan die je bijna niet ziet. Maar waar wel het vocht/urine door kan sijpelen naar de ondervloer. Dan rot je vloer vrolijk weg.



Nou hij word elke keer netjes naar gekeken en onder houden. En hij word intersief gebruikt en we kunnen echt wel zien of rot enzo maar nog geen enkel rot plekje tekeken . En sowieso daar letten we echt wel Op wij zullen nooit mijn paard ik trailer zetten. Als der ook maar iets van slecht bodem is of word.

cissy

Berichten: 19834
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Welke bodem van de trailer is goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:15

Ik waarschuw alleen maar voor gietvloeren. Ik zeg nergens iets over jouw trailer.
Ik heb persoonljk een hele slechte ervaring met een gietvloer.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Welke bodem van de trailer is goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:01

maar in het geval dat Jelte laat zien ligt het niet over een houten vloer maar over een aluminium vloer, zal allicht schelen :-)

Jelle_Steur

Berichten: 170
Geregistreerd: 22-10-13
Woonplaats: Steenbergen NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:00

ikke schreef:
Krijg je daar ook een EG1/2005 goedkeuring op voor professioneel gebruik?


Ik heb het nagevraagd bij de fabrikant maar ze geven aan hier geen ervaring mee te hebben. Ze hebben hierover nog nooit vragen of problemen gehad. Ze hebben me wel een technische tekening meegestuurd, misschien heb je hier wat aan?

Afbeelding