Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
johanna_ schreef:Ik stond gewoon bij haar voorin de trailer biks geven.
Dit ging allemaal erg goed. Ze was wel wat zenuwachtig, maar verder ging het goed.
cocochanel schreef:als ze er echt als een mak lammetje oploopt dan hoeft de trailer niet het probleem moeten zijn,
maar dan mag je ook echt niks zien van zenuwachtigheid met laden,nog geen adem die sneller gaat,knorrende neus,stoppen of weigeren.
trillingen zouden kunnen,maar ik vroeg het al eerder een keer,als ze bij een auto staat,zonder trailer,en die start opeens,schrikt ze dan ook ?
en wat voor auto hebben jullie voor de trailer ? 1 die veel lawaai maakt (meer als een normale auto misschien?)
johanna_ schreef:Als ze er niet van schrikt, haar in de trailer zetten als de auto al loopt. Dat een idee? Dat ze de overgang niet heeft van een stille trailer naar een trillende trailer?
Bandit666 schreef:Heb je er een stang achter zitten?? lijkt wel of ze steun zoekt voor haar evenwicht te bewaren, desnoods de stang een gaatje naar voren verplaatsen!! zodat ze meer steun heeft. succes
Balou_k schreef:De trailer staat stil, vreemd als ze dan zo erg haar evenwicht zou moeten zoeken, vreemd dit, sorry zou geen antwoord weten..
cissy schreef:zonder stang de klep dichtdoen is in mijn ogen geen optie, zorg gewoon voor een stang want het is een stukje stevigheid van je trailer en je veiligheid als je de klep open doet en paard komt onverhoopt vast achteruit....
Verder heb ik de filmpjes bekeken en ik zie een onrustig paard die steeds dr hoofd heen en weer doet om achterom te kijken, dan is ze weer even rustig maar ze is niet echt relaxed.
2e filmpje lijkt het wel of ze juist teveel ruimte heeft, heb je al eens geprobeerd het schot opzij te zetten zoals ik al eerder aangaf? dus zo dat ze voorin niet opzij kan stappen maar achter wel? misschien is dat wel een oplossing.
Ik kan ook niet goed zien wat voor bodem jullie in de trailer hebben, is dat een antislip vloer of is ie glad?

(natuurlijk kan dat wel, maar denk dat elk paard wel beetje zenuwachtig is)